הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 18-03-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
יום קצת מוזר. אתם מתעוררים במצב רוח קרבי. חוסר המנוחה גורם לכם לחפש 'סיבה למסיבה' ואכן מהר מאוד אתם מוצאים מקום להוציא בו את העצבים. אל תדחפו את עצמכם לעניינים שאינם שייכים לכם. החטטנות גורמת לצד השני להרגיש כאילו אתם לא סומכים על אף אחד. כ"טלאים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: אומץ, נחרצות ונדיבות – בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
יום חשוב במיוחד. אתם נפגשים עם אנשים שיכולים להשפיע על עתידכם במידה רבה. חשוב לשמור על ראש פתוח ולגלות גמישות. עליכם להשתחרר מהנטייה להוות אוזן קשבת לכל מי שמבקש, בכל זמן נתון. אדם שתלטן משתמש בכם לנגח מישהו אחר: אל תתערבו בסכסוכים חיצוניים. דאגו לאינטרסים הפרטיים שלכם. כ"שוורים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: נחישות, התמדה ועקביות – בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
שינוי צפוי בעבודה. יש סיכוי לקידום. הצעות שנתקלו קודם לכן בעוינות- מתקבלות. בתחום הרומנטי אתם נוקטים גישה עדינה ורכה שמוכיחה את עצמה כמשתלמת. המשיכו בכיוון זה. מישהו קרוב לכם, שבשמו של אחד מהוריו מופיעה האות ר', יפתיע במחווה מרגשת. לפנויים: במקום להתלונן, כדאי לכם לעשות מאמץ יותר רציני כדי להגיע לתוצאות בתחום הקרייריסטי כדאי לכם ללכת על כל הקופה.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
היום אתם לא מרגישים על הגובה. אין סיבה ממשית לדאגה. המלצה: ללמוד להקשיב פנימית ומנוחה. רגישות גבוהה לדברים שאחרים אומרים עלולה לגרום לכם להיפגע. אל תשכחו שזאת בחירה שלכם. צפוי שיפור בזוגיות לאחר שתצאו מהכבדות שנפלה עליכם. אל תנסו לפייס טיפוסים שאינם ראויים לכם, הציבו את עצמכם במרכז העניינים. צפויה מעין פרשת דרכים בנושא שהוא עקרוני. יהיה מי שינסה להתיש אתכם כדי שתסכימו לוותר לו.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
אל תבזבזו זמן על משאלות חסרות שחר. עליכם לשקול אם ההצעות שמגיעות אליכם בימים אלה בשפע, מתאימות לרצונות הכי כמוסים שלכם. בתחום העבודה הבחירה תהיה קלה יחסית. שימו לב לתחום החברתי שמעמיד אף הוא אתגרים ובחירות גורליות. מזל וברכה מצפים לכם בחברת אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכמים במספר 7 [יש לצרף זו לזו את הספרות, גם אלו של התוצאה, עד שמתקבל מספר חד-ספרתי].
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
בא לכם להישאר בבית ולהסתלבט. עם כל ההקפדה שלכם על חוקים ומוסכמות, לא ללכת לעבודה, זאת אפשרות סבירה אם היא מתרחשת פעם ב…. אל תיקחו את החיים יותר מידי ברצינות. רצוי שתבלו את היום בבית, עם ספר או סרט טוב. השעמום והעייפות שאתם חשים באים מבפנים, זה יעבור. כבני מזל בתולה אתם נמנים עם יסוד האדמה הנחשב ליסוד ש"הולך" טוב עם יסוד המים. על כן יתאימו לכם בני זוג מן המזלות דגים, סרטן ועקרב. בעיקר דגים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
מאוד חשוב לכם להצליח בעבודה ולשם כך אתם מוכנים לעשות כמעט הכול. יש לכם מחויבויות רבות אבל אתם מתמידים בכיוון אליו אתם שואפים להגיע. חשוב להגדיר בצורה מדויקת את המטרות שלכם. שימו לב לתהליכים סמויים מן העין המתרחשים ממש בסמוך אליכם ועלולים להוות גורם מפריע. מישהו יוצא בהצהרה שמותירה אתכם מבולבלים. לאחר ההפתעה עשוי להתברר כי יצאתם נשכרים. צפויה לכם הצלחה עם ילידי מזלות האש: קשת, אריה וטלה.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
הפוקוס היום הוא על בני הבית. אל תשכחו פרט חשוב שקשור לאחד מבני המשפחה. עליכם להשקיע במיוחד בבני הדור הצעיר הזקוקים לתשומת לב רבה במיוחד. בעבודה חשוב לטפח קשרי חברות ולא להתמקד רק בהררי הניירת שלפניכם. אינכם פועלים בחלל ריק כפי שנדמה לכם לפעמים. האנרגיות הקוסמיות תובעות מכם לעשות שימוש בכישרונכם היצירתי, אל תבזבזו את אשר טבוע בטבעכם האמיתי.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
מצבו ברקיע של כוכב יופיטר שליטכם, ממשיך להשתפר אך דורש מכם השקעה נוספת בתחום שבינו לבינה. שיחת טלפון מפתיעה הקשורה לקשר רומנטי שהתחיל בעבר, מפתיעה אתכם. למרות הזיכרונות והמחשבות שעולות, אתם מחליטים להישאר במצב הקיים ולא לנקוט עמדה ברורה. כשתתעוררו, יתכן מאוד שיהיה מאוחר מידי, וחבל. בתחום העבודה- עומס רב שגורם לכם להרגיש עייפים, למרות שהשבוע טרם הסתיים.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
האנרגיות הבוקעות מכוכב סטורן שליטכם מדרבנות אתכם לגלות יתר יוזמה ולא להמתין לניסים. מאחר והגעתם להחלטות מסוימות, הקשורות לעבודה, קל לכם יותר להתמודד עם המציאות. הראש שלכם עובד שעות נוספות ומהר מאוד תגלו שזה לא מוביל אתכם לשום מקום. הפעילו שיקול דעת קר וריאלי. כשתגיעו למסקנות -ישמו אותן בדחיפות. התלבטות גוזלת מכם אנרגיה יקרה שאותה תוכלו להפעיל לכיוון של עבודה חדשה.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
אתם מושפעים מכובד ראשו של הרקיע הפרוש מעליכם. היום יתחיל בנימה מינורית ובתחושת עצבות. ההרגשה תתפוגג לקראת הצהריים בעקבות שיחה עם מישהו קרוב שבשמו מופיעה האות ר'. צפוי ערב נעים ושקט. כדאי להסיק מסקנות לגבי הנטייה שלכם למצבי רוח שלעיתים פשוט מקלקלת כל חלקה טובה. כדאי להירשם לסדנה של חשיבה חיובית. אל תתרגשו ממי שעורך השוואות ביניכם לבין אחרים. נראה כי למרות הכול הוא ממשיך לדבוק בכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
העקשנות וחוסר הבהירות שלכם יכולים לשגע גם את מי שממש אוהב אתכם. אתם לא כל כך יודעים מה אתם רוצים מעצמכם אז איך תוכלו להסביר זאת למישהו שרוצה לדעת. באמת קשה. ובכל זאת, נסו להתמקד. זה ישפר לכם את מצב הרוח וגם יקל על מי שנמצא בסביבה. אתם כמהים להרגשה הנפלאה של אהבה וקבלה ללא תנאי. סבלנות. זה יבוא. כבני מזל דגים אתם נמנים עם יסוד המים הנחשב ליסוד ש"הולך" טוב עם יסוד האדמה. על כן יתאימו לכם בני זוג מן המזלות בתולה, שור וגדי. בעיקר בתולה.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button