הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 12-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום מוצלח. אתם נחשפים לאנשים בעלי דעות מקוריות שפותחים עבורכם דרכים חדשות לפעולה. הגישה החיובית תורמת ללא ספק ליכולת שלכם לתקשר עם אחרים גם בתחום האישי וגם בתחום העסקים. נסו להשתחרר מתלות כלכלית באדם כלשהו, זהו תהליך לא קצר שיכלול גם 'ריקושטים' שיגיעו אליכם. לא לדאוג, אתם תצליחו להתמודד. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – זרימה, חינניות, אהבת האדם, יכולת להתבונן במטבע משני צדדיה.

שור
יתכן כי תקלעו למצב של תחרות מקצועית עם אדם קרוב. אם תדעו לנווט את העניינים בצורה נכונה והחלטית, לא תיווצר אי נעימות ממנה אתם מנסים להימנע. אתם מופתעים לגלות שיש לא מעט אנשים שיודעים על העניין, למרות שאתם עמדתם בהבטחות ולא גיליתם מידע לגורם שלישי. קחו בחשבון עם מי "יש לכם עסק". אות קוסמי צופה מצב אשר על-פיו מתנהלת פרשייה רומנטית בעלת סיכויים רבים למימוש בעל תכלית. בדרך כלל הוא רומז על נישואין.

תאומים
בא לכם להתפנק ובעצם למה לא? פשוט תצטרכו להתאזר בסבלנות עד שעות הערב המאוחרות. ההמתנה תצדיק את עצמה והבילוי יהיה בדיוק מה שאתם זקוקים לו. בעבודה, נוצר מצב שכלל לא נעים לכם. יש מישהו שמנסה לחקור אתכם ושואל יותר מידי שאלות אישיות. גלו אסרטיביות! זהו עיתוי ממוזל ומבורך המציע לכם לזרום עם הקיים מבלי להתחשב ב"מה יגידו השכנים".

סרטן
יש לכם הרגשה שאתם מוותרים למען אחרים על דברים שמאוד חשובים לכם. זה נכון לעיתים אבל לא תמיד. יש לכם נטייה לנהל חשבונות עם חברים טובים ולשפוט אותם בלי הודעה מוקדמת, מה שעלול לגרום לאי נעימות הדדית. כדאי לרדת מהציפיות מאנשים אחרים ומצד שני להצהיר כלפי חברים קרובים שיעשו את אותו הדבר. זהו יום נפלא כדי לקיים בו תקשורת טובה עם הסביבה, כמו גם הצלחות הקשורות בנסיעות כלשהן.

אריה
מה שחשוב עבורכם באמת הוא עקרון הרצף. אתם לא מתמידים בשום דבר וקופצים מנושא לנושא, מה שיוצר את הרושם שאתם מבולבלים ולא עקביים. עדיף להפסיק את כל הפעילות ולחשוב מחדש על הגדרת כיוון הרצוי לכם. אספו את מירב המידע שתוכלו להניח עליו את ידכם. אחרי שתעשו זאת תוכלו להפנות לעבוד על מוטיבציה. אתם משיגים הרמוניה במקומות בהם אחרים נכשלו, הצלחתכם נובעת מיכולתכם להתבונן בדברים גם מבעד עיני הזולת.

בתולה
יום נפלא. התגובה שלכם למה שמתרחש סביב אוהדת וזה בדיוק מה שאתם מקבלים בחזרה. בני המשפחה מפרגנים לכם בגדול ואתם פשוט מתמוגגים מנחת. אחת המסקנות החשובות שהגעתם אליה היא שהדרך שלכם להתרחק מבעיות לא פועלת היטב ואתם באמת מנסים לנקוט בטקטיקה אחרת. לא קל אך אפשרי. המשיכו כך! שם המשחק הוא תנועה וניידות, התמקמות במקום אחד – תפיל עליכם שעמום ודיכאון.

