הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 29-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
'שיטות הטיפול' המהפכניות וה-'מקוריות' שלכם בקונפליקטים, עלולות לגרום לכם להיקלע למשבר בתחום הזוגיות. נסו לנהוג בצורה הוגנת ולא לסבך עניינים. הקשיבו למה שיש לאחרים לומר. למרות שמשום מה נדמה לכם שלא מתייחסים אליכם מספיק, צריך לראות את כל התמונה. מומלצת הדדיות. אל תקלקלו לעצמכם את השבוע. צפוי לכם הישג כביר אם תשכילו לראות את התמונה כולה, מבלי להתמקד בפרטים הקטנים.

שור
צאו מאחורי המגננות שהקמתם סביבכם. תנו צ'אנס לאדם אוהב לגרום לכם נחת ולפנק אתכם. אם תאפשרו לעצמכם לאבד קצת את הראש תגלו שיש לעולם הרבה מאוד מה להציע לכם, גם בתחום הרגשי. זה לא הזמן לחשוב על נושאים הקשורים לעבודה. תמחקו את התחום הזה מהתודעה עד לסופו של היום, לפחות. הניחו לבני הזוג את המרחב לו הם זקוקים. אפשר לאהוב מבלי לחנוק זה את זו ולהיפך.

תאומים
יש מי שמצפה כי תקיימו את אשר הבטחתם לו. על דברים מעין אלה נאמר 'מוטב מאוחר מאשר לעולם לא'. מתגלגל רעיון להרפתקה שאתם חולמים ליטול בה חלק. תצטרכו לגלות ספונטאניות כדי לא לדשדש מאחור. אדם קרוב משדר מסרים שמדליקים אצלכם נורת אזהרה. תצטרכו ללחוץ עליו כדי לגלות את אשר אירע. אתם נדלקים על תחום שלא מתיישב עם עקרונות הסובבים אתכם, אך עבורכם הוא מעין עולם ומלואו.

סרטן
למרות ירידה מסוימת באנרגיות, אתם מצליחים להחזיק את הראש מעל המים. רצף האירועים דורש מכם להיות חזקים, במיוחד לאור העובדה שהעניינים הדחופים העומדים על הפרק, מהווים מעמסה רגשית כבדה. התלבטויות ודיונים אין סופיים רק גורמים לכם לעוגמת נפש רבה יותר. החלטות ברורות יעזרו לכם לשפר את ההרגשה. הרקיע צופה אלי תקופה שנועדה לאהבות קלילות ועליזות. היחסים הרומנטיים צפויים להיות מושפעים מהיכרויות רבות ונסיעות תכופות.

אריה
קשר רומנטי הופך להיות משמעותי יותר לאחר בילוי של יום ארוך יחדיו. אינכם חייבים לפצוח בהצהרות אהבה דרמטיות, אבל יהיה נחמד אם תגלו במידה מסוימת את הרגשתכם. התחום הרגשי שלכם פגוע מעט ואתם פוחדים להתאכזב. מצד שני, אם לא תיקחו את הסיכון- לעולם לא תדעו מה חושב הצד השני. הרקיע מייצג תקופה ברוכה בה למזל הטוב נועד תפקיד מרכזי. כמו כן הוא מעודד אתכם ליטול סיכונים ולהמר באהבה, בקריירה, בכסף ובכל תחום רלוונטי אחר.

בתולה
מישהו מבקש מכם טובה ואתם מסכימים. אחר כך אתם מתחרטים על הרצון הטוב שגיליתם ומנסים לגייס אדם שלישי לפתוח את ה'פלונטר'. זה בדיוק סוג התסבוכות שאתם נוטים להיכנס אליהן. בפעם הבאה תחשבו פעמיים לפני שאתם מבטיחים לאחרים עזרה. הרקיע מייצג תקופה של עבודת צוות ועסקות המבוססות על שותפויות. כמו כן הוא מייצג תשואות נכבדות הנובעות מהשקעות שבוצעו בעבר.

