הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 23-05-2020

הורוסקופ יומי מעודכן לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

יום נפלא. מתאים מאוד להקדיש לעצמכם קצת זמן. תתפנקו קצת, תמשכו את הזמן ותירגעו. שיחה קלה ומעניינת עם חבר קרוב תוביל אתכם למסקנות חשובות ולכיוון מפתיע. פגישה באווירה נוסטלגית תהיה הדבר הכי נעים ומרגש שקרה לכם בזמן האחרון. אתם פותחים את הלב ואת הראש. רק דברים טובים יכולים להתרחש. ומה בנוגע לנופש ? הכי מתאים לכם להשתלב במסיבות סוערות שאיש אינו יודע היכן ומתי הן מסתיימות. כל פעילות המאפשרת לכם פריקה של אנרגיה גופנית, פשוט תפורה עליכם. אל תהססו להיכנס לתחרויות רומנטיות מול מתחרים קשוחים, נראה שאין לכם בעיה להביס אותם.
קריאה בכף היד: בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הפרק העליון שבאגודל המכונה בשם "פרק הטלה": אם פרק זה הוא דומיננטי יותר מן הפרק התחתון, הרי שהתופעה מייצגת מזג אימפולסיבי.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

עצבנות מלווה אתכם לאורך כל היום. הגיע הזמן לבטא את מה שאתם מרגישים ולא להסתתר מאחורי מחסום של נימוס. מצב הרוח לא בשיאו ואולי כדאי לדחות תוכניות הכרוכות במפגש עם אנשים חדשים. זה לא ממש הזמן לנסות להרשים או ליצור הזדמנויות רומנטיות. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה ? מתאים לכם לנפוש במקומות המשלבים הנאה עם נוחות, אתם יודעים, בשביל ששום דבר לא יפריע או ילחיץ. רצוי בסביבה בעלת טעם מעודן בבחירת הריהוט והתפאורה. אתם נהנים לטפל בדברים כאן ועכשיו, ומניחים למחר לדאוג לעצמו.
קריאה בכף היד: בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הגבעה השוכנת בהמשכו של האגודל המכונה בשם "גבעת השור": אם גבעה זו היא תפוחה ודומיננטית, הרי שהתופעה מצביעה על יכולת טובה להוציא רעיונות אל הפועל.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אתם יכולים לבחור בין ללכת על כל הקופה או לא לנסות בכלל. האפשרויות שלכם רבות אבל אף אחד לא יכול להחליט במקומכם וגם לא לבצע את הפעילות הדרושה כדי להוות חלק אינטגראלי מחיי החברה סביבכם. הקפידו לאזן בין הצד הנשי לצד הגברי. אם קשה לכם- השתמשו בתמיכה של חברים. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה ? הכי טוב בשבילכם זה להפליג אל תוך הלילה, עם המון דילוגים קלילים ממקום כזה אל אחר. אפשר לסמוך עליכם שתוך זמן קצר תכפילו את מבחר מכריכם. עבורכם, נופש ללא נסיעות – הוא כמו בריכה בלי מים. מילות מפתח: תקשורת טובה וקסם אישי.
קריאה בכף היד: בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הזרת המכונה בשם "אצבע מרקורי": אם הזרת היא ארוכה הרי שהתופעה מצביעה על יכולת תקשורתית טובה עם הסביבה. זרת קצרה מצביעה על חוסר ביטחון עצמי.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם מתעוררים עם אנרגיות נהדרות. נסו לשמר את מצב הרוח לאורך כל היום. חשוב להיות ידידותיים. בן מזל דגים ינסה ליצור אתכם קשר. שימו לב למה שקורה סביבכם ונסו לגלות את הצדדים החדשים והיותר אטרקטיביים שלכם. אל תושפעו מבני משפחה שמנסים, משום מה, בשם "ההיגיון" להוריד לכם את הביטחון. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה ? מקומות שיעשו לכם טוב צריכים להיות, איך לומר, ככה לא יותר מדי רחוקים מן הבית, מתובלים באיזה סיפור אהבה לאור הירח, עם תפאורה הולמת, אפשר באווירה כפרית, מתנות עשויות לתרום והעיקר: שפע של חום ואהבה. אז מה עוד צריך?
קריאה בכף היד: בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הגבעה הנמצאת בבסיסה של הזרת המכונה בשם "גבעת הסרטן": אם גבעה זו היא תפוחה, הרי שהתופעה מצביעה על נטייה להתרפק על זיכרונות העבר.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

