הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 24-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
האנרגיה גועשת סביב כוכב מרס שליטכם, ומועידה אתכם לקראת יום של אילוצים שמעמיד את סבלנותכם במבחן של ממש. אתם ממהרים להתחייב למשימות שבכלל לא בטוח שתוכלו לעמוד בהן. כתוצאה מכך יש סביבכם לא מעט מאוכזבים שטוענים, ואף במידה מסוימת של צדק, שאתם חסרי אחריות לעיתים. אל תיקחו על עצמכם יותר מידי. כדאי לחשוב פעמיים, במיוחד לפני חתימה על הסכמים.

שור
האמונה הפנימית מנהלת אתכם היטב בדרך כלל. אתם יודעים ומודעים לעובדה שניצבים בפניכם אתגרים לא פשוטים אבל יש לכם את הכוחות לבצע. סמכו על עצמכם וגם האחרים יתנו בכם את אמונם המלא. למרות העומס, נסו לשמור על ערנות, להגיב בזמן ולא לפספס הזדמנויות. היום צפויה לכם הצלחה בענייני כספים. גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם.

תאומים
אל תיקחו ברצינות תהומית את כל מה שקורה לכם. פתחו את חוש ההומור והתחילו להסתכל על עצמכם בקריצה קלילה. הלחץ שאתם מרגישים, מגיע מאנשים שמנסים בכל הכוח להשפיע עליכם. תחסכו לעצמכם כאב ראש ענק אם תגדירו בקול רם, בדיוק המרבי, את מה שאתם רוצים בלי חשבון! חוש הומור והיכולת לצחוק על אודות עצמכם, עשויים לחלץ אתכם מכל מכשול ופגע. נסו זאת בפעם הבאה שאתם משוחחים עם המושכים בחוטים.

סרטן
זה יום מתאים לתכנן או לצאת לנסיעה. היום צפויים מצבים בהם תוכניות ישנות יוצאות אל הפועל. מצב רוח אופטימי יעזור לכם להגשים מטרות. אנשים הקשורים למקצוע בו אתם עוסקים, יגלו עניין מחודש בכם ובכל מה שאתם עושים. אל תתביישו לנצל ידע מוקדם שמגיע אליכם כדי להפיק המקסימום מהמצב החדש. כדאי שתשקלו תחביב המשלב יצירתיות עם עבודת-כפיים. אם כך תעשו, תצליחו לבטל חלק גדול מחרדותיכם.

אריה
יום מוצלח שבמהלכו יתרחשו כמה דברים מוזרים ולא מוסברים, מה שיוכיח לכם שאף פעם אסור לאבד תקווה. יהיה מי שיציע לכם עזרה והזדמנויות חדשות תפתחנה בפניכם. אין לכם שליטה מוחלטת על מה שקורה בעולם אבל אתם מרגישים עוצמה פנימית ופתיחה רגשית לקבלת גל של שפע. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת התיש, כלומר [על פי שיטתם]: אתם אסרטיביים, מרשימים בהופעתכם, מצליחנים, מתחברים היטב אל אור הזרקורים והבמות.

בתולה
מתרחשת נפילה במצב הרוח בגלל שאתם מסתכלים על עצמכם בעיניים של אחרים. חבל שאתם עושים השוואות מיותרות. שמרו על הייחודיות שלכם. זה בדיוק סוד הקסם. מה שצריך להגיע אליכם- יגיע. הזמנה לאירוע מעניין מפתיעה אתכם. אל תתלבטו. עליכם לצאת לבלות בכול מחיר. הרקיע מבשר על ויטאליות, כמו גם על אנרגיה פיסית ובריאות טובה.

מאזניים
התחושה הפיסית שלכם טובה היום במיוחד. יום מצוין לסידור הבית ולפרויקטים גדולים שתכננתם. מצב הרוח שלכם טוב במיוחד ואתם מצליחים להשפיע על אחרים להתגייס לעזור לכם. במסגרת 'התקפת ההיפר אקטיביות' שירדה עליכם, יתכן שבני הזוג שלכם לא ממש עומדים בקצב. אל תשתמשו בזה כעילה למריבה. זה יהיה צעד לא חכם לחלוטין. הרקיע מציע לכם להתעורר ולהתבונן בשפע האפשרויות החדשות המדשדשות בפתח.

עקרב
אין ספק שאתם מתחילים להרגיש את ההבדל ביחס הסביבה אליכם. עשיתם מאמץ ממשי לשנות גישה והגיע הזמן לקטוף את הפירות. גם אירועים שנראים כאילו הם אקראיים, מתרחשים סביבכם ומוכיחים את העיקרון האוניברסאלי שראש ולב פתוח מזמנים אנשים והתרחשויות מרתקות אל תוך חייכם. זה כול מה שצריך. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו אדם רב פעלים נוטל אתכם תחת חסותו. זה הזמן להסתייע בקשרים שנרקמו בעבר.

קשת
צפוי יום משופע באנרגיות של הרמוניה, יופי וגם לא מעט רומנטיקה. קשר חדש שהתחיל בצורה צולעת, מתפתח יפה ואתם מרגישים מחוזרים. הביטחון העצמי וההרגשה הכללית ממש טובים. סוף סוף אתם יכולים לבטא בצורה חופשית את הכמיהה שלכם לאהבה בלי לקבל ביקורת. לכו על זה ותיהנו. זכרו כי גם לרוחניות יש להציב גבולות, כדי להימנע מתלישות.

גדי
החריצות שלכם מניבה פירות. אתם מצליחים להתקדם בכיוונים הרצויים לכם. בעבודה מעריכים את מה שאתם עושים. יש סיכוי לקידום מקצועי. בתחום החברתי יש שיפור. אתם ניגשים לעניין כמו אל מבצע צבאי מאורגן ואכן יש תוצאות בשטח. לפנויים מומלץ להתחיל כבר היום לתכנן את הפעילות לסוף השבוע. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת התרנגול, כלומר [על פי שיטתם]: אתם יציבים, מעשיים, החלטיים, הגיוניים, עקביים ועקשנים. מציאותיים ומפוכחים.

דלי
מפגש חברתי שמתוכנן מזה זמן רב, יתרחש בשעות הערב. זאת תהיה הצלחה יותר גדולה מהצפוי. יתכן עימות קצר עם מישהו קרוב שמנסה לעזור אבל לא עומד בסטנדרטים. זכרו! לא כולם יכולים לעמוד בקצב שלכם. ייתכן מצב בו בן/ת הזוג מאכזב. צפוי וויכוח עם אדם קרוב שתמיד נעלם ברגע הקריטי. ייתכן כי הדחקות כמוסות תמצאנה את פתרונן בשאלת חלום.

דגים
מומלץ שתרפו מהלחץ ותיתנו לדברים להתפתח בקצב הטבעי שלהם. ממש מיותר להיגרר לקטע השלילי ולהיות רואי שחורות. כל הסימנים מעידים על התפתחות חיובית דווקא. גישה פרפקציוניסטית עשויה להועיל למעסיקיכם, אך עלולה להעכיר את איכות חייכם. יש מי שמצפה מכם לקצת יותר בהירות בתשובותיכם לשאלותיו. קחו בחשבון כי חשוב לו לרדת לסוף דעתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button