ריפוי בצבעים אורה-סומארפואה משלימה

אורה סומא- נשים ילדים והריון

האורה – סומא היא שילוב של צמחים ופרחים, גבישים ומינרלים, שמנים אתריים ועוצמת האנרגיה של הצבע בחיי היומיום – משמשת ככלי לריפוי.

האורה סומא היא שילוב של צמחים ופרחים, גבישים ומינרלים, שמנים אתריים ועוצמת האנרגיה של הצבע בחיי היומיום – משמשת ככלי לריפוי ולחיזוק המודעות, השינוי והקבלה העצמית. האורה סומא מתייחסת להריון ולידה כחלק מהחיים.

להיות הורים משמעותו: להיות מוכנים לקבל אחריות לנשמה המגיעה לעולם ולאפשר לה להתפתח באמצעות הגוף.
ילדים נולדים עם איזון ותום. המשימה של הורות דורשת תשומת לב רבה, רגישות, רכות ולעיתים כשאנו לא נכונים לתהליך ישנה יציאה מאיזון.

בתקופת ההריון – לעשות שימוש באורה-סומא, משמעותו לקבל תוצאה כפולה מהצפוי. מעשית: לחזק את האיזון בין האם והעובר והחשוב ליצור מצב של הרמוניה בין אם וילד. זוהי מערכת יחסים שונה, אולם טבעית, אשר מתבססת על איזון של תדרים אשר הילד רגיש אליהם במיוחד, בעיקר במערכת של סימביוזה עם האם ובעיקר בשינוים האנרגטיים הקורים לה.

כפי שהאם זקוקה לעזרה, לעבור תקופה זו בנעימות ובקלות כך גם הרך הנולד. האורה-סומא תומכת בתהליכים העוברים על האם בזמן ההריון ובלידה עצמה, וכמו כן לאחריה.

היא עוזרת להתבונן במצב בצורה בהירה, כך שניתן להבחין בתהליך וע"י כך לעכל אותו נכון ולעזור לפעולה ולבצעה בצורה הטובה ביותר. היא מעניקה תמיכה בעבודת הלידה, ובהתמודדות עם ההלם, וע"י כך עוזרת לעבד את הפחד הקשור לתהליך. האורה-סומא מאפשרת לאדם להפוך לכלי אשר דרכו עוברים האור האוניברסאלי ואור הבריאה. האורה – סומא עוזרת לשחרר בעיות רגשיות בלתי פתורות וע"י כך מגבירה סבלנות וסובלנות בשפע של אהבה לעצמנו ולרך הנולד.

האורה- סומא מכילה כיום כמעל 100 בקבוקים כפולי צבע, כאשר חלק מהבקבוקים מהווים את ערכת – הילדים המלווה את האם מרגע העיבור. מטרת השימוש בערכת הילדים היא ליווי ותמיכה מרגע לידת הילד/ ה עד הגיעו לבגרות ואחריות.
השימוש בבקבוקים נעשה על ידי ערבוב של שני הצבעים ומריחה על ידי עיסוי בגוף, במקומות הספציפיים בגוף.

בקבוק 20 –צבע כחול/ ורוד
שימושי לאחר הלידה ומומלץ למצבים אקוטיים בחיי הילד כאשר ברצוננו לעודד ריפוי. לאם – מתחילת העיבור ועד הלידה.
זהו שילוב בעל חשיבות רבה לאיזון אמיתי. מייצג את שני החלקים בתוכנו, הזכרי והנקבי, הורוד- איכויות הטיפוח השקטות הנענות של היין – הנקבי , אשר מאוזנות על ידי הדינמיות הלוהטת של היאנג- הזכרי. בקבוק זה משמש כרסקיו (תמצית הצלה) לכל מצב , לכן נקרא – רסקיו ילדים. בקבוק טוב מאד לזמן הריון ולאחריו. משרה הגנה, שלווה ואהבה ללא תנאי.

בקבוק 11 – צבע שקוף/ ורוד
מתאים לילדים מתאריך לידתם עד אשר המרפסים נסגרים. זהו שמן המלמד – "אהוב את עצמך", בזמן התפתחות הנשמה. מתאים במיוחד לשימוש במקרה של אותם התנסויות קשות הגורמות לאיבוד רוב האהבה העצמית. בקבוק המלמד אהבה עצמית הפותחת את מנעולי הדלתות לאהוב אחרים, ולקבלת אהבה בחזרה.