כל מה שדרוש לכם כדי להבין מה קורה סביבכם הוא התבוננות מעמיקה יותר מתוך מקום שקט ורגוע. אתם מוקפים רעש חיצוני וגם הוורבליות הפורצת לא מוסיפה ליכולת הריכוז שלכם. חוסר השקט שמאפיין יום זה מסתיים לפנות ערב כאשר אתם מתמקדים על בילוי לסוף השבוע. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה ? הנופש שיעשה לכם את זה חייב להביא אתכם בחשבון ממש בתוך מרכז העניינים, עם מה שיותר דרמה. זה בסדר, אל תנסו לברוח מזה. מקום הבילוי צריך להיות בסטייל גבוה, וגם כזה שמתאם את לוח הזמנים כך שהכל מתחיל ברגע בו אתם מופיעים.
קריאה בכף היד: בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הקמיצה המכונה בשם "אצבע אפולו": אם הקמיצה היא ארוכה ודומיננטית, הרי שהתופעה מצביעה על הגשמה עצמית ועל כישורים דרמטיים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אנשים מעצבנים אתכם ואתם מרגישים בדידות. האמת היא שבסך הכל הם משקפים את הבעיות שיש לכם לאחרונה עם עצמכם. בעצם שום דבר חיצוני לא יכול לגרום לכם לצאת מהכלים אם לא תרשו לזה לקרות. בשביל מה לאבד את העשתונות ולכעוס? השתמשו באינטליגנציה שלכם ומצאו דרכים חילופיות. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה ? אל תתרגשו אם ירכלו עליכם שאתם אניני טעם וביקורתיים: זה בסדר גמור שאתם זקוקים למקום נופש מדהים, מבהיק, מטופח, אופנתי, כייפי, נקי ומושך. מצד שני, אל תשכחו להשקיע כדי שתוכלו להרשות לעצמכם את כל אלה.
קריאה בכף היד: בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הפרק התחתון שבאגודל המכונה בשם "פרק הבתולה": אם פרק זה הינו דומיננטי ומשמעותי יותר מן הפרק העליון, הרי שהתופעה מצביעה על היגיון ועל שיקול דעת.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יש לכם הרגשה שאתם צריכים להמציא את עצמכם מהתחלה. האמת היא שמשב רוח רענן באמת יכול להיות הדבר הכי נכון עבורכם. הצטרפו לחוג חברתי חדש גם אם אתם בזוגיות. חידוש דרוש לכם והגיע הזמן לשבור את המיתוסים של 'יציבות חברתית' שממילא אינכם מאמינים בהם. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה ? המתכון למקום הנופש שלכם צריך לשלב בין יופי לבין תנועה ומוסיקה. מן מקום שפוטר אתכם מטרדות היומיום, רצוי בחברת פרטנרים שגם יודעים להזיז את עצמם, מה שיישר פוסל את כל המגושמים והמסורבלים. אה כן, את הוויכוחים משאירים בבית כמובן.
קריאה בכף היד: בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי השקע הקיים בבסיס שורש כף היד המכונה בשם "שקע מאזניים": ככל ששקע זה עמוק יותר, כך קיימת נכונות רבה יותר לגמישות ולפייסנות.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם הופכים להיות הלהיט התורן שבחבורה. אם חושבים על זה, הרי שבאמת יש לכם את כל הנתונים הדרושים, במיוחד כאשר אתם מפעילים את חוש ההומור הפנטסטי שלכם. חידוש קשר עם מישהו מהעבר רק מוסיף לשמחה. צפוי הידוק יחסים רומנטי. למי שלא נמצא בקשר- עד סוף היום תהיה לכם הזדמנות של ממש. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה ? המתכון למקום הנופש שלכם הוא מעין טירה קסומה ומסתורית שעשויה לעשות לכם את זה. מומלצים מקומות שחושפים טפח – ומכסים טפחיים. רצוי בלוויית פרשיה שמעוררת פרפרים בבטן ומתובלת בקמצוץ של סודיות. אל תשכחו להדוף את מבטי הקנאה של אלה שלא ממש מפרגנים לכם.
קריאה בכף היד: בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הגבעה הנמצאת בפאת כף היד בצד של הזרת המכונה בשם "גבעת הירח": ככל שגבעה זו תפוחה יותר כך גוברים והולכים הסימנים המעידים על יצריות ועל יצירתיות.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

