הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 18-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
ייתכן כי התחום האישי-זוגי דורש בניה ושיקום, כתוצאה מתחושה של שחיקה ו'עייפות החומר'. צפויה תקופת מעבר לא קלה שתימשך בהתאם למידת המאמץ שתשקיעו בנושא זה. אל תבזבזו זמן על אנשים שמראש ברור לכם שאינם מתאימים בכלל. כדאי להתחיל בהקדם, אם אפשר כבר היום. מתנדפת דאגה שהלכה איתכם זמן רב. נראה כי דברים שחששתם מפניהם, זוכים בפרופורציות קצת יותר מציאותיות.

שור
אתם לא ישנים מספיק בגלל דאגה כלשהי. עד שלא תסדירו את העניין הזה בצורה תקיפה והחלטית, פשוט תמשיכו לסבול ולהוציא את הכעס שלכם בדרכים עקיפות. מישהו קרוב לכם זקוק להכוונה ולייעוץ. הפניה לאיש מקצועי תסייע מאוד. ואילו אתם צריכים ללמוד להרפות ולנקות את הראש. בחרו מתוך מבחר שיטות את המתאימה לכם ביותר. אתם מתחרטים על מילים שפלטתם בשעת כעס. להפתעתכם, הצד השני דווקא נדלק על הקטע.

תאומים
סוף השבוע הגיע ורובו ככולו בסימן הצלחה. מדובר בעיקר בתחום החברתי. עם זאת, חשוב לציין, כי עליכם לעשות מאמץ מינימאלי ולצאת החוצה כדי שתוכלו לפגוש אנשים חדשים. ההמלצה להיום- לא חשוב לאן תגיעו ואת מי תפגשו. חיוך וגישה חיובית לדברים המתרחשים סביבכם יבטיחו לכם הנאה רבה והכרויות חדשות ומבטיחות. אם אתם מרגישים כי זיכרונות העבר מעכירים את איכות חייכם, נסו לסגור את אשר נותר פתוח.

סרטן
צפוי לכם בילוי מרתק עם חברים. במקום הבילוי תהיה לכם הזדמנות להתבלט ולהרשים כמה אנשים חדשים. יש מי שמוכן להעניק לכם את מבוקשכם אך בתנאי שתסורו למרותו. רק אתם תוכלו להחליט אם להסכים או לסרב. האמוציות זוקפות ראש ואתם מוצאים את עצמכם מתפקדים כמפשרים ומגשרים בין אנשים שהחליטו לריב. צץ רעיון מבריק שעשוי להיטיב עם מסלול הקריירה שלכם. החל מן השבוע הבא, כדאי שתפעלו להגשמתו.

אריה
הצעות חדשות בתחום הכלכלי עלולות להפיל אתכם בפח, אם לא תשגיחו בשבע עיניים לאן אתם הולכים. יש לבחון כל הצעה לגופה וגם להתעכב על אישיותם של האנשים הנוגעים בדבר. אם משהו נראה לכם טוב מכדי להיות אמיתי, כנראה שזה כך. מותר לסמוך על האינטואיציות אך גם להפעיל את ההיגיון. הרקיע מבשר על תקופה רבת השראה עבור האמנים והיוצרים שביניכם.

בתולה
תופעה קוסמית מולידה יום בסימן של שיבושים. נכון שאתם מנסים לתמרן בין המכשולים שצצים כל עבר אבל המשימה לא ממש עולה בקנה אחד עם ההגדרה שלכם להצלחה. אולי אתם מתאמצים יותר מידי. תנו לעצמכם מנוחה ופשוט אל תעמיסו על הכתפיים יותר ממה שצריך. האטו את הקצב! השקיעו תכנון במקום בו עד כה השקעתם מאמצים פיסיים מנטאליים.

מאזניים
חיכוכים ומוקדי קונפליקט מתעוררים מול הסובבים אתכם. עליכם להיות יותר סבלניים וסובלניים, למרות שממש נראה לכם שכול מי שנמצא סביבכם יצא מדעתו. ענייני פרנסה עולים על הפרק ועליכם לקבל החלטות אמיצות. עם הזמן תבינו כי מה שנראה היום כמכשול הוא בעצם יתרון. אל תנסו להאיץ קשר בוסרי. זיכרונות העבר מוכיחים כי יחסים ששווים משהו זקוקים לזמן על מנת להבשיל.

עקרב
הרקיע מוביל אל אפשרויות חדשות בתחום הקריירה והפרנסה. תגלו שאתם מסוגלים לנהל משא ומתן שקול ולא רגשני, מה שיעזור לכם לנצל את ההזדמנות לקדם את עצמכם. זה בדיוק הזמן להפגין ביטחון עצמי ומקצועיות. מעורבות של חברים רק מפריעה לכם כרגע להשלים פרויקט שהתחלתם. קחו פסק זמן. אתם מהססים להביע מילים שרוקדות לכם על קצה הלשון. אל תניחו לצד השני לעסוק בניחושים.

קשת
זהו יום טוב לאירוח. אורחים שמגיעים במפתיע הופכים את היום המינורי לחגיגה של ממש. גם תחום הזוגיות נמצא במצב של פריחה והתחדשות. צפוי שיפור באווירה הכללית וכן בהרגשה הפיסית. לא ממש בא לכם להשקיע יותר מידי מאמצים במטלות שוטפות, וזה יוצר תחושה של תלות ואפילו התחמקות. יש מי שלא יאהב זאת ויביע את מורת רוחו במילים חריפות למדי. חוש הומור מחלץ אתכם ממצב שנראה אבוד. אנשים אוהבים את מי שמוכן להתבדח על חשבון עצמו.

גדי
הכוכבים מעודדים את עולם ההשראה והדמיון: עניין פתאומי שאתם מגלים בתחום שקשור לאומנות, פותח בפניכם עולם לא מוכר ומרתק. תחושה של תנופה ורעננות מציפה אתכם. אתם מתמודדים בצורה מרשימה עם עומסים שונים בתחום האישי וכן בתחום החברתי. שכלול היכולת האישית לתקשר בצורה אסרטיבית, יקל עליכם עוד יותר. השתדלו להימנע מוויכוחים שאיכשהו קשורים לזוגיות. יש דברים שלא חייבים להתחשבן עליהם.

דלי
יום טוב מבחינה פיסית ונפשית כאחד. אתם מתוכננים לצאת למפגש חברתי. נכון שזה לא משהו שאתם ממש ששים לקראתו אבל האירוע יגרום לכם בסופו של דבר לתענוג רב. מידע חשוב עשוי לעזור לכם להשיג את מבוקשכם בפגישה הצפויה להתקיים בקרוב. יותר ויותר אתם נסחפים אל תוך מצבים שבעבר הסתייגתם מהם. כדאי ליטול פסק זמן לבינה מחדש של תהליכים. מי שמחזר אחריכם מציג דרישות שכלל לא ברור כי זכותו להציגן. השאלה היא אם נאה דורש, גם נאה מקיים?

דגים
צפוי יום עם המון הפתעות מרנינות. יש שיפור באווירה עם בן/ת הזוג. בן מזל תאומים משפיע עליכם מאוד בכיוונים שאתם מתלבטים בהם מזה זמן רב. אתם גאים בהישגים שלכם ויש מי שנותן לכם פידבק חיובי. הקפידו להקיף את עצמכם באנשים בעלי אופי רגוע ואנרגיות חיוביות. אל תנסו לשנות את תכונות אופייכם רק כדי להשביע את רצונו של טיפוס שתלטן. היו טבעיים כפי שאתם באמת.

Back to top button