הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 22-10-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

נראה כי אתם עסוקים במחשבות לגבי שיפור וייעול בעבודה. צמצום או קיצור שעות יגרום לכם לפעול ביתר יעילות. זה זמן מתאים לבחון את הנושא מקרוב. המסקנות שתגלו יכוונו אתכם בהמשך הדרך. לכו על זה באומץ. אולי קשה כרגע לקבל את התמונה המסתמנת אבל תיווכחו לדעת בעתיד, שהכול התרחש לטובה. אנשים יוצאים מגדרם כדי להשביע את רצונכם גם אם לא ממש טרחתם בעניין.
בקריאת העתיד באבני-רונים [שיטת ניבוי וחיזוי סקנדינבית] שהתקיימה עבורכם, עלתה בגורלכם אבן ששמה "רון 23": האבן מייצגת מצבים לפיהם נסיעה משמעותית אל מקום רחוק, תביא לכם מזל וברכה.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

מישהו מנסה להפוך סדרי עולם ולהכניס אתכם למסגרת. אתם הופכים לתוקפנים ומגיבים בהתאם. לא לגמרי ברור לכם מה לא בסדר, אבל יש תחושה חזקה שמישהו קרוב, שאתם סומכים עליו, מהתל בכם ולא מספק את כול המידע הרלוונטי שצריך להגיע לידיעתכם. המשפחה אומנם חשובה לכם מאוד, אולם בזמן כזה, רצוי לסמוך רק על עצמכם.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של דולפין: המסר הוא – ידע הוא כוח ועל כן יהיה עליכם להשתמש בו בתבונה. אל תגלו לאחרים את אשר אתם יודעים על אודותם.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

יותר מתמיד אתם עסוקים בענייני הבית. כדאי למצוא זמן גם לעצמכם על מנת לפתח נושא שחשוב לכם. תחושת המחנק שחשתם בעבר נמוגה ועכשיו יש לכם אפשרות להכניס אנשים נוספים לחיים שלכם. הצורך שלכם בניפוץ מסגרות קיימות נחלש גם הוא, ואתם מצליחים למצוא את שביל הזהב בלי לשבור את כל הכלים לרסיסים.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של שדה-חרוש: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו אתם עומדים ליהנות מפרותיה של השקעה כלשהי שבוצעה בעבר.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

ייתכן כי מתעוררים חיכוכים ומוקדי קונפליקט. עליכם להיות יותר סבלניים וסובלניים, למרות שממש נראה לכם שכול מי שנמצא סביבכם יצא מדעתו. ענייני פרנסה עולים על הפרק ועליכם לקבל החלטות אמיצות. עם הזמן תבינו שמה שנראה היום כמכשול הוא בעצם יתרון. הרקיע מציע לכם להדיר את רגליכם מעימותים לא לכם.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של עץ-דקל: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו יש להסיר את הכפפות ולסגור חשבון עם אנשים שהטרידו את שלוותכם. היו חזקים ועימדו על עקרונותיכם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

היכרות על רקע עסקי עשויה להפוך לנושאת אופי רומנטי. הכול עניין של עיתוי נכון. בעיות במקום העבודה יפתרו בצורה קלה הרבה יותר מכפי שחשבתם. יש לכם משימה משפחתית כבדה הרובצת לכם על הכתפיים. לא פלא שאתם מוטרדים. קחו זמן למנוחה ותבהירו לכול אלה שדורשים מכם דרישות בלתי פוסקות שיש לכם צרכים משלכם וכן, גם זכויות!
בהפלת גורל שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: לא תוכלו להילחם בתוכניותיו של אדם קרוב, זו זכותו לעשות בעצמו את הבחירות שלו.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

