הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 25-01-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

הורוסקופ מזל טלה: הפגיעות והרגישות שלכם עלולות לגרום לבעיות בינאישיות וחבל. אתם מפנטזים ומדמיינים דברים שלא תמיד נכונים אלא מהווים פרשנות שלכם לאירועים ניטרליים שקורים במציאות. היצירתיות שלכם חוגגת "על ריק" ונראה כי מה שאתם הכי זקוקים לו הוא משהו שיקרקע אתכם לאדמה. קחו לעצמכם קצת יותר זמן מהרגיל כדי לקבל החלטות חשובות לכם. הגיע הזמן להיפרד מדברים רבים שאינם נחוצים לכם יותר.
בקריאת העתיד בשיטה המכונה ביבליומנסיה [הפלת גורלות באמצעות דפיו של ספר המהווה מעין מורה דרך] עלה בגורלכם המסר הבא: לפעמים, כדאי לשחק את השוטה. כך אתם מסירים מעליכם את חשדותיהם של הסובבים אתכם. בעצם, מה איכפת לכם???

הורוסקופ מזל שור: נסו לראות את הזוגיות מנקודת מבט שונה. זה צריך להיות קל וזורם ולא קשה ומעיק. אולי אתם צריכים להסיק כמה מסקנות מרחיקות לכת. מידה ראויה של התחשבות ברגשות הינה חלק אינטגראלי מאינטימיות אמיתית. בתחום החברתי אתם חשים מתוסכלים וזה בגלל שאין להם סדר יום המאפשר שמירה על קשר מספק. עצה לתחום האישי- תכננו מראש מה תעשו בשבוע הבא.
בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם המספר 102: הקלף מבשר על תקופה בה עניינים הכרוכים בערכאות ובמשפטים, צפויים להסתיים על הצד הטוב ביותר – כמו גם על צורך פנימי בחום ובאהבה, הן כמעניקים – והן כמקבלים.

הורוסקופ מזל תאומים: כסף ויחסים הם שני הנושאים שמטרידים את מנוחתכם. יש לכם צורך עז בשליטה ועליכם לעשות מאמץ לוותר. ממילא זה לא מעשי ולא מציאותי. הרושם שאתם מנסים לעשות כאילו לא ממש איכפת לכם, לא משכנע אף אחד ממילא. הגיע הזמן להגיד בצורה מדויקת ומתומצתת את מה שאתם מרגישים. תכניותיכם עומדות להצליח בגדול אך כדאי שתזכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של זאב. הזאב הוא סמל לבעל חיים השורד הודות ליכולתו לתפקד בתוך קבוצה ובשיתוף פעולה עם שאר הלהקה: המסר הוא – זו תקופה טובה לעבודת צוות ולשיתוף פעולה עם עמיתיכם. לעצמאיים שביניכם, מומלצות שותפויות.

הורוסקופ מזל סרטן: שיתוף פעולה עם כמה גורמים בו זמנית, מניב הצלחה גורפת בתחום החברתי. היצירתיות שלכם באה לידי ביטוי ומוערכת על ידי אנשים רבים שנהנים מהסיטואציה. יום מוצלח במיוחד, בו אתם מוצאים את עצמכם במרכז העניינים. אור הזרקורים מחמיא לכם ואתם מגלים תכונות של מנהיגות טבעית. צפוי שינוי משמעותי בגישתכם אל עניין הזוגיות, ואתם מנצלים לטובה את ההתנסויות האחרונות.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפים ששמה מיסטית עתיקה, עלה בגורלכם קלף האיש במערת המים: הקלף רומז על עימות כלשהו שההיחלצות ממנו דורשת מכם וויתורים ופשרות. הקלף מעודד גישה פייסנית.

הורוסקופ מזל אריה: אתם מבזבזים הרבה כסף כדי לנסות לפייס את דעתו של אדם חשוב לכם. זה פשוט לא יעבוד. חבל שאתם מבזבזים את זמנכם והמשאבים שלכם שגם ככה, בימים אלה לא עומדים לרשותכם במידה רבה. עליכם למצוא דרך אחרת לליבם של המעורבים. אדם אשר בשמו מופיעה האות 'ג' מזמין אתכם למפגש- אל תפתחו יותר מידי ציפיות. זה זמן טוב לקבלת החלטות משמעותיות לטווח הרחוק, אל תתירו לדאגות ולהרהורים שליליים לעמוד בדרככם.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של פומה. הפומה הינו בעל חיים עז רוח שאינו מותיר סיכוי ליריביו או לטרפו: המסר הוא – אדיבות ועדינות מצידכם, עלולות להתפרש כחולשה בעיני יריביכם. אל תהססו להפגין את עוצמתכם.

הורוסקופ מזל בתולה: מצב הרקיע עלול להוליד ליקויים בתקשורת: צפויה הזדמנות של ממש לשיפור יחסים עם מישהו שמזמן "מחכה לכם מעבר לפינה". אם תשקיעו מאמץ וקצת בגרות, תוכלו לפתוח דף חדש ולטפח מערכת יחסים שתוכלו להרוויח ממנה הרבה. הקסם האישי שלכם בעינו עומד אולם עליכם לטפח הקשבה ופתיחות. אל תשפטו אחרים לפי הקריטריונים האישיים שכלם. זה ממש לא לעניין.
בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם המספר 26: הקלף מבשר על תקופה בה מומלץ להתפשר ולהגמיש עמדות בכל הנוגע למשפטים ולסוגיות הכרוכות בערכאות, להוציא ענייני ירושות בהם צפויה הצלחה – כמו גם על צורת חשיבה יציבה, מאורגנת, יסודית, קפדנית, יעילה ומסודרת.

