הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 10-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
קשה לכם לצאת מהמלכוד. הדרישות שמשתנות לעיתים קרובות מצד גורמים שאיתם אתם מעורבים רגשית, רק גורמות לכם לתוהו ובוהו רגשי. כדי להתחיל עידן חדש ביחסים ביניכם, דרוש דיון מעמיק. פשטות וישירות הן מילות המפתח. כדאי להיזכר בתקופות קודמות בהן האהבה הייתה השיקול היחידי להיות ביחד. נסו להתחבר! צפויה התלבטות לגבי אירוע שאמור להיות אישי ואינטימי, אך לא חסרה בו מידה משמעותית של טקסיות.

שור
פרידה כלשהי עלולה לגרום לכם לגל של עצב ונוסטלגיה. הקשר השפיע עליכם רבות, אך האמת שהוא כבר מיצה את עצמו והגיע הזמן להתקדם הלאה. שמרו על מורל גבוה. צאו לבלות והעמיקו קשרים עם אנשים חדשים שנכנסו למעגל החיים שלכם בחודשים האחרונים. צפויה לכם חוויה אינטלקטואלית בחברת אדם שתבונתו מקסימה אתכם. נראה שהוא מקסים אתכם מבלי להתאמץ.

תאומים
עליכם לעשות מאמץ ולפעול בהגיון ולא מתוך רגשנות. חדשות טובות יגיעו אליכם מחו"ל. שינוי משמעותי צפוי בעקבות המידע החדש. למרות שאתם מצטערים על חוסר תחושת התמיכה וההרגשה שיש לכם על מי להישען, אתם עושים מאמץ כנה לשפר את האווירה הזוגית. אל תוותרו! הרקיע מעצים את קשריכם עם בני ובנות מזל בתולה, כמו גם צופה לכם הצלחה בתחומים העוסקים ברפואה חלופית.

סרטן
תחום הזוגיות משתפר בעקבות מאמצים והשקעת זמן. היום תהיה לכם הזדמנות לשיחת נפש בה תבטאו בכנות את רגשותיכם הפנימיים והכמוסים ביותר. למרות שכלפי חוץ אתם פתוחים ומדברים הרבה, הרי שבפנים אתם חשדנים ולא ממש חושפים את כל מה שיש לכם לומר. הגיע הזמן לשחרר! אירועים המתרחשים במישור הרומנטי, עשויים להשתלט על שגרת יומכם. נראה שאתם פוגשים אדם שפשוט משדר איתכם על גל אחד.

אריה
היום צפויים לא מעט ויכוחים וקצרים בתקשורת. העקשנות והאגו שלכם שוב מכשילים אתכם. ההתבטאויות התוקפניות שלכם הולכות ונעשות יותר ויותר ספונטאניות וזה פשוט מסכן מערכות יחסים שאתם מעורבים בהן. גם הסובבים אתכם די סובלים מחוסר הסבלנות שאתם מגלים. ההרגשה של כולם תשתפר לאחר שיחה. אנרגיה קוסמית רומזת על סיוע כספי ממקור לא צפוי.

בתולה
יום טוב בכל מה שקשור לחיבור לאמת ולמציאות. אתם רואים בבהירות את הדברים המתרחשים סביבכם ומנסים תוך כדי כך למצוא דרכים לפעולה. השכל הישר אומנם מנחה אתכם לכיוון המטרות, אולם לא יזיק לכם ללמוד להשתמש קצת יותר באינטואיציות הפנימיות. תתפלאו לגלות איזו חוכמה פנימית יש לכם בפנים. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בעמידה איתנה מול מכשולים.

מאזניים
יום מוצלח בתחום הקריירה. תקבלו הודעה משמחת הקשורה לקידום. האגו שלכם פורש כנפיים ורק אתם יודעים עד כמה אתם זקוקים לחיזוקים מסוג כזה. בטחון עצמי הוא המרכיב שחסר לכם בדרך כלל, והיום התוצאות מחזקות אותו. חברים קרובים יפרגנו לכם. התרחקו מאנשים עם אנרגיות שליליות. אפילו הדיבורים על כסף או על פעילויות בעלות אופי חומרי, יהיו קשורים ביחסים שבינו לבינה. נראה שהפעם אתם נהנים לדון בהם.

עקרב
מצב הרוח מעולה. יש לכם הזדמנות להכיר מקרוב מישהו שנמצא בחיים שלכם כבר זמן רב אבל אף פעם לא הקדשתם לו מספיק תשומת לב. מפגש בארבע עיניים מבטיח להפוך לחוויה של ממש שתאיר אתכם בתחושה של התרוממות רוח למשך כמה ימים. זאת בהחלט יכולה להיות תחילתה של ידידות מופלאה. ואולי אפילו קצת יותר. תנו צ'אנס . הפנימו את הרעיון לפיו תקופת ההמתנה אינה נטישת אחריות, אלא הכרה פנימית בדברים שאינם האמורים להתבצע בתקופה זו.

קשת
אתם מקדישים יותר זמן לעצמכם ובמסגרת זאת אף נרתמים לפעול בתחום הפיסי: פעילות גופנית ודיאטה. אכן, זה הזמן לבצע את מה שאתם מדברים עליו מזה זמן רב. בעבודה עליכם לגלות קצת יותר גמישות גם כלפי הממונים עליכם שלא תמיד רואים בברכה יצירתיות ויוזמה מוגזמות. הרקיע מייצג מצבים של התחלות חדשות הדורשות השקעה רבה של אנרגיה, כמו גם על תחילתה של תקופת לימודים.

גדי
יום טוב במיוחד בכל מה שקשור לענייני עבודה. רמת החיים שלכם עולה. זה מתאפשר בגלל השקעות נכונות בעבר. בימים אלה, כאשר אתם מרגישים משוחררים יותר ומודאגים פחות, תוכלו להתפנות לענייני הלב. בעוד שבעבר הייתם יותר מידי מגמתיים, עכשיו הקלילות החדשה מאפשרת ליהנות מכל רגע של חיפוש. הרקיע מייצג מצבים של ניתוק או דחייה מאדם כלשהו או ממצב. הוא מייעץ לדחות אירוע כלשהו על גבי ציר הזמן.

דלי
התרופפות קשר בעל גוון רומנטי מאכזבת אתכם מאוד ויש תחושה של ניצול רגשי. אתם מעסיקים את עצמכם מעל הראש בעבודה על מנת לחשוב כמה שפחות על מה שמתרחש בחיים הפרטיים שלכם. בריחה אינה, כמובן, דרך נכונה להתמודד. שימו לב, ניסיונות לטייח את הדברים רק יחמירו את המצב ולכן גם חשוב לסגור מעגל עם האנשים הנוגעים בדבר. הרקיע מייצג מצבים של התחלות חדשות בעלות אופי לוהט, בוער, מתלהב ומסתער וזאת בכל תחום העולה על הדעת.

דגים
חשוב שתלמדו לארגן את זמנכם בתבונה. אתם מסתובבים סביב עצמכם וגורמים לכולם לחשוב שאין לכם רגע פנאי לעצמכם. חוסר הסדר הכללי גורם ללחצים מיותרים. מבחינה אנרגטית, אתם מרגישים ירודים למדי. קחו כמה שעות למנוחה ולאחר מכן, הקדישו זמן לפעילות מהנה במיוחד, רצוי לבד. בימים אלה עדיף זמן איכות על כמות לא ראויה. הרקיע מייצג מצבים טובים ומוצלחים אך רומז כי דבר-מה מעכיר את האווירה ועלול לשבש את שמחת ההישג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button