הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 01-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם לא מפוקסים וקשה לכם להתרכז. קשה לכם להתאפק מלבטא את הכעסים שצברתם אבל מומלץ לא לעשות זאת בעיתוי הנוכחי. בגלל הלך הרוח בו אתם שרויים אתם עלולים לעשות טעויות טיפשיות בעיקר בתחום העבודה. יש סכנה שרמת ביצוע ירודה תתפרש כזלזול וחבל שכך יראה פני הדברים. קחו מנוחה של כמה שעות. יש לתקוף בעורמה את יריביכם ולהפעיל שיטות שאינן גלויות לעין המתבונן.

שור
בזכות ההשקעה והרצינות שאתם מפגינים בתחום הקריירה צפוי לכם קידום בקרוב. אתם לא עושים חשבונות קטנוניים ונותנים עם כל הנשמה. יש מי שרואה את המאמץ המושקע, גם אם אינו מרבה בחלוקת מחמאות. עליכם לגלות סבלנות. חכו להזדמנות מתאימה כדי לדחוף את עצמכם במעלה הסולם. אל תשתפו אחרים ברגשות ובתוכניות שלכם. אתם יכולים להביס את יריביכם בעזרת שימוש בהומור, אל תחששו להתבדח על חולשותיהם.

תאומים
נראה כי אתם חווים את סוף השבוע כמתיש למדי. למרות שאתם מוקפים אנשים לפי בחירתכם, נראה שלא זה מה שנחוץ לכם כרגע. אתם חשים חוסר פרגון, מה שדי מקלקל את האווירה בבית. תחרותיות והישגיות מצד אדם קרוב, רגשות שאינם עולים בקנה אחד עם השקפת העולם שלכם, מצליחים להרגיז אתכם כמעט עד דמעות. אתם משקיעים אנרגיה רבה מדי בייעוץ לאדם כלשהו. אל תתרגשו אם יתברר כי הוא נוהג הפוך לעצותיכם.

סרטן
אל תתפזרו על יותר מידי תחומים ואנשים, למרות שיש מכם ציפייה כזאת. אתם מנסים להספיק יותר מידי ולחלוק את עצמכם בין כמה וכמה מקומות וזה פשוט לא מצליח. אל תתנו ללחצים חיצוניים להשפיע עליכם במידה רבה כל כך. הרצון שלכם להיות עסוקים הוא חיובי בעיקרו, אבל מומלץ שתשמרו על איזון בריא. ספונטאניות היא תכונה מוערכת אך היום כדאי שתפסעו עקב בצד אגודל, בעיקר אם מדובר ברכישה משמעותית.

אריה
אתם מושפעים היום מאנרגיה יצירתית אך הזויה. חבר קרוב מעיק עליכם בסיפורים אישיים שאין להם כרגע פתרון. למרות שאתם מתפתים מאוד לעזור בכל מחיר, נראה שדווקא הצעד הטוב ביותר בכיוון יהיה להרפות מעט. 'חיבוק הדוב' שלכם אינו מאפשר לאותו אדם, חשיבה עצמאית. יש לכם כרגע לא מעט נושאים אישיים לטפל בהם. עשו זאת! תדאגו קודם כל לעצמכם.

בתולה
לא מעט לחצים מופעלים עליכם מבני משפחה ובעלי עניין כלכלי. יש מי שמנסים להשליט עליכם את רצונם בצורה שקופה וטיפשית למדי. אסור לכם להיכנע לתכתיבים מכיוון שבכל מקרה לא תצאו 'בסדר'. אל תנסו לרצות את הסובבים אתכם וגם אל תפליגו בהסברים. קבלו את המצב מתוך השלמה שזאת תקופה שצריך לתת לה לעבור. אנרגיה קוסמית מייצגת מזל המגיע מארצות שמעבר לים.

מאזניים
מענה חיובי בתחום שמעסיק אתכם מאוד מתקבל בדואר ומשמח אתכם מאוד. עליכם להקדיש מאמצים כדי לעמוד במשימה שאתם מגדירים כהגשמת חלום. זה לא יקרה מאליו. עיבוד והבנה של תהליכים נפשיים פנימיים, יעזור לכם לשחרר משקעים מהעבר שכרגע מעכבים אתכם מהתקדמות מטאורית. אנרגיה קוסמית מייצגת את הצורך להוציא אל הפועל את שאיפותיכם הלא-מוגשמות.

עקרב
הצורך שלכם באהבה חזק מתמיד. אין לכם שום כוונות להמשיך ולוותר על הדברים החשובים לכם ברובד הנשמה. כיוון שכך אתם 'מורידים את הכפפות'. בכל זאת, כדאי להתאפק ולא לתת לסערת היצרים להשתלט. אנרגיה קוסמית מעודדת ידידות, אהבה ואושר. צפוי קליק רומנטי ביניכם לבין אדם מקסים אך הרפתקן. אין בזה שום רע כל עוד אינכם מצפים ליציבות.

קשת
אתם שוקלים מחדש את נושא הלימודים. שינוי מסגרת העבודה ישפר את רמת המוטיבציה שלכם, בתקופה זו האינטלקט שלכם בשל לאתגרים חדשים. המיקוד שלכם צריך להיות בתכנון רב שנתי ולא מהיום למחר. חכו עוד קצת עד שתבשילו מבחינה רגשית, זאת במידה ואינכם מוכנים עדיין להחלטה גורפת. אנרגיה קוסמית מייצגת מודעות רוחנית ברמה גבוהה.

גדי
יש לכם הזדמנות מצוינת להראות לבני הזוג שלכם עד כמה אתם אוהבים ומעריכים את ההשקעה שניתנה בימים האחרונים בלי חשבון. בעיקרון, אתם שקולים ופועלים בשמרנות. אם תתנו לעצמכם רשות להשתולל קצת, תקבלו את הפידבק שאתם בעצם כל כך רוצים. פרגון, אומץ וכנות יובילו אתכם למקום הנכון. אנרגיה קוסמית מייצגת אדם קנאי המסתיר את קנאתו בעזרת שבחים וחנופה.

דלי
אתם פועלים על פי האינטואיציות ודברים מתחילים להתרחש. שלא כהרגלכם, הינכם נוקטים בקו פעולה במלוא הכוח וללא היסוסים. אתם חשים מלאי מרץ והיום, יותר מתמיד, מצליחים להוכיח את היכולות שלכם. פעילות שקשורה לחברים קרובים מעידה על הפתיחות הרגשית והאינטלקטואלית שרכשתם לאחרונה. עשייה היא ללא ספק המוטו החדש שלכם. צפויה אנרגיה הרמונית לראיונות עבודה והצעות עסקיות. כדאי שתתמקדו בחומריות, גם אם מטבעכם אתם רוחניים.

דגים
צפוי יום בו ייתכן כי תחושו רגשות עצב וגעגוע, אולם תוכלו להתגבר… אל תמהרו לברוח ולהשכיח מעצמכם את הסיבה. חשוב לדעת מה הגורם הפנימי העמוק ולשנות את ההתנהגות בהתאם. אתם חושבים בצורה שונה מאחרים, זה נכון! ובכול זאת, ניתן לגשר על פערים אם שני הצדדים מוכנים. במהות הפנימית שלכם אתם 'אנשים של אנשים' כך שלא תמצאו את האושר הנכסף בבדידות מזהרת… קחו זאת בחשבון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button