הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 05-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
נסו להפיק את המקסימום מיום המנוחה, למרות שיש לכם רגשות מעורבים לגבי צורת הבילוי הרצויה לכם. גם אם תבלו את מרבית הזמן בטלוויזיה, זה לא אומר שאי אפשר ליהנות מכך. תלוי מי נמצא איתכם ואפילו אם אתם לבד, ביכולתכם להפוך זאת לזמן איכות אמיתי ומהנה. כדאי לשקול היטב שיתוף פעולה עם אנשים שמחמיאים יותר מידי לאגו שלכם. בדקו את מידת הכנות שלהם. קחו בחשבון כי אדם רוחני עושה כל שביכולתו כדי להימנע מתלות באחרים, בעיקר הוא נמנע מתלות כלכלית.

שור
אתם עסוקים במאמצי הסברה ושיווק עצמי מסיבי. נראה לכם שאתם צריכים להצדיק את קיומכם. האמת היא שהמאמצים שלכם מיותרים וגוזלים זמן ואנרגיה יקרים. נכון לעכשיו, אף אחד לא פנוי להקדיש לכם תשומת לב. בני המשפחה שקועים בענייניהם, ואתם לא בדיוק במרכז העניינים, אז אתם יכולים להירגע ולנצל את הזמן לפתוח מיומנויות אישיות. הפנימו את הרעיון לפיו לפעמים, כדאי לשחק את השוטה. כך אתם מסירים מעליכם את חשדותיהם של הסובבים אתכם. בעצם, מה איכפת לכם?
.

תאומים
יום מרגש במיוחד בכל מה שקשור לתחום האישי. גם אם אינכם נמצאים כרגע בקשר זוגי, יש התרחשויות בשטח שמובילות לכיוון רומנטי. תהיה לכם הזדמנות להירגע ולצאת מהלחץ. בתוך חלון ההזדמנויות הזה יתאפשר לכם מפגש מרתק על רקע רומנטי. אל תגזימו בתגובות גם אם אתם מאוד מתלהבים. זה לא נראה מושך במיוחד כלפי חוץ. אל תהיו נעולים על מטרה ברורה ומוגדרת. אם תנהגו כך, אתם עלולים להחמיץ את העינוגים הצפויים לכם בדרך אליה.

סרטן
אתם חווים אווירה של מתיחות. כל זאת בגלל חוסר היציבות הנוצרת בגלל התקף הבזבוזים המיותרים שעבר עליכם השבוע. ייתכן כי שוב עברתם את הגבולות שהצבתם לעצמכם רק לאחרונה. למרות שברור לכם לגמרי שאתם עושים טעות שעליה תצטרכו לשם מחיר כבד ולא רק כספי, אתם ממשיכים לנהוג בצורה כפייתית כמעט. נסו לחשוב בכנות מהן הסיבות שדוחפות אתכם לעשות את מה שאתם עושים. הפנימו את הרעיון לפיו אין טעם במדיטציה אם רוחכם נסערת. סגרו תחילה את חשבונותיכם עם הגשמי ורק אז תוכלו לשוב אל הרוחני.

אריה
הכבוד העצמי שלכם מוטל על כף המאזניים לאחר אירוע בו אנשים אחרים מגלים מניפולציה שניסיתם להסתיר. מבחינה אישית, המוניטין והרושם החיצוני שאתם עושים חשובים לכם מאוד, אך למרות המבוכה, אינכם מוכנים לוותר על המיקום וההשפעה שיש לכם בסולם החברתי. אנשים או אירועים שכבר פגשתם בעבר הרחוק, שבים לפקוד את מסלול חייכם. וויכוח עתיק מבצע תפנית אל כיוון חיובי. אין סיבה לחפור בעבר כאשר הדברים זורמים אל פיוס.

בתולה
מודאגים? הפתרון עבורכם הוא פעילות חברתית. הקדישו את הערבים והלילות בימים הקרובים לטיפוח המעורבות הקהילתית והגדלת המעגל החברתי אליו אתם שייכים. אתם כמהים לקשר הולם אך ממעטים לפעול למען הגשמת מטרה זאת. יש לכם הרבה זמן פנוי שלא מנוצל כהלכה. הגיע הזמן לשנות. כל צעד שאתם עושים במישור החומרי והמעשי, צריך להיות מאוזן על-ידי צעד נוסף במישור הרוחני והמיסטי.

