הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 18-06-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

מצב הרוח ההפכפך שמלווה אתכם מאז שעות הבוקר הוא תוצאה של לחץ מצטבר. למרות ההרגשה שהעניינים יוצאים מכלל שליטה, יש לכם את זכות הבחירה. אתם יכולים להתמקד ביכולות הטובות שלכם ולפלס את הדרך קדימה, או לשבת ולרחם על עצמכם. בעיקרון, חבל על הזמן ועל הסבל המיותר. העולם פתוח ומלא אפשרויות שניתן לנצל בשיקול דעת הגיוני תוך התעלמות מרחשי לב.
בפריסת קלפים שבוצעה עבורכם בחפיסה איטלקית עלה בגורלכם קלף מלך החרבות: הקלף צופן הצלחות לאלה מכם העוסקים במתן ייעוץ ובקבלת קהל.

הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

יום קצת לחוץ. מצב הרוח מוזר למדי בלי שום סיבה נראית לעין. אתם חסרי מנוחה. מישהו בבית מצליח להוציא אתכם מהכלים. למרות המצב, בתחום הרומנטי המזל דווקא מאיר לכם פנים. בעבודה, גם כן. יש שיפור ואם תתמידו בקו שבו נקטתם עד היום תקטפו בקרוב פירות. מדובר לא רק על קידום בתפקיד אלא גם תגמול כספי. אתם עולים על דרך המלך. מישהו קרוב אליכם סובל מבדידות. נסו לגלות יותר רגישות.
בפריסת קלפים שבוצעה עבורכם בחפיסה איטלקית עלה בגורלכם קלף אס החרבות: הקלף צופה טריקת דלת במקום בעייתי כלשהו, ופריצת דרך אל מקום אחר ומלבב.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אנרגיות ממוזלות מורעפות היום על גזרת מזל תאומים. האינטימיות בתחום הזוגי גוברת ומתחזקת. ההספק שלכם עולה ומצב הרוח שלכם טוב מן הרגיל. נסו להעביר מסר ברור ובהיר לסובבים אתכם, בעיקר בנושאים של עבודה. רצוי למצוא זמן, בשעות הערב, לבן/ת משפחה צעיר שצריך עצה. שיחה כנה בארבע עיניים תביא להתקדמות ולהקלה. השפעות טובות חלות עליכם מהבית ומהמשפחה, כמו גם מאנשים הנמנים עם מזל סרטן.
בהפלת גורל ובקשת מסרים בשיטת אבני מזל, עלה בגורלכם קריסטל ששמו אכטיס מסועף: מדובר באבן נפלאה המייצגת בילויים ואושר, הנאה והצלחה.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

יש לכם הרגשה שאף אחד לא ממש מקשיב לכם ושלכולם יש רק דרישות מכם. ההרגשה הזאת הינה סובייקטיבית לחלוטין. נראה שאתם נהנים, לפחות במידה מסוימת, לשחק את ה-'קורבן'. במידה ובאמת נמאס לכם- קחו פסק זמן רק לעצמכם, הציבו גבולות ופשוט תתרגלו איך לומר 'לא'. תתפלאו לגלות שהעולם ימשיך להסתובב. הפנויים [וגם התפוסים, פה ושם] יגלו שבתחום הרומנטי אתם מעדיפים את החופש האישי שלכם על פני כבלים ממוסדים.
בהפלת גורל ובקשת מסרים בשיטת אבני מזל, עלה בגורלכם קריסטל ששמו אכטיס דמויית אחלמה: האבן רומזת על שינויים ממוזלים בכל תחומי החיים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יום רגוע. אתם מרגישים טוב, אולי בגלל תחושת המרחב שיש לכם שאינה עומדת בסתירה לתחום האישי. אתם מרגישים אהובים ומחוזרים, אך בכל מקרה לא כדאי לכם להניח לקרובי משפחה להתערב בענייניכם האישיים ובוודאי לא להשפיע עליהם. מי שנמצא במערכת יחסים טובה, מוזמן ליהנות מהמצב. הכול נהדר אך כדאי לצאת לבילויים מחוץ לבית ולא להיכנע לשגרה.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפי טארוט עלה בגורלכם קלף הצלחה בהימורים: הקלף מבשר על מזל טוב העומד לפקוד אתכם בעניינים העוסקים בגורלות והגרלות. כאשר המזל מקיש בדלת, אין צורך בהשקעות גדולות של כספים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

יש לכם רצון לבדוק עד כמה אתם מושכים ומה ואת מי אתם יכולים להשיג. לעיתים נראה שאין כמעט גבול לרצון שלכם להשפיע ולהכניע, כאילו שהחיים הם מעין משחק. למרות שבתוך תוככם אתם רוצים באינטימיות ממשית וקרבה – באמת לא קל לכם לגשר על פערים. דמויות רבות עוצמה משפיעות עתה על חייכם. מכל מקום, זהו פרק זמן של הצלחה.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפי טארוט מסוג הקריאה בכף היד, עלה בגורלכם קלף הרעיון הטוב: הקלף מבשר על הארה פתאומית שתבליח מתוך האפלה ותעניק לכם מסר ממוזל ומבורך.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

