הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 05-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

הרקיע משגר היבט הרמוני וממוזל כלפי כוכב מרס השולט בכם. יום מוצלח בענייני כספים. נוכחות של חבר מעודדת אתכם לנקוט בצעדים מעשיים לקידום המצב. שימו לב לאדם בן מזל דלי שמנסה למשוך אתכם לכיוון חדש ומרתק. הימנעו מהוצאות פזיזות. תקשורת עם מקצוען היא בעלת משמעות עליונה ותסייע לעבור בצורה טובה את האתגר המסתמן.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות סמלים של בעלי חיים המייצגים את "נפש החיה" אשר ביקום, הופיעה עבורכם דמות של שועל: המסר הוא – חוש הומור מציל אתכם ממצבים עגומים. איש לא יוכל לצחוק מכם אם אתם תתבדחו על חשבון עצמכם.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

היזהרו ממלכודות וגם מחברים קרובים שלא תמיד מפרגנים ליכולות ולהישגים שלכם. אתם לא בשיא וכושר השיפוט שלכם נפגם בגלל נטיות הלב. אתם נפגשים עם מספר רב של אנשים. תפגינו בטחון ואל תתנו לכולם להרגיש את ההתרגשות הפנימית שלכם. חשוב מה חושבים עליכם האחרים אך יותר חשוב מה אתם חושבים על עצמכם. המזל הטוב יהיה קשור בקלילות, תקשורתיות, ידידות, רפרוף, תנועה ונסיעות רבות.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות סמלים של בעלי חיים המייצגים את "נפש החיה" אשר ביקום, הופיעה עבורכם דמות של עכביש: המסר הוא – אתם חזקים הרבה יותר מכפי שנדמה לכם. נראה שאתם שופטים את עצמכם בחומרה רבה מדי.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

במפגשים עם דמויות בעלות השפעה, אתם משאירים רושם טוב במיוחד. סבלנות וסובלנות הן מילות המפתח. העניינים יצליחו לכם הודות למקוריות, מרדנות וחריגה מהמוסכמות. לפנויים צפוי ערב מוצלח. נצלו את אווירת הרומנטיקה. תנו דרור לדמיון וליצירתיות. אלה תכונות שפותחות לבבות וגם תורמות לאיכות קשרים אישיים קיימים. מאידך, די עם הביקורתיות והלחץ. נושא שראיתם בו מעין עיסוק לשעות הפנאי, עשוי לתפוס גובה ולהפוך לתחום שניתן להתפרנס ממנו.
בהפלת גורל שהתקיימה עבורכם בשיטה סינית ששמה אי-צ'ינג, הופיע לכבודכם השישייה שמספרה 56 ושמה הזר: המסר הוא – היום פועלים עליכם שני כוחות הזרים זה לזה. האחד יציב ושפוי ואילו השני תוסס וסוער. צפוי מאבק חריף בין ההיגיון לבין הרגש.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

צפויים עימותים מילוליים עם חברים ובני/ת זוג. לא להתרגש יותר מידי! מצד שני, כדאי לבדוק איפה אפשר לחסוך במילים ולנקוט בפעולות בשטח שיוכיחו מי החברים האמיתיים שלכם, ולמי באמת איכפת מכם. מומלץ לבדוק אפשרויות חדשות. צפו לתוצאה חיובית. רסנו את יצר הבזבזנות שעולה על פני השטח כפיצוי על עוגמת נפש. לפנויים שביניכם צפויה אהבה גדולה, שפע של דמיון והשראה.
בהפלת גורל שהתקיימה עבורכם בשיטה סינית ששמה אי-צ'ינג, הופיע לכבודכם השישייה שמספרה 32 ושמה המשכיות: המסר הוא – האירועים זורמים על פי מהלכו הטבעי של הגורל. אירועים טובים מתקיימים במועדם. כל שצריך הוא לזרום מבלי להפריע.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

כדאי לכם לצאת לבילוי בחיק הטבע. מפגש לא שגרתי צפוי למי שיעז לנסות ולהרחיב את תחומי הנוחות. אתם צריכים למצוא דרך להתחזק ולהיפטר אחת ולתמיד מתחושת חוסר האונים שתוקפת אתכם, לעיתים קרובות מידי בזמן האחרון. לא שאין לכם סיבות מוצדקות, אבל זה לא ממש עוזר בתפקוד השוטף. הרקיע מבשר על דבר מה הגורם לכם לחגוג ולהתהולל.
בפריסת קלפי טארוט מהסדרה הראשית, עלה בגורלכם קלף ה"כוכב": הקלף מתאר עלמת חמד יוצקת מים משני כדים, כאשר מעל ראשה מרחפים שבעה כוכבים. זהו קלף נפלא ואופטימי המבשר על מצבים שופעי אושר. במקביל, הוא רומז על היכרויות עם אנשים גלויי-לב, כנים וישרים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

הניצחון בסיבוב הראשון מניע אתכם להתייחס ביתר אצילות וסלחנות כלפי אנשים המעורבים בעניין שגרם למחלוקת. אל תתנו לעצמכם להיכנס ל'שדה מוקשים' רק בגלל שאתם מרחמים על היריבים. מגיע לכם יחס של כבוד ומי שלא מתייחס בצורה הוגנת לחבריו, שלא יתפלא שיקבל את אותו היחס בחזרה. הרקיע מבשר על מצב של מזל יותר משכל או על הצלחה שאינה מתוכננת.
בפריסת קלפי טארוט מהסדרה הראשית, עלה בגורלכם קלף ה"כוהנת הגדולה": הקלף מתאר אשת כהונה מסתורית אפופה בסמלים מעולם הדת והמיסטיקה. זהו קלף מיסטי העוסק בדברים שהשתיקה יפה להם. ייתכן שהוא רומז על פרשיית אהבה הסמויה מן העין.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

