הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 16-06-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

כוכב מארס שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב יופיטר. התופעה מניבה תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 3. מערכת היחסים לא נוחה לכם כרגע אבל אתם לא יודעים איך לקחת פסק זמן בלי להרוס יותר מידי. תיתכן תחושה של חוסר שליטה. מישהו שבשמו מופיעה האות מ' ייתן לכם עצה טובה. צריך רק ליישם. למי שלא נמצא בקשר מומלץ לו לחפש בני זוג ממזל מאזניים. תנסו לעמוד בפיתוי לרומן מזדמן. צפויה התלבטות בין ההיגיון לבין הרגש. מדובר בהתלבטות בין דבר-מה יציב וקבוע, לבין מצב בעל אופי הרפתקני.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

כוכב ונוס שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב אוראנוס. התופעה מניבה תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 22. התחייבויות חברתיות גוזלות מכם את מרבית הזמן הפנוי. אתם נהנים להסתובב כל היום עם חברים והעיקר לא לחשוב יותר מידי על מה שקורה לכם בתוך הנשמה. אתם בתהליך של היפתחות לשלב חדש ומבטיח בחיים. לפתוח את הלב ולזרום. יהיה בסדר! גורמים שמעבר לים משפיעים עליכם. ייתכן שמדובר בקריירה הקשורה בחו"ל או באהוב לב השוהה במרחקים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

כוכב מרקורי שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים פלוטו וסטורן. התופעה מניבה תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 4. במקביל מגיעה אליכם אנרגיה השייכת ליסוד האש, הנחשב ליסוד מדרבן וויטאלי. זהו יום בו אתם נוכחים לדעת שיש לכם חברים טובים שבאמת מנסים לעזור לכם. קשר משמעותי מתחיל לאט ובשקט עם מישהו אשר בשמו מופיע האות ל'. למרות האיטיות המעצבנת משהו, מערכת פתוחה ולא חונקת אך יציבה מספיק, עשויה לגרום לכם הרבה נחת. תיתכן הצעת שותפות עסקית מכיוון לא צפוי.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

הירח שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים מארס וונוס. התופעה מניבה תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. הירח מציף אתכם באנרגיות שעשויות לסייע למתרחש במישור שבינו לבינה. עליכם לטפל בדחיפות בנושא מסוים שקשור לזוגיות. ממש אין טעם לחכות. צפוי יום של שינויים. תרשו לעצמכם להשתחרר, לצעוק ולהוציא אחת ולתמיד את מה שיש לכם בלב. ההתאפקות האינסופית שלכם, אצילית ככל שתהיה, עולה על העצבים של כולם וגם לכם לא תורמת שום דבר מלבד עוגמת נפש מתמשכת.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

השמש שמייצגת אתכם מקיימת עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים אוראנוס ויופיטר. התופעה מניבה תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 3. צפוי לכם יום שמאופיין על ידי בלבול ובלגן אטומי. האנרגיה הקוסמית מזהירה מפני פחדים כמוסים. יש לכם יותר מדי משימות וגם כך אתם מתקשים לעמוד בעומס ובלוח זמנים מדויק. אתם מאבדים קצת את הצפון וגם את הפרספקטיבה הנכונה. כדאי ליזום שיחה עם מישהו שבשמו מופיעה האות דלת. אדם זה לא רק שהתברך באישיות מרגיעה ובחשיבה לוגית, אלא גם איכפת לו באמת מה קורה.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

כוכב מרקורי שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים פלוטו וסטורן. התופעה מניבה תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 4. זה יום של מבחן לסבלנות שלכם. בני המשפחה צריכים ללמוד להסתדר לבד. הגיע הזמן לבלות ביחידות עם בן/ת הזוג. אם לא תעשו את זה אל תתפלאו שיהיה מי שיפתח תסכולים ויגלוש לעימותים. קחו זמן לעצמכם. יום מתאים במיוחד לבילוי בבית מלון מחוץ לעיר. רצוי מאוד לשלב פעילות כל שהיא בחיק הטבע. זו תחילתה של דרך חדשה המושפעת משיקולים רגשיים ויצירתיים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