מערכת היחסים המשפחתית מטרידה אתכם. הקשרים הבעייתיים צפים על פני השטח. מישהו רותח בגלל שנדמה שלא מתייחסים אליו מספיק יפה ואילו לכם יש הרגשה שאתם אלה שנדחקו לפינה. נראה שאין מנוס ואי אפשר לדחות יותר-הגיע הזמן לדון בנושא. אל תחששו יותר מידי מהתוצאות. אתם יכולים לעשות מאמץ לגייס את הדיפלומטיות לכיוון של בירור. בזהירות! ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה ? נראה כי האנרגיה ההרפתקנית אינה סרה מכם גם בשעה שאתם נופשים, מה שמזמין לכם חוויות שאחרים היו מעדיפים להימנע מהן. לא הנוחות והשלווה הן בראש מעייניכם, אלא הריגוש וההתנסות. אל תשכחו להצטייד בפרטנרים שלעולם אינם מסתפקים במנה אחת של אדרנלין.
קריאה בכף היד: בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הגבעה הנמצאת מתחת האצבע המורה המכונה בשם "גבעת הקשת": ככל שגבעה זו תפוחה יותר כך הולכת וגדלה הנטייה לחופש אישי ולשחרור ממוסכמות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

אתם צפויים להשתתף באירוע מעניין במיוחד. למרות שהחיים שלכם די מסובכים כרגע, אתם מצליחים לתפוס 'פסק זמן', להתרכז בהווה וליהנות כמו שצריך. איך לא חשבתם על זה קודם? תשאירו את המחשבות הכבדות לזמן אחר. אווירה של קלילות תעביר לכם את הלילה בצורה הטובה ביותר. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה ? אתם זקוקים למקום נופש הכי אופנתי, כזה שפשוט לא יורד מהכותרות. מקום בסטייל, אבל לא יותר מדי משוגע. מקום שהסלמון והקוויאר נוטפים טריות ואיכות, ולא סתם איזה תחליפים זולים.
קריאה בכף היד: בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי האצבע המורה המכונה בשם "אצבע הגדי": ככל שאצבע זו ארוכה יותר ודומיננטית, כך גם הולכים ומתרבים הסימנים המעידים על כריזמה וכושר מנהיגות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

היום תרשמו לעצמכם הישגים מרשימים בתחום הרומנטי. תוכלו להעמיק את הקשר במערכת חדשה. יש בכם צד הרסני שמנסה לטרפד את העניין למרות שאתם כן מעוניינים לבדוק מה צופן לכם העתיד בכיוון זה. אל תתחייבו אך תנו לעצמכם הזדמנות של ממש לבדוק מה קורה. תעזבו את המגבלות וה-'מתכונים' להצלחה ולהתנהגות נאותה, פשוט תזרמו. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה ? הכי הולם אתכם הינו מקום נופש שאתם הראשונים לגלות אותו, כזה שהאחרים ינהרו אליו בעקבותיכם. תתקבל בברכה אווירה מוטרפת שתותיר את כולם עם פה פעור. בוודאי שיילמדו שם ריקוד חדש שאפילו בהוליווד טרם שמעו עליו, ואתם תוכלו לעשות כל מה שבראש שלכם.
קריאה בכף היד: בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי אצבע האמה המכונה בשם "אצבע הדלי": ככל שאצבע זו ארוכה יותר ודומיננטית, כך הולכים ומתרבים הסימנים המעידים על רוחניות, אינטליגנציה ונטייה לפילוסופיה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

קשה לכם להתמודד עם תהליכים שקשורים לאינטימיות. נסו לראות מה קורה מעבר לדברים הגלויים ולמילים הנאמרות בקול רם. ישנם מסרים לא מילוליים, חשובים מאוד, שכדאי לשים אליהם לב. תגובה חריפה ותוקפנית לא תוביל אתכם לשום מקום טוב יותר. קחו לעצמכם כמה שעות עם עצמכם אם אתם מרגישים שזה המוצא היחידי. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה ? יותר מכל אתם זקוקים לאווירה רומנטית, כזו אשר יש עימה ארוחה לאור נרות ומוסיקה מעולם אחר. רצוי בחברת פרטנרים שאומרים תמיד את המילים הנכונות ואינם שוכחים לשגר אליכם מבטים מצועפים. מספר הכוכבים שיוענק למלון, מותנה בעוצמת ווידוי האהבה שיושמע באוזניכם.
קריאה בכף היד: בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הגבעה השוכנת בבסיס כף היד בצד של הזרת המכונה בשם "גבעת הדגים": ככל שגבעה זו תפוחה יותר כל הולכים ומתרבים הסימנים המעידים על יצירתיות וכישורים אמנותיים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button