הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 07-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
עוד יום ידידותי עובר עליכם… תחושת הביטחון העצמי שמפעמת בכם גורמת לכם להתנהגות שונה מהרגיל. אתם ברורים לעצמכם ולסביבה ופתאום הכול נעשה פשוט כל כך. אתם לא דורשים אישורים והוכחות שאוהבים אתכם והדבר גורם לאווירה קלה ונעימה הרבה יותר. יכולת תקשורת פשוטה ומדויקת משפרת להפליא את המצב בבית, בזוגיות וגם בחברתי. הנומרולוגיה מחברת אתכם עם המספר 9 שתכונותיו והמילים הנרדפות שלו הן: אקשן וביצועיזם, כוח ועוצמה, אופטימיות, אנרגיה לפרויקטים קצרי מועד ולעיתים גם קנאה ורכושנות.

שור
החריצות שלכם מניבה פירות. אתם עסוקים מרבית שעות היום בסידור הבית, הופכים את הסדר הרגיל כולל הזזת רהיטים ממקום למקום. יש לכם צורך בהתחדשות ושינוי ותחושת סיפוק עמוקה מציפה את הלב. תגובה צוננת צפויה מבת/ן הזוג. נסו לנהל שיחה פתוחה ועניינית ולמקד את נקודות התורפה. יש להעלות את רמת ההקשבה ולהוריד את הציפיות. הנומרולוגיה מחברת אתכם (ואת מזל מאזניים) עם המספר 6 שתכונותיו והמילים הנרדפות שלו הן: יצירה, אמנות, דמיון והשראה, נוחות, חושניות, איזון, מסגרת משפחתית, הופעה מהממת ועיסוקים הקשורים בייעוץ ובהכוונה.

תאומים
יום הפכפך בו אתם מרגישים את העומס המתגבר ומתקשים להתמודד עם הלחצים. צאו מהקטע הזה ולכו לטייל על שפת הים או תעשו מדיטציה. כל דבר שיגרום לכם להתמקד ולתפוס קצת יותר ריכוז- ישפר את ההרגשה ואת התפקוד. אתם זקוקים להערכה והערצה ובכמויות. קחו בחשבון שלא תמיד זה עובד! צפויות חדשות טובות אשר ייתכן שהן מגיעות ממרחקים. הנומרולוגיה מחברת אתכם עם המספר 5 שתכונותיו והמילים הנרדפות שלו הן: תקשורתיות, חוסר מנוחה וחוסר התמדה, בילויים קלילים, צורך בניידות, ידידות, מסחר ושיווק פרסום ותהילה.

סרטן
אתם מנסים ליצור רושם על מישהו שמאוד מוצא חן בעיניכם. אל תתפתו לחשוף את כל הקלפים למרות שחשוב לכם מאוד לשמור על כנות מקסימאלית. בעניין זה בדיוק, צפויה לכם הפתעה. קשר מקצועי עם אדם מנוסה מתפתח לחברות אמיצה. אל תעכבו את התהליך, אין לכם ממה לחשוש. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו דמות בעלת סמכות עומדת להיטיב את מצבכם. הנומרולוגיה מחברת אתכם עם המספר 2 שתכונותיו והמילים הנרדפות שלו הן: ביתיות ומשפחתיות, חום, אהבה, פינוקים ונסגרת, אהבת בילויים אינטימיים בבית, השקעות זהירות תחת פיקוח, הימנעות מנסיעות ממושכות, שהייה סמוך למקווי מים, טאקט, דיפלומטיות ורגשנות רבה.

אריה
מישהו מבני הבית זקוק לתמיכה ואתם מצליחים להתעלות מעל הרגשות המעורבים שיש לכם באותו עניין ושומרים על אובייקטיביות. אדם שבשמו מופיעה האות נ', גורם לכם למבוכה מסוימת בגלל התנהגותו והגיע הזמן לפתוח את הקלפים ולדבר על זה בגלוי. קחו בחשבון שעימות של ממש עלול להתפתח. ניתוק הקשר? רק במקרה שלא תהיה שום דרך אחרת. דברים חשובים המגיעים לאוזניכם, ישמשו אתכם כמידע רב ערך בעתיד. הנומרולוגיה מחברת אתכם עם המספר 1 שתכונותיו והמילים הנרדפות שלו הן: התחככות באנשים רבי עוצמה, נדיבות פיננסית, הופעה ומראה מוצלחים, זוהר, בילויים ושעשועים, עוצמה אישית, ביטחון, נחישות, גאווה וסמכות, נחישות והבסת יריבים, מלכותיות, ודרמטיות.

בתולה
סגנונכם האסרטיבי מפתיע את הסובבים אתכם ומעורר חששות בקרב יריביכם. זו תקופה נפלאה לכל סוגי התחרויות. וויכוחים שהיו לכם עם גורמים עוינים, עוגנים עכשיו בחוף מבטחים. האסרטיביות שלכם עלולה שלא לשאת חן בעיני אנשים שתלטניים, אך זו כבר בעיה שלהם. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם אהבה גדולה. הנומרולוגיה מחברת אתכם (ואת מזל גדי) עם המספר 4 שתכונותיו והמילים הנרדפות שלו הן: שאפתנות וקרייריזם, ארגון, סדר, דיוק, משמעת, יציבות, ניקיון וחריצות, יוקרה ומעמד, אהבה במסגרת קבועה וידועה.