מאזניים
היום מגיעה לשיא תחושת הבדידות שאתם חווים. חבל שלא תכננתם קודם לכן את מעשיכם בדיוק כדי למנוע את ההתפתחות הבלתי רצויה הזאת. יש בעיה בתחום הדיור שעליכם לפתור. תוכלו לעמוד ברשות עצמכם רק לאחר שתגייסו את הכוחות הפנימיים ותבינו שזהו צעד חשוב לכם במיוחד לאור ההתפתחויות האחרונות. הרקיע רומז כי צפויה לכם אהבה יפה וטהורה, אל תלחצו עליה כדי להשיג יותר מזה.

עקרב
הרומנטיקה בראש מעייניכם בימים אלה. אתם עלולים לגלות קצת אובססיביות ביחס לבן/ת המין השני, אולם עד שלא ידחו אתכם, המשיכו במה שאתם מגדירים כמשיכה בלתי ניתנת לשליטה. זהו יכול להיות יום בלתי נשכח. תלוי בכם! התקשורת הדו משמעית מתפרשת אצלכם כאתגר, לכו על זה ובגדול. הרקיע רומז כי מצב הנדמה כאשלייתי והזוי, עשוי להיות הפתרון לכל בעיותיכם.

קשת
יש לכם הזדמנות להשלים ולסדר בבית את כל מה שלא הספקתם לעשות בתקופה האחרונה. אצל אחדים מכם ולמרות יום המנוחה, סידור מסמכים וניירת יעניק לכם סוף כל סוף את הסיפוק הרב שתחושו לאחר ניקיון שולחן העבודה. במהלך היום תיווכחו לדעת שהניסיונות החדשים שלכם בתחום החברתי מוכתרים בהצלחה גם הם. לכו בנתיב המביא אושר לליבכם, ולא בזה המביא עושר לכיסכם. העושר יגיע בעקבות האושר.

גדי
חברים קרובים עוזרים לפרוק את המתח שנוצר. פעלתם בחוכמה כאשר התרחקתם. כדי להימנע מעימות דומה בעתיד מוטב יהיה, לאחר שהרוחות יירגעו, לדבר ולהסביר מה גרם לכעס הנוראי להתפרץ. יש מי ששמח לאיד- אל תתנו לאנשים מהסוג הזה את התענוג המפוקפק ואל תשתפו אנשים מיותרים ולא נחוצים בפרטים. נראה כי מישהו נדיב כלפיכם באופן תמוה, נסו להבין מה מסתתר מאחורי טוב ליבו.

דלי
אתם מתעוררים מאוחר ולא מצליחים לשמור על רמת ערנות מספקת כדי להיות פעילים במהלך היום. חכו לשעות הערב כדי לעשות את מה שקבעתם לעצמכם. חדשות מעניינות שמגיעות אליכם מאדם שאינכם אדישים כלפיו, מעוררות את סקרנותכם בצורה משמעותית. אם אינכם יכולים להתאפק ולחכות לשעת כושר לחשוף עוד פרטים, אתם יכולים לערוך מחקר פרטי בעצמכם. הרקיע רומז כי תוכלו לכבוש את העולם בעזרת סגנון מלכותי שתאמצו לעצמכם, אל תחששו לערוך לעצמכם מסע של ניצחון.

דגים
נדמה לכם שכל העולם נגדכם. אולי לא ממש נדמה לכם שאתם פרנואידים, אבל העובדה היא שאין מי שמוכן להקשיב לכם היום. אתם מנסים ליצור קשר כדי לשפוך את הלב אבל נשארים מתוסכלים בגלל חוסר היענות. נסו לנתח את המצב ולשקול מה הגורמים לכך. יתכן כי היום אתם משלמים את המחיר של התקופה האחרונה, שבמהלכה יצא לכם להתבודד די הרבה ולשקוע בתוך העניינים האישיים שלכם. הרקיע רומז כי צפויה לכם פרשיה רומנטית חדשה המבוססת על מניעים רגשיים, מבלי לערב בעניין מניעים תועלתניים.

Back to top button