הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 16-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
היום תרגישו שסוף סוף העניינים מתחילים לזוז בכיוון הנכון. יש לכם חברים ומכרים שישמחו לעזור לכם במידה ותבקשו. מישהו שהכרתם לאחרונה, עלול לאכזב ולהתגלות כאדם לא ישר במיוחד. תחושת התסכול והכעס תגרום לכם לבחון מחדש את היחסים האלה. כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים ושמאניים המתבצעים לטובת ילידי מזל טלה יתקיימו בכיוון מזרח. אתם נמנים עם יסוד האש והכוכב השולט בכם הוא מארס. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר. מרץ, התלהבות, עוצמה ונדיבות.

שור
הרגשות שלכם עולים על גדותיהם ואתם מרגישים שקשה לכם להכיל את כל מה שמתרחש סביבכם. מידת הסבלנות תבוא לעזרתכם במידה ותרצו לצוף על פני המים. אתם נמשכים לפרשנות המיסטית של אירועים שקורים לכם ולאחרים הקרובים לכם. יתכן בהחלט שיש עבורכם שיעור מסוים ללמוד, אבל אל תסחפו יותר מידי. אתם עומדים לפרוץ אל תוך מסגרת יוקרתית אשר קשה מאוד להתקבל אליה. אתם נמנים עם יסוד האדמה והכוכב השולט בכם הוא ונוס. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר. הליכה בתלם, עקשנות, סבלנות, חושניות והתמדה.

תאומים
אדם מרתק אך הרפתקן פונה אליכם בהצעה רומנטית. למרות שהעניין מחמיא לכם, לא נראה כי מהכיוון הזה יכול לצאת משהו טוב. נהגו לפי כל כללי הנימוס אבל אמרו באסרטיביות רבה: לא. יש אנשים שהכללים שלכם לא מתאימים להם וינסו להזיז אתכם מעמדתכם. אל תיכנעו ללחץ, במיוחד כאשר המניעים הנסתרים של הצד השני לא ברורים. מישהו שאוהב אתכם, עלול לדרוש יותר מכפי שאתם מסוגלים להעניק: ייתכן שהוא מבקש יותר מדי.

סרטן
מאוד חשוב לכם לבצע כמו שצריך משימות שלקחתם על עצמכם. השתדלו לבחור דרכים שעולות בקנה אחד עם העקרונות שלכם ולא להיגרר אחרי אנשים בעלי לשון חלקה שמשכנעים אתכם, לעיתים קרובות, לצאת למרדף שווא אחרי אשליות. לא תמיד קל להבחין בין הדברים. אבל, השתדלו לפחות שבאופן כללי זה יתאים לאופי שלכם. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם שנקטו לאחרונה בצעד נחרץ, נועז ואמיץ. כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים ושמאניים המתקיימים לטובת ילידי מזל סרטן, יתבצעו בכיוון צפון.

אריה
לימודים בתחום חדש ומרתק יגרמו לכם להתרגש, אחרי תקופה מושכת למדי של שיממון אינטלקטואלי. אל תציגו את העניין כפרובוקציה אלא כמין פעולה שמביאה אתכם למקום רצוי ונכסף מבחינה אישית. השאיפה שלכם צריכה להיות לפרגן לעצמכם ואם באמת זה יהיה המסר שתעבירו לאחרים, כך יתקבל העניין: בהסכמה ומתוך עידוד. הרקיע מבשר את חיוכה של אלת המזל ועל כן, זה הזמן לבצע הימור גדול בתחום שבינו לבינה.

בתולה
יהיה לכם קשה להתיישב היום ולסיים דברים דחופים שהתחייבתם לעשות. קשה ליישם את הרצון והצורך להיות קצת יותר מעשיים ולא להתחבר בכל הזדמנות לעולם שמעל ומעבר. יחד עם זאת, אתם יכולים להפוך את הנטיות הטבעיות שלכם לכלי פעולה ממשי, אם תפנו את מרצכם לעיסוקים הקשורים לתחום הרוחני. בהחלט שווה בדיקה. הרקיע רומז על תחרות כלשהי שאתם נוטלים בה חלק, וקובע כי מותר לכם לגלות רחמים רק לאחר הניצחון על היריבים.