כדאי להתעלות מעל רגשות קטנוניות שרוחשים מתחת לפני השטח והופכים אתכם לעצבניים. כך או אחרת, אל תעסקו בפנקסנות. גלו נדיבות ונסו לראות את כל מה שקורה באור חיובי. זה בהחלט אפשרי אם תפסיקו להאשים את עצמכם ואת כל העולם. לרחם על עצמכם לא עוזר לאף אחד. צאו מהדיכאון שהרי צפויה לכם הצלחה הודות לעוצמתכם האישית.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בקלפים אסטרולוגיים עלה בגורלכם קלף העלמות שביער: הקלף רומז על מתחרים שקנאתם בכם עלולה לעמוד לכם למכשול.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

למרות הקשיים שאתם חווים יש לכם תחושה טובה בקשר לעצמכם ואמונה שהדברים יסתדרו. האופטימיות שלכם גם מביאה אתכם למחשבות על תחומי קריירה נוספים שהייתם יכולים לעסוק בהם בהצלחה לא מבוטלת. זה בהחלט הזמן להתקדם בכיוון של עיסוק חילופי. בדקו את האפשרויות ואחרי שתצברו את מרב המידע, תוכלו להגיע להחלטות. הרקיע מצביע על אדם שאתם תלויים בו כלכלית.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בקלפים אסטרולוגיים עלה בגורלכם קלף התנין: הקלף מזהיר מפני מתן אמון מופרז בידידים דווקא.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

השאלה שאתם שואלים את עצמכם היום היא מהו המינון הנכון ביחסים האישיים שלכם. יש מי שמתלוננים על חוסר תשומת לב מצידכם, ואתם לוקחים את העניין ברצינות תהומית. השותפות בנויה על אינטרסים הדדים ועליכם לבדוק מידי פעם מה הציפיות. הפנויים, כדאי שתגדירו לעצמכם מה יספק אתכם ואז לכו על זה בגדול. יש לפעול בשותפות עם מהלכו הטבעי של הגורל, מבלי להפריע לזרימה החופשית.
בפריסת קלפים נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף 14 ו 105: הקלף קובע כי צפויה לכם הצלחה בביצוע משימה בלתי אפשרית …לכאורה.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יש צורך דחוף לעשות סדר בבלגן ולקחת אחריות על ענייני כספים. בן משפחה צעיר מדאיג אתכם בגלל התנהגות לא הולמת. קיימת אפשרות להתערבות של גורמים חיצוניים. עליכם ללמוד לזרום עם שינויים בלתי צפויים. למרות שנראה לכם שהכול פחות או יותר בשליטה, במציאות כדאי לבדוק דברים בעדשה מגדלת. נסיעה משמעותית אל מקום רחוק, תביא לכם מזל וברכה.
בפריסת קלפים נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף 7 ו 4: הקלף מזהיר אתכם שלא לפתח ציפיות גדולות מדי לגבי מצב אשלייתי.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

נושאים בעלי משקל שחשבתם שנעלמו מחייכם, חוזרים ועולים אל המודעות וטורדים את מנוחתכם. חשבון נפש אינו בהכרח חיטוט בפצעים ישנים. השתמשו ביכולות היצירתיות שלכם כדי להתייחס לנושאים השנויים במחלוקת והמעוררים אתכם מבחינה רגשית- באופן שונה מהרגיל. היכולת להתגבר על העניין תלויה במידה לא מבוטלת בשותף או חבר קרוב.
בהפלת גורלות וקריאת מסרים שהתקיימה לכבודכם בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף שמש במזל אריה: הקלף צופה הצלחות לאלה מכם שתחום עיסוקם דורש כושר מנהיגות ואסרטיביות.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אתם יוזמים מפגש מלהיב שתוצאותיו תהיינה בעלות השפעה בעתיד. סוד ההצלחה שלכם הוא ללא ספק ביכולת הרטורית ובכושר השכנוע שמאפשר לכם לסחוף איתכם אנשים לכיוון הרצוי לכם. אתם עשויים למצוא את עצמכם במעמד של מנהיג ולאו דווקא מתוך בחירה, לפחות לא בשלב הנוכחי. חשוב שתקפידו על מסר ברור לכול הנוגעים בדבר, כבר בהתחלה. זו תקופה נפלאה עבור אלה מכם העוסקים בתחומים הקשורים באירוח, בנקאות או בחשבונאות.
בהפלת גורלות וקריאת מסרים שהתקיימה לכבודכם בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף נושא הגדי: הקלף צופה הצלחה לאלה מכם המשמשים מורים רוחניים לסובבים אותם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button