כדאי שתתחילו להוריד עכבות וליהנות ממה שקורה סביבכם. יופי של יום עם המון התרחשויות חיוביות. אל תגבילו את עצמכם בשום תחום. פשוט תזרמו ותגלו שהדברים מסתדרים מצוין, במיוחד כאשר מצליחים להוריד את מפלס המתח. יום מתאים לבילוי. יש סיכוי לרומן עם מישהו שאינו שייך כלל לסביבה הטבעית שלכם. קחו את הזמן. לאט לאט. הרקיע צופה מצבים לפיהם אסור להניח לרגשות למשול במעשים.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של מגן-דוד: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו אין הצדקה לקיצוניות מכל סוג שהוא. רק איזון והרמוניה יביאו את האושר הנכסף.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

היכרות חדשה מרגשת ומעלה לכם את מצב הרוח. מצד שני, הפגיעות הרבה והאכזבות הרבות שהיו לכם בעבר בתחום הרגשי, גורמות לכם התכנסות פנימית למצב של תוקפנות ורגישות יתר. תנאים אלה מפריעים מאוד לספונטאניות הנחוצה לרומן חדש להתפתח. נסו להירגע. הרקיע צופה מצבים לפיהם נסיעה משמעותית אל מקום נוסטלגי, תביא לכם מזל וברכה.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של אשד-מים: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו עליכם ליהנות מן הקיים מבלי לתת את דעתכם על הצפוי לכם בעתיד.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

מצב הרוח שלכם משתפר. זרימה של אנרגיה חיובית משפרת את האווירה העכורה ששררה לאחרונה בתחום הזוגי. למי שנמצא בקשר צפויה התעוררות מפתיעה בשגרה שתביא לתחושת קירבה מבורכת. לפנויים צפוי ערב מתאים ליציאה לבילוי. חשוב מאוד שתבחרו בקפדנות את המקום. מועדונים רועשים ופאבים אפלוליים – לא רצוי. הרצאה מעניינת – בהחלט מתאים. הרקיע צופה מצבים לפיהם אתם מקבלים סיוע המאפשר לכם להתנתק מכבלי העבר ולפתוח דף חדש.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של מצנפת. המסר הוא: אין להסתפק באינטואיציה, יש לרכוש גם ידע על-מנת לפתח כוחות נסתרים.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יש לכם כישורי תקשורת מעולים. אתם יכולים לחולל מהפכה על ידי כמה גלגולים של הלשון. קחו את הדבר בחשבון ולמדו לרסן את עצמכם. אם לא- היו מוכנים לשלם את החשבון. הרקיע צופה הצלחה, בעיקר עבור אנשים שתחום עיסוקם תובע מהם ניידות רבה. אתם זוכים בשבחים מאדם שדעתו נחשבת בעיניכם. הסיפור הזה מעצים בכם את המוטיבציה ואת הביטחון העצמי.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של כורסה. המסר הוא: זה הזמן לעשות למען בני ביתכם ומשפחתכם, זאת גם על חשבון עיסוקים אחרים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

יום רומנטי המתאים לבילוי עם בני זוג בסביבה מפרגנת. אם תשקיעו מעט מאמץ צפוי לכם יום פורה ומפתיע. יום שמתאים לשיחות פילוסופיות מעמיקות ולהחלפת דעות באווירה נינוחה. היכרויות חדשות צפויות להתרחש בימים אלה ממש. שימו לב ואל תרשו לעצמכם לחלום. מומלץ לגלות ערנות ולא לפספס דברים שקורים ממש מתחת לאפכם. אל תתפשרו עם המצוי, אלא צאו להשיג את הרצוי. מה ששווה באמת וראוי, יש עליו מתחרים רבים. רק נטול הערך אינו מוקף מתחרים.
בתקשור נומרולוגי באמצעות אבני מזל הופיע בגורלכם המספר 34: מספר זה מעודד אתכם ליטול פסק זמן להתבודדות עם עצמכם, על מנת להתעורר עם תובנות טובות יותר מאלה שהגעתם אליהן עד כה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

המון התרוצצויות וסידורים גורמים לכם לסיים את היום במצב של תשישות. אתם מצליחים, למרות העייפות, להתחבר לתחושת הסיפוק על ההספקים הגבוהים ויש לכם גם קורת רוח שהצלחתם לעשות למען אחרים שזקוקים לכם. גם בימים אחרים חשוב לזכור את תחושת העוצמה הפנימית. נראה שהדברים עומדים להסתדר לטובתכם, אך עדיין יש קצוות שצריך לסגור ולתפור.
בתקשור נומרולוגי באמצעות אבני מזל הופיע בגורלכם המספר 21: מספר זה מעודד אתכם להצטייד במצפן ובשק שינה ולצאת אל מסע [ייתכן רוחני] אל האופק: המזל ממתין לכם מעבר להרי החושך. אל תיצמדו אל הישן והנדוש. צאו מתוך השגרה.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button