הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 02-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה: הגשמת המטרות והיעדים שלכם הופכת להיות קשה מיום ליום ובמיוחד בסוף השבוע. דווקא עכשיו, זה הזמן שאתם רוצים לצאת לבלות ולשרוף כסף בלי הגבלה. בן/ת הזוג לא ממש משתפים פעולה בגלל מגבלות אישיות לוחצות. פעילות 'דיפלומטית' מאחורי הקלעים יכולה לגרום לסיום היום הזה בצורה מפתיעה ומוצלחת. אל תתייחסו לזוגיות שלכם כמובנת מאליה: אם רצונכם כי תאיר לכם פניה, מהרו להשקיע בה.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: אנשים המתעלמים מן העולם החומרי המקיף אותם, הם צבועים ומתחסדים. אנשים רוחניים משתמשים בחומריות על-מנת להביא מזור וסיוע לנזקקים.

מזל שור: סדר העדיפויות שלכם לא לגמרי ברור. מצד אחד, אתם כמהים לחום ואהבה, לחופשה ולהנאות הקטנות ומצד שני, לא ממש מפרגנים לעצמכם ולמי שהכי מגיע לו קצת יחס. יש מי שמחכה לכם בפינה… אל תפלו למלכודת. עדיף שלא תחפשו את מי שגורם לבעיה אלא תשקדו על מציאת פתרונות. אם אתם דואגים לעתיד אהוביכם, אל תרעיפו עליהם פינוקים מרדימים, הניחו להם להתייצב עצמאיים על רגליהם.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: אל תבטחו בגורו הקורא לכם ללכת אחריו בעיניים עצומות. שימו את מבטחכם במדריך הפוסע אחריכם ותומך בכם רק כאשר אתם מועדים.

מזל תאומים: לא בא לכם להיות חברותיים ולארח אבל אתם מוצאים את עצמכם בחברת חברים שפשוט 'נוחתים' עליכם בספונטאניות. למרות שבתחילה אתם קצת מתעצבנים, הרי שבסופו של דבר, הביקור הופך לחוויה. הפעילות והשיחה מובילות אתכם למקום טוב יותר מאשר הייתם בתחילת היום. זה לא הזמן להתבודד. הרקיע מייצג תקופה בעלת אופי רומנטי ובסביבה חמה ואוהדת. יחד עם זאת, אין מדובר בפריצת מסגרות אלא באהבה המגשימה את עצמה בתלם ובמסגרת.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: הציבו לעצמכם מטרה כלשהי. מעתה ואילך כל אשר מקדם אתכם אל המטרה הוא טוב – גם אם יש בו מן התסכול, ואילו כל אשר מרחיק אתכם מהמטרה הוא רע – גם אם יש בו מן העונג.

מזל סרטן: למרות ירידה מסוימת באנרגיות, אתם מצליחים להחזיק את הראש מעל המים. רצף האירועים דורש מכם להיות חזקים במיוחד לאור העובדה שהעניינים הדחופים העומדים על הפרק, מהווים מעמסה רגשית כבדה. התלבטויות ודיונים אין סופיים רק גורמים לכם לעוגמת נפש רבה יותר. החלטות ברורות יעזרו לכם לשפר את ההרגשה. הרקיע מייצג תקופה שנועדה לאהבות קלילות ועליזות. היחסים הרומנטיים צפויים להיות מושפעים מהיכרויות רבות ונסיעות תכופות.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: לכו אל פגישותיכם עם אור גדול נסוך על פניכם. בדרך הזו תצליחו להמיס גם את ליבם של הקשוחים שבקשוחים.

מזל אריה: אין שום קשר בין התסכולים שלכם בתחום החברתי ובין התנהגותכם בבית. אתם רק מנסים לתרץ לעצמכם שיש השפעה ישירה בין הדברים ולהצדיק התנהגות לא נאותה. רצוי שתנסו להירגע ולקחת את העניינים בידיים. אם תעשו זאת – צפויות לכם הפתעות נעימות. כדאי לצאת מהבית לבילוי. הרקיע מייצג תקופה בה יש להעניק עדיפות לעניינים רוחניים, ואילו את הנושאים העוסקים בחומריות – מומלץ להסיר מסדר היום.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: השלווה האמיתית מתחילה בכם. אין סיכוי להתרחשותו של דבר-מה טוב, כל עוד בליבכם שוכן הר געש. היפטרו מן המהומה הפנימית שלכם.

מזל בתולה: מה שלא תעשו בשביל עצמכם, כנראה שאף אחד לא יעשה בשבילכם. ברגע שתחליטו שאתם 'זזים', יתחילו לקרות לכם דברים נהדרים. אתם מצפים לניצחון בתחום האישי אבל נראה שאתם עלולים להתאכזב מהקצב בו מתרחשים האירועים. אם יש לכם חלומות ורצונות, זה הזמן לנסות ולהגשים אותם. הרקיע מייצג תקופה בה אתם נוטים לבחון את המציאות מבעד עדשות פילוסופיות ומנקודת מבט מופשטת. כמו כן הוא מייצג עולם פנימי עשיר.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: גם אם אינכם מודעים לכך, נראה כי עסקיכם מושפעים מן המתרחש איתכם בתחום שבינו לבינה. השקיעו בתחום זה, והכול יבוא על מקומו בשלום.