כוכב ונוס שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב אוראנוס. התופעה מניבה תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 22. אתם נהנים מהאווירה החיובית ששוררת בבית. יש לכם תחושה של התחדשות. לא מעט רעיונות חדשים צצים לכם בראש וכדאי לעשות סדר בכל השפע שנחת עליכם לפתע פתאום. הזמנה למפגש מעניין תשפר עוד יותר את מצב הרוח. בתחום הרומנטי, זה לא הזמן המתאים לבדיקת התאמה או שילוב של אנשים חדשים בחיים.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

כוכב פלוטו שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים סטורן ומרקורי. התופעה מניבה תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 5. יום טוב עם הרבה אנרגיה לשינוי. אתם מודעים היטב לעובדה שהמפתח לאושר שלכם נמצא בידיים שלכם. הרעיון הזה גורם לתסיסה פנימית המבוססת על הידיעה שקודם כל יש לעשות סדר פנימי. יש לכם את היכולת והעוצמה הפנימית לשינוי. למרות יש שגורמים לא מעטים בשטח שינסו לרפות את ידיכם ולהחליש אתכם אל תסטו מהמטרה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

כוכב יופיטר שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים פלוטו ונפטון. התופעה מניבה תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 7. הסבלנות שלכם עומדת למבחן היום. לא שזה סוד אבל המודעות שקשה לכם לשמור על הפה סגור- כבר מחלחלת, אך לא במידה מספקת. אתם חייבים, אבל פשוט חייבים, לגייס את כל הכוח לכיוון של סבלנות ולגלות דרכים קצת יותר חכמות לפעול חוץ מוויכוחים ומריבות. יש מי שמנסה לפרגן לכם למרות העוקצנות, אבל עם כל הכבוד, קצת קשה איתכם!
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

כוכב סטורן שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים מרקורי ונפטון. התופעה מניבה תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 7. אנרגיות טובות זורמות היום הישר אל כוכב סטורן השולט בכם. אתם מסתגלים במהירות לשינויים. אל תחששו לבצע צעד שנראה כרגע מסוכן למעמדכם בעבודה. קחו את הצ'אנס. חשוב לכם להיות הוגנים וישירים אך גם להביא לתוצאות, כך שאין שום אפשרות להתעלם ולטאטא דברים שמציקים אל מתחת לשטיח. חוש הצדק המפותח שלכם דוחף אתכם להיכנס לעימותים גם במקומות שאחרים שותקים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

כוכב אוראנוס שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים ונוס ויופיטר. התופעה מניבה תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 3. אנרגיה חלומית זורמת אל כוכב אוראנוס שליטכם. זהו זמן מכריע בנוגע לתוכניות לימודים. אתם שואפים לקדם את עמדתכם ולהרחיב אופקים. השגרה אינה תורמת לכם, להיפך. בגלל היכולת האינטלקטואלית הגבוהה, אתם נמשכים במלוא המרץ לחקור שטחים חדשים, להתעניין כמעט בכו\ל דבר וללמוד. חשוב למצוא את המסגרת המתאימה לכישורים שלכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

כוכב נפטון שמייצג אתכם מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים פלוטו וסטורן. התופעה מניבה תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 4. אתם צפויים לרוות נחת בתחום המשפחתי. תקשורת ישירה עם בני הבית תגרום לכם לתחושה של הצלחה והישגיות. בתחום הרומנטי- התפתחויות חדשות. זאת במידה ותחליטו אם אתם נשארים בקשר הקיים או מנסים ליזום משהו חדש. ההתלבטות מיותרת. אז נכון שלפעמים אתם מגלים גישה רכושנית במקצת כלפי בני הזוג, אבל לא נראה שיש להם טענות בעניין. סך הכול זה יום נעים שמתאפיין בזרימה של אנרגיות חיוביות והרמונית.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button