טיפולים ברפואה משלימהרפואה משלימה

מהי רפואה משלימה – כי הבריאות מתחילה בתוכי

רפואה משלימה בכלל ושיטת מוח אחד בפרט יכולים לעזור לנו להיות בריאים יותר, באמת בריאים יותר.

מהי רפואה משלימה

רפואה משלימה מאפשרת לגוף לטפל בעצמו, אחד מהסודות הגדולים של הרפואה המשלימה הוא שיש לטפל במקור המחלה ולא לטפל רק בסימפטומים החיצונים של הבעיה.

כולם מתעסקים עם בריאות, עובדים בכדי להיות בריא, האם באמת מתעסקים עם הנושא האמיתי? ואולי האמת נמצאת בנפש הפצועה, ברגש הלא סגור והם שגורמים לנו למחלות? במוח אחד עובדים על שחרור ממתחים וחסימות על מנת להבריא.

חיים בריאים
במוח אחד נעבוד עם האדם על מנת להגיע לחיים בריאים, לאו דווקא רק בהקפדה על תזונה בריאה, ספורט, הגיינה ושינה. אלא חיים משמחה והשלמה, סגירת נושאים לא פתורים מהילדות ותקשורת טובה על החיים כיום. (לא לצבור בבטן מתחים וכעסים) שחרור מתח כאן ייתן לנו גם לשחרר דפוסים של מחלות וכן לשחרר את הצורך שלנו, את הרווח שלנו מהמחלה.

רפואה רגילה או רפואה משלימה?

אז זהו אצלי לא צריך לשאול את השאלה – התשובה היא רפואה משלימה. איני שולל רפואה רגילה אני עובד עם בחירות של הלקוח ובתהליך עבודה נותן לו את הכלים להתייעץ לבחור ולהגיע לבחירות הנקיות שלו. למשל אם מוצע ניתוח אנו עובדים להשיב לאדם את יכולת הבחירה. נעבוד גם במצב שתרופות נלקחות או האדם עובר תהליך טיפולי אחר.

חיזוק המערכת החיסונית
ברם סטוקר בספרו הנודע 'דרקולה' כותב "יהיה עליך להשאיר חלון או דלת פתוחה כדי שערפד יוכל להכנס כלומר נקודת חולשה רגשית כמו עצב, כעס ותסכול יגרמו לחולשה, המערכת החיסונית במצבים אלו לא תתפקד ואז הווירוס חיידק או צרה אחרת יתיישבו בגוף ויפגעו בו. בעבודה שלנו נשחרר את הסיבה הרגשית לחולשה ונחזק את המערכת החיסונית.

רגש ובריאות
רגש לא פתור לאורך זמן יפגע פיזית בגוף בהתאם לנושא וחיבורו לאיבר שקשור לנושא. למשל לב- אהבה או חוסר אהבה, רגליים- התקדמות בחיים, ברכיים התקדמות בחיים בגמישות ועוד… אנו נעבוד בשחרור הרגש החסום על מנת להתקדם בחיים.

יש לראות מחלה כנורה אדומה
מחלה באה ללמד אותנו משהו ברגש השתבש והגיע הזמן לטפל ולתקן. כמו נורת אזהרה שנדלקת ברכב, כשהיא נדלקת אפשר להתעלם ולשבור אותה (ולשרוף מנוע) ואפשר לטפל בבעיה עצמה. אנו במוח אחד נעדיף לטפל בבעיה ולא רק לתת אקמול או אנטיביוטיקה.

טפולי רפואה משלימה לאלרגיות ורגישויות

רבים מאיתנו סובלים מאלרגיות. ישנן תרופות לטיפול בסימפטומים של אלרגיה אך אלרגיות לפי שיטת מוח אחד קשור לאירוע בעבר שמשוייך במערכת ההישרדות לחומר האלרגני. לדוגמא טראומה שקרתה ובאויר נישא ריח של פריחת הדרים מערכת ההישרדות תתזכר אותנו שצריך לברוח כי הריח מסוכן. דרך שחרור הטראומה נשחרר את האלרגיה.

גם מחלות קשות במקרים רבים מגיעות מהיבט רגשי לא פתור. אנו עובדים ביחד עם הרפואה הקונבנציונאלית על מנת לתת לגוף להבריא וכן לשחרר את הדפוס הבעייתי שהביא לפריצת המחלה. אם לא נשחרר את הדפוס הרגשי גם שהאדם הבריא רפואית ייתכן והמחלה תחזור.

אני לא מבטיח הרים וגבעות, עבודה בשיטת מוח אחד זה לא נס, אלא תהליך עבודה. בתהליך אנו משחררים דפוסים לא סגורים אצלנו מהעבר, דפוסים שמונעים מהגוף להתמודד מול המחלה ולנצח אותה.

תהליך העבודה במוח אחד אינו מתנגד לתהליכים רפואיים, אנו עובדים בוא זמנית ולא עוצרים פעולות רפואיות. כן נחזק את האדם ונחזיר לו את יכולת הבחירה.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על יוסי גולד

Back to top button