מזל מאזניים: כוחות שפועלים ברקע, ללא ידיעתכם, משפיעים עליכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים. אנשים קרובים לכם, מסתירים מידע חשוב והיום יש מי שמשפיע עליהם בצורה קיצונית למדי. שינוי עמדה יכול לסייע ביצירת אווירה רגועה יותר אך זה דורש התחייבות ונחישות. השאלה היא האם יש נכונות אמיתית לשלם את המחיר. אתם מגלים חביבות כלפי אנשים שניסו להכשיל אתכם. אם ברצונכם להיות נותני הטון, תצטרכו לשדרג את התנהגותכם.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: הדור הבא, כלומר – הצעירים, אינם שלכם ואינם רכושכם. הם הופקדו בידיכם למשמרת, וכך בדיוק יש להתייחס אליהם.

מזל עקרב: היום אתם מוצאים את עצמכם עסוקים בוויכוחים אין סופיים, בלי לדעת איך בעצם הדברים משתבשים. יום לא משהו שמשתפר מעט לקראת שעות אחר הצהרים המאוחרות. יש לכם מספר דרכים לשפר את מצבכם הרגשי ובכלל. משום מה, נוצר אצל חברים קרובים לכם שמנסים לעזור, הרושם, שאתם מעדיפים לא ליישם את העצות הטובות ולהמשיך לרחם על עצמכם.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: אם יש ברצונכם להוביל אל שינוי במקום בו את מגשימים את עצמכם, תוכלו לעשות כן אך ורק אם תתחרו ותשיגו את כתר המנהיג.

מזל קשת: אמנם נמאס לכם להיות במצב רוח קודר וכבד אבל לא בטוח שאתם יודעים איך לצאת מזה. לעיתים קרובות, קשה לכם להפריד בין מה שקורה בשטח לבין ההרגל שלכם שלא להיות מרוצים. אנשים קרובים לכם, לא עומדים בתוכניות ובהבטחות והדבר גורר מצידכם כעסים ואכזבות. חשוב שתשתפו את מי שמעורב – ברגשות שלכם.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: האמת אינה נחלתם של המשכילים, אלא של אלה אשר השכילו ללמוד מן הניסיון. התחברו עימם, וייטב לכם.

מזל גדי: במידה ותצליחו לפתח את הרגישות והמודעות שלכם, תוכלו לשפר מאוד את מצבכם האישי. יש כמה עקרונות בסיסיים שאתם מפספסים וזה בהחלט מכשיל אתכם בקטעים רבים בחיים. אתם משקיעים תשומת לב רבה מידי בנושאים משניים ולא מבדילים בין עיקר לטפל. תהיו נועזים ותסתכלו לפחדים הכי גדולים ישר בעיניים- קשה אך אפשרי ובהחלט כדאי. סודות ותעלומות יביאו לכם הנאה וסיפוק. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ג'.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: על מנת להתאחד עם האור הגדול תצטרכו להיפטר מן השתוקקות, כולל זו הגורמת לכם להשתוקק להתאחד עם אור זה.

מזל דלי: קשר חדש עומד במבחן המציאות. הצלחה חלקית בלבד. אולי אתם צריכים לשנות את קנה המידה שלכם לממדים קצת יותר רציונאליים. בן/ת זוג משתפים פעולה ביוזמה שנקטתם למרות שאינם מסכימים איתכם. כדאי שתעריכו את המאמץ הכנה המגיע מהצד השני ובעתיד תנהגו באופן דומה. יום מתאים לטפל בעצמכם ולהתפנק. הרקיע רומז על פרשיות רומנטיות מהסוג המקורי, המהמם והמדהים או קשר עם אדם בעל תכונות דומות.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: אל תיצמדו אל עקרונות ואל תתגאו בהם. ההיצמדות אל עקרונות גורמת לאנשים שלא להפעיל שיקול דעת בכל מקרה לגופו, אלא להחיל עליו עקרון שאינו מצריך מאמץ מחשבתי.

מזל דגים: יום אופטימי. יש לכם את היכולת לראות את המצב בראיה רחבה וכוללת ובכך להוות דמות מפתח בפתרון סכסוכים ועימותים משפחתיים ואחרים. בקיאות בפרטים והיכרות מעמיקה עם מה שקורה בשטח מאפשרת לכם לבטא את כושר המנהיגות ולבלוט הרבה מעבר למתרחש ביום יום. הרקיע צופה פרשייה רומנטית לוהטת, אך גם כזו שלא ניתן לחשוף אותה בפני אחרים.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: הטיפש אינו זה אשר עושה טעות כלשהי, אלא זה אשר חוזר עליה פעם נוספת מבלי שלמד משהו מלקחי העבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button