בקבוק 12 – צבע שקוף/ כחול
מתאים לשימוש עד לסוף תקופת ההנקה, אם הילד אינו יונק, אז עד שהילד יכול לשתות מכוס. השילוב של שקוף/ כחול מתחבר לילד ועוזר לו לבסס את זהותו. הוא מביא את השקט הנחוץ לעיתים אצל הילד השובב יותר. פיזית אפשר להשתמש בו להורדת חום ולתקופות של דאגה. מעניק שלווה ורוגע.

בקבוק 13 – שקוף/ ירוק
מתאים עד לסיום תקופת המרד אצל הילד. הוא מרכך שלב זה. זהו שלב בחיי הילד שבו הוא מנסה למצוא את המרחב שלו באמצעות נגיעה, אחיזה, חקירה – בכל מקום ובכל דבר.שימוש בבקבוק מאפשר לילד להכיר את עצמו ואת מקומו בעולם ומעניק ידע פנימי עם החוויות אשר בהם הוא מתנסה. מעניק מרחב ומעניק מודעות אשר מובילה אותו להרמוניה עם הסובב אותו.

בקבוק 14 – שקוף/ זהב
רצוי להשתמש בו עד לתחילת בית – הספר. רצונו של הילד בתקופה זו לעשות הכל בכוחות עצמו, כיחיד בזכות עצמו. הבקבוק מאפשר לגשר על הצורך לעשות הכל "לבד" וליצור קשר בין הורים לילדים. הבקבוק מאפשר להשתמש בחוכמה, במרחב ובתבונה באיזון

בקבוק 15 – שקוף/ סגול
בקבוק אשר רצוי להתחיל בגיל 7. בגיל זה מסתיים שלב חשוב ביותר בהתפתחות. בין השנה השמינית לתחילת הבגרות המינית מומלץ בקבוק זה, ובעתות משבר רצוי להשתמש יחד עם בקבוק 20 כחול/ ורוד. זהו בקבוק אשר חוויות טובות וגם רעות הן חוויות צמיחה והשקוף/ סגול עוזר בתהליך זה.
הסגול מרומם, ומעניק איזון מושלם בין שמים וארץ. לילד בשנות העשרה הוא הגנה, ולעיתים נחוץ איזון כדי למנוע את המשיכות הגשמיות המתעוררות מלהציף את ההרמוניה של הקיום האמיתי.

ערכת הילדים
מועילה גם כאשר היא מלווה את האם והילד במשך ההריון.
זוג החפץ בילד יכול להשתמש בבקבוק 11 שקוף/ ורוד. הוא תומך ב"התעברות מודעת". יש להשתמש בו עד שההריון וודאי. בזמן ההריון, רצוי להמשיך עם בקבוקים 12 – שקוף/ כחול, 13 – שקוף/ ירוק , 14 – שקוף/ זהב , ולהשתמש בהם ככל שהחוש של האם מצביע על כך. בקבוק 15 – שקוף/ סגול רצוי להשתמש מיד עם תחילת צירי הלידה. מועיל בהקלה על תהליך הלידה ומאפשר לאם לחוות אותו בצורה מודעת.

עיסוי התינוק עם שמני האורה – סומא
עיסוי או שפשוף עדין של הילד עם השמנים או עטיפתו בתמציות הריחניות (פומנדר או קוינטסנס) יכול לתת הרגשה מיוחדת מאד עבור הילד ועבור האם – האב גם יחד.

ילדים אוהבים את הבקבוקים הצבעוניים עם האור הבוהק דרכם. הם אוהבים את הניחוחות העדינים של תוכנם. הם יכולים לחוש שדבר טוב מתרחש כאשר מורחים אותם על עורם או כשנישאים ברוח סביבם. עיסוי הוא אחד הדברים הראשונים והטובים ביותר שאפשר ורצוי לעשות כדי ליצור קשר עם תינוק קטן / גדול.

החומרים אשר בבקבוקים הם שמנים ותמציות טבעיות , הם אינם מזיקים – אולם בכדי להפיק את המרב מהאורה – סומא חשוב להתייעץ עם מורה – מטפל אשר הוסמך לכך.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן

Back to top button