הורוסקופ מזל מאזניים: אנרגיה מעודדת מגיעה אליכם מן השמש ומכוכב ונוס, אך אירוע קוסמי עלול לטרפד את אשר הושג בעמל רב. חופש הביטוי חשוב לכם מאוד אבל לעיתים קורה שאתם פשוט לא יודעים היכן להפסיק. בחברתי אתם מקבלים חיזוקים אך זה לא ממש משפר את מצב הרוח. כדי לפתור את הקשיים הכלכליים צריך שינוי מהותי המתבטא בהעלאה משמעותית. אף אחד לא יגיש לכם את זה על מגש של כסף. גלו אסרטיביות.
בקריאת העתיד בשיטה המכונה ביבליומנסיה [הפלת גורלות באמצעות דפיו של ספר המהווה מעין מורה דרך] עלה בגורלכם המסר הבא: התבוננו בילדים קטנים והפנימו את אורחותיהם. מה שאתם זקוקים לו יותר מכל, היא הסקרנות המלווה את צעדיהם.

הורוסקופ מזל עקרב: קרובי משפחה מתערבים יותר מידי בחייכם וגורמים לכם עוגמת נפש. הגיע הזמן שתעמדו על שלכם גם בתחום זה. בדרך כלל אין לכם בעיה מיוחדת לגלות אסרטיביות, אבל קשה לכם לפגוע באחרים. יש מקום להפעיל דיפלומטיות ורגישות, אבל אין מקום להיכנע לתכתיבים של אחרים. הרקיע מדריך אתכם לבחור בפשרה ולא בעימות, גם אם אתם סבורים שהצדק עימכם. מערכת חברית תתרום רבות לטובת עניין משותף בעל פוטנציאל כלכלי.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה למענכם בעזרת משקע של קפה, הופיעה צללית של צועני: הצללית מייצגת כוחות על טבעיים שייתכן כי ניחנתם בהם. הגיע הזמן שתשקיעו באינטרסים שלכם ולא רק באינטרסים של אחרים.

הורוסקופ מזל קשת: רעיון מקורי שלא חשבתם עליו קודם לכן ברצינות רבה מידי- עולה על הפרק ונראה הגיוני יותר מתמיד. בדקו את העניין לעומק. הרקיע מבשר טובות לאנשי עולם התקשורת שביניכם, כמו גם רמזים לגבי נסיעה מוצלחת. הימנעו מדחיינות. זוהי אחת הצרות הצרורות שלכם. דחייה נוספת עלולה להסתיים במפח נפש ולהיות בעלת השלכות לא נעימות. מהפך רצוי ומעניין יתרחש מבחינה פנימית ורגשית ויתרום לכם לשנות גישה.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה למענכם בעזרת משקע של קפה, הופיעה צללית של צב: הצללית מייצגת את הצורך להוציא אל הפועל את שאיפותיכם הלא-מוגשמות. בעצם, מה כל כך מפחיד אתכם? האם אתם חוששים מן הכישלון או מן ההצלחה?

הורוסקופ מזל גדי: אתם צריכים ללמוד לפרגן לעצמכם קצת יותר. מצד אחד, המון ביקורת עצמית נוקבת ומצד שני, אתם מרשים לעצמכם לעגל פינות בתחומים בהם אתם נדרשים ליתר פעולה. מישהו קרוב מפתח בכם תלות. אתם מתקשים להשתחרר ממצב רוח כבד ולהתרכז במטרות אישיות שהצבתם לפניכם. זה הזמן להירשם לקורס למודעות עצמית. הרקיע קובע כי אל לכם להילחץ מפני אלה התובעים מכם הסברים ותירוצים על כל צעד ושעל.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף הספינקס הגלגל והקוף: הקלף מייצג הצלחה בהימורים, כמו גם מצב הפכפך ונזיל. יש בו ברכה לעסקים המושפעים מחילופי עונות השנה.

הורוסקופ מזל דלי: אתם מרגישים תסיסה פנימית. הלהיטות לשאת חן ולרצות את כל העולם, לא מתאימה לכם וגורמת לתחושה פנימית מוזרה. עלולים להתפתח עימותים עם חברים קרובים אך בסופו של דבר – כל מה שיקרה יפעל לטובתכם. טיפ: פנים רבות למציאות. הדברים לא תמיד נראים כלפי חוץ כפי שהם באמת. חבר בן מזל מאזניים יתנדב לסייע. הרקיע מזהיר אתכם שלא לפתח ציפיות גדולות מדי לגבי מצב אשלייתי.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף אשת הסוד: הקלף רומז על פרשיות רגשיות שאין לתת להן פומבי, כמו גם על פיתויים מהסוג העסיסי והפיקנטי. קלף חביב ומענג, אך מסתורי ושזור רזים ותעלומות.

הורוסקופ מזל דגים: יש לכם הזדמנות לעשות עבודת שטח אמיתית ולבדוק מהן האפשרויות שבאמת עומדות בפניכם. אתם חייבים להחזיר לעצמכם את ההרגשה שהחיים שלכם בשליטה עצמית, מה שלא נותן לכם את הרשות לשלוט על החיים של אנשים אחרים. שיחה מלב אל לב תגרום לכך שמצב הרוח יעלה. הרקיע מציע לכם לפקוח עין על מעשי הקרובים לליבכם, גם אם אתם בוטחים בהם בעיניים עצומות.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף העלמה הנוהגת בכפיר ובשחל אריות. הקלף מבשר על הפסוק: מעז ייצא מתוק. עניינים שכשלו והכזיבו, מובילים אל סוף חלומי ומתוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button