מאזניים
יום קצת עצבני שמתבטא בפתיל קצר במיוחד ובהתפרצויות תכופות. כמעט כל מה שקורה סביב 'מעלה לכם את הסעיף' וכל מי שמוציא מילה מיותרת, גורם לכם ל'קריזה'. אתם ממש חסרי שקט, בלשון המעטה ורצוי להתרחק מחברים או בני משפחה. אתם עלולים להסתבך בעימותים שיגרמו לעוגמת נפש מיותרת ויהיה קשה לצאת מהם. חבל! אנרגיה קוסמית מעודדת אושר גדול ועולם פנימי עשיר שאינו זקוק לגירויים מבחוץ.

עקרב
אתם בהתלבטות קשה. התמודדות עם אדם נחשק מבלבלת אתכם מאוד ואינכם בטוחים באיזה גישה לנקוט. שיחת טלפון מחבר וותיק, גורמת לכם להתעלות רגשית. בעבודה המצב לא יציב, מה שרק גורם לכם לדאוג עוד יותר מן הרגיל. שמרו על קור רוח והזכירו לעצמכם שאתם נמצאים בתהליך של שינוי. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – מנהיגות, כריזמה, דרמטיות, ייצוגיות, כוחנות, שלטון ושררה.

קשת
זו תקופה בה חריצותכם ויעילותכם מהוות גורם מפתח בהצלחתכם הקרייריסטית, וזאת גם אם מנגד ניצבים מתחרים ראויים. נראה שהעקביות וההתמדה מנצחות את הזוהר והברק. צפויים הישגים לכל מי שכישורים טכניים הם חלק בלתי נפרד מתחום עיסוקו. מישהו מבטיח להחזיר לכם דברים שנלקחו מכם בניגוד לרצונכם. בסיפור הזה כדאי לכם להמתין לתוצאות מבלי להתרשם ממילים. אנרגיה קוסמית מסמלת עצה חכמה כמו גם נסיעה מרגשת אל אהוב לב.

גדי
תוכניות ארוכות טווח עולות על הפרק. יש מי שמציע לכם הצעה רצינית בתחום המשלב עסקים עם מחויבות אישית. פניות מבני משפחה גורמות לכם לתחושת עומס מיותרת. חשוב להציב גבולות. הצעה לחופשה קצרה שאתם זוכים בה במפתיע, אינה אפשרית ליישום מיידי. עליכם לחכות לעיתוי מתאים יותר כדי לצאת מההתחייבויות. אנרגיה קוסמית רומזת על הפחד שלכם מפני אובדן שליטה.

דלי
יום המתאים למשא ומתן בעניינים חברתיים. אתם צריכים להשקיע קצת יותר בזוגיות, על מנת לזכות בתמיכה. זה הזמן לשנות הרגלים. אנרגיה קוסמית מסמלת את הצורך שלכם לאהוב ולהיות נאהבים. מי שמאוהב בכם יחפש אנשי קשר שיתווכו בינו לבינכם. מצד שני, לא כדאי שתתנו אמון רב מדי בגורמים מן הצד. כוכב ששמו מארס מעניק לכם אנרגיות ויטאליות שכדאי לנצלן בפעילות ספורטיבית. זו בשורה טובה גם למחלימים.

דגים
היכולת שלכם ליצור קשרים, טובה בדרך כלל אולם היום הזה המצב שונה לחלוטין. יום רצוף אי הבנות וקצרים בתקשורת. באופן ספונטאני, אתם מחליטים להקדים נסיעה שתכננתם מראש. לא בטוח שתהיה לכם הזדמנות לנוח אבל לפחות תשנו אווירה ותאפשרו זרימה חופשית יותר של אנרגיות. אנרגיה קוסמית מסמלת התפתחות רוחנית והארה. כוכב ששמו יופיטר צופן ברכה והצלחה לאלה מביניכם החולמים אהבה יציבה ובעלת תכלית כלשהי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button