יום לא פשוט בו אתם לא ממש מתלהבים מאווירת המשפחתיות שצונחת עליכם. נראה כי אתם מתלבטים בנושאים אישיים הקשורים בעיקר לתחום הקריירה וזקוקים למרחב ולשקט כדי לרכז את המחשבות ולחשוב על פתרונות הולמים. מה שנחוץ לכם הוא מישהו שייתן ליטוף ועצה. חפשו אוזן קשבת בסביבה הקרובה. זה בהחלט בר ביצוע.
בהפלת גורל שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: יש להעניק חשיבות רבה לבשורתם של אורחים, ואין לדחות תוכניות העוסקות באירוח או בהתארחות.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יום של כיף בו אתם מרגישים שלאחרונה, יותר מתמיד, יש לכם שליטה על מה שעובר עליכם. במקום לבלות את היום בסידורים משעממים, כדאי שתקדישו קצת זמן לזוגיות. יום מתאים לטיול משותף. כל רעיון יצירתי יתקבל בברכה ויגוון מעט את השגרה. השתמשו בכישורי התקשורת שלכם לבטא את הרצון שלכם בקרבה ואינטימיות. נהגו בטאקט ובעדינות.
בפריסת הסדרה-המשנית של קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף שש מטבעות: המסר הוא – נראה שמישהו נדיב כלפיכם באופן תמוהה, נסו להבין מה מסתתר מאחורי טוב ליבו.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם מרגישים כאילו זה בדיוק הזמן המתאים לפלס לעצמכם דרך חדשה, במיוחד בכול מה שקשור בקשרים רומנטיים. אתם מחפשים אהבה ומותר לכם ליהנות מכול הטוב שמגיע אליכם, גם אם זה לא משהו מחייב. קחו את העניין ביתר קלילות מאשר בדרך כלל ותנו לעצמכם להתנסות ולחוות. צפוי שפע ופריון לאלה מכם המצפים להרחבת המשפחה.
בפריסת הסדרה-המשנית של קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף שמונה גביעים: המסר הוא – נטישה אינה סימן רע בהכרח, לפעמים היא מבשרת על תחילתה של דרך חדשה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

משהו בפנים מושך אתכם כלפי מטה ואילו כוחות חיצוניים משפיעים עליכם לכיוון של שינוי הדיאלוג הפנימי, אמונות וצורת חשיבה חלופית. אתם בקונפליקט ועובר עליכם יום לא קל אבל בסופו של דבר, כף המאזניים נוטה בכיוון מעלה. ההרגשה שאתם לא בדיוק בשיא החיים לא מקדמת אתכם לשום מקום ואתם מרגישים מחויבים לשינוי.
בהפלת גורלות בסגנון קבלי שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסר רוחני, התקבל עבורכם המסר הבא: הכוחות הקוסמיים פותחים בפניכם שער רחב להתחדשות ולמהפכים, אל תיצמדו אל אשר התיישן והתבלה.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יום רומנטי בו אתם מתמכרים לריגוש המתמשך על פני כל היום. אתם מחדשים קשר עם מישהו מהעבר והדבר מעורר אתכם למחשבות לא צפויות. יום מתאים לבילוי רומנטי. מומלץ לעשות משהו חדש ויצירתי במיוחד. צאו מהמסגרת, לכו על כל הקופה. קחו צ'אנס ואולי, עם קצת מזל, אפילו תתאהבו. מאידך, קנאתו של מישהו בסביבתכם עלולה להיות קשה מכפי שאתם משערים.
בהפלת גורלות בסגנון קבלי שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסר רוחני, התקבל עבורכם המסר הבא: אל תהיו מקובעים על מקום אחד מסוים, האושר הוא בנדודים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

יתכנו עימותים עם אנשים בעלי סמכות והשפעה. כדאי לשמור על איפוק כדי לא להסתבך. אתם צריכים לפתח יותר עצמאות. קחו אחריות על מעשיכם. אם יש צורך-דברו על כך עם אדם מקצועי. הגיע הזמן לנקוט בפעולה דחופה. תנו כבוד ותקבלו הערכה. יש לפתח את יכולת התמרון. יש להתפייס עם יריבים כל עוד אתם נמצאים עימם בסירה אחת.
בשיטת קבלת מסרים מרובדים עליונים באמצעות "ספר החלומות", הופיעה לטובתכם דמות של אדם חובש מצנפת: המסר הוא – מה שנדמה בעיניכם כצירוף מקרים או סתם מזל, הוא בעצם תוצאה ישירה של הקרמה שלכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יום עמוס בו יותר מידי אחריות מונחת על הכתפיים שלכם. אתם מרגישים לחוצים וקשה לכם לתפקד. לא פלא. ממש הגזמתם במה שלקחתם על עצמכם. אתם זקוקים לחופשה. לפחות כמה שעות יעשו לכם טוב על הנשמה. רצוי שתצאו למקום בו תוכלו לתרגל פעילות גופנית מתונה באוויר הצח. שפע של הזדמנויות מחכות מעבר לפינה.
בשיטת קבלת מסרים מרובדים עליונים באמצעות "ספר החלומות", הופיעה לטובתכם דמות של אדם נושא מקל: המסר הוא – מסע ארוך או טיול, עשויים להיות הפתרון ההולם לכל מצוקותיכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button