מאזניים
אתם חייבים לגלות את הפחדים החבויים שעוצרים אתכם. תחושת העייפות היא בעיקר רגשית. נדמה לכם שאתם זקוקים למנוחה ומה שהכי בא לכם זה להגיף את התריסים ולהתכרבל מתחת לשמיכה מול הטלוויזיה. האמת היא שמה שיעשה לכם הכי טוב על הנשמה, זה לצאת החוצה ולפגוש אנשים שבאמת בראש שלכם. אז למה אתם מחכים? הקשיבו היטב לדבריו של אדם שאתם רוצים בו, מילותיו מקפלות בחובן רמזים משמעותיים.

עקרב
נורא בא לכם להתאהב אבל קופידון מתעתע. קשר מחייב- מפחיד ומושך אתכם בעת ובעונה אחת. אתם נהנים להיות מחוזרים וקשים להשגה, אבל כשמפנים לכם עורף, אתם ממש נעלבים. למשחק החיזורים יש כללים שאתם לא רוצים לקבל. חוסר הסבלנות שלכם גורם לעצבנות פנימית ולהיווצרות מצבים לא רצויים. הרקיע רומז על פרשיות רגשיות שאין לתת להן פומבי, כמו גם על פיתויים מהסוג העסיסי והפיקנטי.

קשת
זה יום בו הדגש הוא על התפתחות אישית וכל מה שקשור בזה. אל תתכחשו לצרכים הפנימיים שלכם. אם לא תרגישו מסופקים, לא תוכלו להתפנות רגשית לאחרים. צעד נבון ביותר, יהיה להירשם ללימודים הקשורים לתחום העיסוק שלכם, העיתוי לא אידיאלי אבל עדיף עכשיו מאשר עוד דחייה מתסכלת. צפויים לכם מצבים שהם נפלאים וטובים עבור פרשיות אהבים, כמו גם הצלחות בקריירה העוסקת בתחומים מקוריים וחריגים.

גדי
הפסיקו להאשים את בני המשפחה ואת החברים בחוסר המנוחה שתוקף אתכם. אתם מרגישים מותשים אבל שורש העניין הוא פנימי- אישי ולא קשור לאירועים חיצוניים. נסיעה עשויה להניב שינוי באווירה. חשבון נפש הוא ממש במקום. אל תערבו אף אחד במחשבות העמוקות והכמוסות שלכם אלא אם כן תגיעו למסקנות של ממש. כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים ושמאניים המתבצעים לטובת ילידי מזל גדי, יתקיימו בכיוון דרום.

דלי
יש מקום לשינוי גישה. שינויים צפויים בתחום האישי והמשפחתי. מישהו שסמכתם עליו מאכזב. ענייני כספים מתחילים להסתדר. חשבו על פתרונות ודרכים לחיסכון שיכולים להקל עליכם בהמשך הדרך ולמנוע תלות באנשים אחרים. המיקוד צריך להיות באמצע השבוע על בילויים מחוץ לבית. כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים ושמאניים המתבצעים לטובת ילידי מזל דלי, יתקיימו בכיוון של 30 מעלות צפונה מן המערב.

דגים
הזמן הנכון הוא עכשיו. היום הזה מתאפיין בתחושה של סטטיות ותקיעות ודרושה תנועה פיסית כדי לשחרר את ה'פקק' שנוצר מבחינה אנרגטית. אתם משקיעים יותר מידי זמן במחשבות ובתכנונים שלא יוצאים אל הפועל. הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות למען עצמכם הוא לפצוח בשגרה של פעילות גופנית. מקומות שיביאו לכם מזל השבוע הם מטוסים ובתי-מלון. אם תכננתם חופשה, זה הזמן שלכם ללכת עליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button