מאזניים
מפגשים צפופים מידי עם אנשים רבים גורמים לכם 'לאבד את הצפון'. יש מי שמאשימים אתכם בחוסר שיתוף פעולה, אולם אתם מצליחים להסביר את המניעים שלכם בצורה משביעת רצון. אל תתחייבו להשתתף בשום דבר שלא נוח לכם. כמו שכבר למדתם מניסיון העבר, אין טעם לעשות זאת אלא אם כן אתם פועלים בלב שלם. מה שאתם לא בטוחים בו- פשוט אל תבטיחו ואל תעשו. אל תיכנעו ללחצים גם אם הם מגיעים במסווה של בקשה. צפויה התלבטות בין ההיגיון לבין הרגש. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ל'.

עקרב
אתם מפעילים מאמצי שכנוע על אדם קרוב. מצב הרוח הנינוח והרומנטי מאפשר לכם להתקדם לכיוון המטרה הרצויה לכם. קיים סיכוי טוב שתשיגו את מבוקשכם. נושא שנוי במחלקות יעלה על הפרק ותהיה ציפייה מהצד השני שגם אתם תתרמו משהו מצדכם ותוותרו למען אחרים. הקפידו לעשות שימוש הוגן ביכולת שלכם להפעיל מניפולציות כדי להשיג את מה שרצוי לכם. מצבכם מוגן ויציב אך מישהו אחר מכתיב את מהלך וקצב העניינים. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ר'.

קשת
התבוננות מחודשת במערך הכוחות המשפחתי תאפשר לכם תובנות ורעיונות חדשניים כדי להתמודד עם המצב. אתם שוקלים מה לעשות בעתיד הקרוב אולם קשה לכם מאוד להגיע למסקנות חד משמעיות. נקודת המפגש בין הרצוי למצוי מעיקה עליכם. השאיפות שלכם לא ממש מחוברות למציאות העכשווית. נסו להגיע לפשרה מתקבלת על הדעת. יש לטפל בחרדות ובסיוטים הקשורים באירועי העבר. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ק'.

גדי
נראה שמצבכם אכן הולך ומשתפר בהתמדה. אל תחפשו פיצוי על מה שקרה פעם ובמקומות שכבר אינם רלוונטיים. עכשיו אתם נמצאים בהווה, על כול המשמעויות של העניין, לטוב ולרע. האווירה משתפרת ויש תחושה שכולם רוצים להתחיל בדף חדש. שתפו פעולה. זאת בהחלט הדרך הנכונה עבורכם. יש ליטול פסק זמן להתבודדות ולמחשבה על אודות נושא שאתם מתלבטים בו. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "יוד".

דלי
יש תנאים נוחים שמאפשרים לפתח אינטימיות אמיתית במערכת אישית. יהיה לכם קל יותר מאשר חשבתם להעביר מסר לאדם שאינכם אדישים כלפיו, איתו הייתה לכם לאחרונה בעיית תקשורת קשה. מעברים חדים בין קשיחות לא מוסברת לרכות לא ברורה, מבלבלים את הקרובים לכם. נסו למצוא איזון. הרקיע רומז על עולם רגשי סוער, רומנטי והפכפך. מנבא תקופה טובה אך חסרת יציבות.

דגים
יום מורכב. יש לכם הרגשה (נכונה) שצריך לעשות סדר, להגדיר את סדרי העדיפויות שלכם וללבן בעיות בוערות עם בני משפחה. מצד שני, יש יותר מידי נושאים שדורשים את תשומת ליבכם המיידית, כך שיש לכם בקושי רגעים בודדים לנשום. אינכם יעילים במיוחד וחבל. נצלו את שעות הערב לתכנן את יום המחרת. הרקיע רומז על צורת חשיבה בסגנון תקשורתי, כמו גם על כישרון כתיבה וקופירייטינג.

Back to top button