מאזניים
אתם מסתגלים היטב להודעה על שינוי הנוחתת עליכם במפתיע. הדבר קשור לשינוי כלשהו אצל בן/ת הזוג, מה שגורם אצלכם לעליה במתח. באופן פרדוכסלי זה תורם להעלות את רמת ההתרגשות בקשר הזוגי. חברים קרובים יעמיסו עליכם סיפורים אישיים. דעו לנתב את השיחות כדי שזה לא יהיה בזבוז מוחלט של הזמן שלכם. הנומרולוגיה מחברת אתכם (ואת מזל שור) עם המספר 6 שתכונותיו והמילים הנרדפות שלו הן: יצירה: אמנות, דמיון והשראה, נוחות, חושניות, איזון, מסגרת משפחתית, הופעה מהממת ועיסוקים הקשורים בייעוץ ובהכוונה.

עקרב
היום תהיו מעורבים בויכוח על כספים עם אדם קרוב. התסכול הוא הדדי וחבל לקלקל את תחושת ה'ביחד' בגלל קשיים. הרעיון הכללי הוא לשתף. זאת כל החוכמה של להיות במערכת יחסים. נסו למתן את האווירה. בערב תהיה לכם הזדמנות ליזום פיוס. אל תפספסו אותה. לפנויים- אין זה יום מתאים ליציאה, במיוחד אם יש לכם קשיים כלכליים כרגע. הנומרולוגיה מחברת אתכם עם המספר 8 שתכונותיו והמילים הנרדפות שלו הן: חושניות, מניפולטיביות, נטייה למסתורין, סגירת חשבון עם יריבים ושבירת מחסומים פסיכולוגיים.

קשת
יום טוב. עליכם לתפוס טרמפ על הזרימה החיובית של האנרגיה. יום שמבוסס על הצלחה. קשרים מקריים עם מכרים חדשים יתגלו כבעלי פוטנציאל עסקי. עם זאת, גלו זהירות וזכרו שיש לכם חולשה לבזבוזים. בענייני כספים יש לנהוג על פי תוכנית ותקציב מתוכנן מראש ובצורה עקבית. זה לא הזמן לגילויי ספונטאניות. היבטיו המאתגרים של הרקיע מזהירים אתכם מפני רעיונות הרפתקניים בנתיבים הפיננסיים והקרייריסטיים. הנומרולוגיה מחברת אתכם עם המספר 3 שתכונותיו והמילים הנרדפות שלו הן: ברכה ומזל, צירופי מקרים לטובה, לקיחת סיכונים והימורים, מזל בערכאות, אהבה שאינה תלויה בדבר, חופש וספונטאניות, דוגריות וישירות.

גדי
מתוכנן אירוע חברתי שחשוב לכם מאוד להשתתף בו. חיי החברה שלכם מקבלים פן חדש ומרענן. למי שלא נמצאים בקשר, אתם יכולים להעז ולעשות את הצעד הראשון לכיוון מישהו שמעוניין בכם מאוד אך מחכה לאיתות. הפנימו את הרעיון הקובע כי אדם רוחני עושה כל שביכולתו כדי להימנע מתלות באחרים, בעיקר הוא נמנע מתלות כלכלית. הנומרולוגיה מחברת אתכם (ואת מזל בתולה) עם המספר 4 שתכונותיו והמילים הנרדפות שלו הן: שאפתנות וקרייריזם, ארגון, סדר, דיוק, משמעת, יציבות, ניקיון וחריצות, חומריות וגשמיות, קונפורמיות ושמרנות, יוקרה ומעמד, אהבה במסגרת קבועה וידועה, ביטחון באמצעות מסגרות ממוסדות וביצוע מתמיד של הפקת לקחים.

דלי
יום מקורי ומעניין. כשאתם מתמקדים ומשקיעים בכיוון הרומנטי, יש לזה השלכות חיוביות מידיות. בן/ת הזוג מגיבים במנה כפולה של שיתוף פעולה ופרגון. למרות שאתם יודעים ובטוחים באהבתו של הצד השני, יש לכם צורך בלי נגמר בחיזוקים. בערב תוכלו להשתחרר, ליהנות בלי לחשוש ולמצות את הטוב ביותר. בילוי שונה ולא שגרתי יתאים מאוד. הנומרולוגיה מחברת אתכם עם המספר 22 שתכונותיו והמילים הנרדפות שלו הן: מקוריות, השראה של כוחות עליונים, כוח רצון עז, ידע רוחני כדי להשכיל את האחרים, קול פנימי ואינטואיציה, סובלימציה מהחושניות אל הרוחניות, מיסטיקה ועומק נפשי.

דגים
אל תקבלו שום החלטה ואל תעשו שום דבר אלא אם כן אתם באמת שלמים עם עצמכם בכל מאת האחוזים. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם עוד היום במצב מביך. למרות שנדמה לכם שאתם ממש מבינים לליבם של האחרים, אתם לא באמת קשובים למה שקורה אצלם וזה גורם לתסבוכת אמיתית. שמרו על ראש פתוח וגמישות. הנומרולוגיה מחברת אתכם עם המספר 7 (ויש אומרים 11) שתכונותיו והמילים הנרדפות שלו הן: רוחניות, פילוסופיה, התבודדות, עולם פנימי עשיר, שיקול דעת, אפלטוניות, יצירתיות ומודעות עצמית.

Back to top button