הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 09-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם שוקלים אפשרות להיפרד ממישהו שהיה קרוב אליכם זמן רב. מערכת היחסים מיצתה את עצמה ככל הנראה, אחרת אין סיבה שאחרי כל מפגש תרגישו כל כך מותשים. מצב הרוח מייאש. אל תישארו בתוך מצב הרוח הקודר. צאו מהקונכייה שלכם ותראו לעצמכם שאתם יכולים. צאו לבילוי לילי מאוחר עם חברים. לפחות תרגישו בשליטה. מישהו ינסה לשדך לכם, זהו יום נפלא לפגישות-עיוורות ולרעיונות לא שגרתיים.

שור
זה הזמן לקשור את הקצוות האחרונים בתחום החברתי ולהתחיל במרץ. צפויה נסיעה עינוגים מהנה. קשר רומנטי יכול להתפתח תוך כדי פעילות הקשורה ללימודים. יום מרגש. אתם יודעים שמתחילה תקופה חדשה. נצלו את התנאים לטובתכם. אל תעשו תוכניות לטווח ארוך. שמרו על גמישות. צורת הבילוי האופיינית והמקובלת בתקופה זו הינה רוחנית בעיקרה. אתם משקיעים דיבורים רבים מדי באדם שרוצה לשוט עם הזרם, ולא בא לו להתאמץ או להשקיע בעצמו. אם לו לא איכפת, למה זה איכפת לכם?

תאומים
ביום החופשי הזה אתם הוגים במצב הכלכלי שמתחיל להתייצב. סימנים ראשונים מעודדים מופיעים על פני השטח ומאפשרים לכם להרים ראש בגאווה. זה הזמן ללמוד מניסיון העבר ולא לחזור על טעויות. קחו אחריות מלאה על מעשיכם ואל תאשימו אחרים. תלמדו את הלקח שלכם בשקט ותיישמו אותו במצבים דומים בעתיד. זו תקופה של פריחה לאמנים, ליוצרים ולכל אלה מכם אשר עיסוקיהם שואבים מעולם ההשראה והדמיון.

סרטן
אתם נוטים לפעול על סמך רגשות ולהתחשב במידה מינימאלית בהיגיון. מצב זה גורם לכם לתנודות במצב הרוח. אל תעבירו את מוקד הכוח מכם החוצה. הצעה רומנטית רצינית מגיעה בקרוב. כשהיא תגיע- תדעו. בינתיים, הצעות חסרות משמעות זורמות אליכם כול הזמן וגורמות לבלבול. אל תסתובבו עם תחושת החמצה בבטן. הן כלל לא רלוונטיות. בתקופה זו יש לנהוג בטאקט ובדיפלומאטיות ולהימנע מכל צורה של "סגירת חשבונות".

אריה
עולם החלומות והפנטזיות מהווה עבורכם פיתוי תמידי. עליכם להשתדל להישאר מחוברים למציאות ולמחויבויות שלכם. אתם אנשי חזון שלא ממש מתעכבים על הפרטים הקטנים. חשוב להיצמד לאדם מעשי שיעזור לקרקע אתכם. מישהו אשר בשמו מופיע האות חית ישמור בהצלחה על האינטרסים שלכם. שמרו את כל המרץ לענייני עבודה שיתחילו מחר. מומלצת יוזמה. זו תקופה של הצלחות עבור אלה מכם העוסקים בתחומים שהשתיקה יפה להם.

בתולה
אירוע יוצא דופן טוען היום את מצבריו בגזרת מזל בתולה. זה אומר שהמוטיבציה היא הדבר הכי חשוב כעת והמועד הוא בהחלט קריטי. אתם קצת מתקשים להתלהב והדבר מונע מכם להגשים דברים שאתם רוצים אותם באמת. אל תחששו להתחייב למרות החשות שלכם. זה רק עניין של זמן להבין שהאתגר העומד בפניכם יכול לתרום לכם המון ולפתח את אישיותכם.

מאזניים
כוכב ונוס השולט במזל שלכם, נבלם מעט כתוצאה מאנרגיה מאתגרת שהותירה בו תופעה קוסמית. יש לכם תחושות של תסכול, בעיקר בגלל שאינכם מצליחים לעבור את 'תקרת הזכוכית' שעוצרת אתכם, על פי הרגשתכם מהצלחה גדולה מכפי שקורה במציאות. ההרגשה הזאת תחלוף בקרוב. האמת היא שאתם פועלים בכול התחומים מתוך מעורבות רגשית גבוהה מידי. את תחום החברתי השאירו מחוץ לעניינים שברגש.

עקרב
יום זה מוצא אתכם במצב של מודעות עולה בכיוון של חיבור לגוף ולצרכיו. אינכם מרגישים על הגובה וזה גורם לכם להגיע להחלטות הקשורות בשינוי אורח חיים. זה הזמן המתאים להירשם לסדנת יוגה או מכון כושר. ניתן לומר שכל מסגרת אשר תעלה את רמת הכושר הגופני ותוריד את המתח הפנימי- תתאים. ייתכן כי מישהו מנסה למכור לכם חלומות במקום מעשים. אל תלכו שולל אחר מילים מתוקות.

קשת
היוזמה שלכם מבורכת ועם קצת תמיכה והתערבות חיצונית, אתם צפויים לקצור הצלחה מרשימה תוך זמן קצר. יחד עם זאת, אל תיקחו את הדברים כמובנים מאליהם. עליכם להמשיך ולהשקיע בכיוונים הנכונים. רצון עז והתמדה הם אבני דרך חיוניות אם אתם רוצים להגיע לתוצאות של ממש ולאורך זמן. בזוגיות צפויה פריצת דרך. במקביל, ייתכן כי מישהו יורד לחייכם ומאלץ אתכם לתרץ ולהסביר. אם אכן כך הוא, כדאי שתסיקו את המסקנות הנכונות.

גדי
חוסר בהירות עדיין מטריד אתכם. שינויים שיתרחשו בתוכנית המקורית להיום, דווקא מתאימים למצב הרוח שלכם. הניידות תתרום לרצון שלכם לשנות ולגוון את האווירה השגרתית. יום מתאים מאוד לנסיעה או טיול קצר. צפויים מצבים מלאי דמיון והשראה. זהו עיתוי העוסק בחיי הנפש ומדגיש אותם על חשבון חיי החומר. קשרים עם אנשים ממזלות האש [טלה, אריה וקשת] עשויים להפגיש אתכם עם רגשותיכם העמוקים והאינטימיים ביותר.

דלי
מומלץ להקדיש את היום למנוחה. בניגוד למה שקורה בדרך כלל, אינכם זקוקים היום לחברים, במיוחד לא לאלה שיספרו לכם את הצרות שלהם ולא ממש יקשיבו לכם. עליכם להגדיר גבולות ולשמור על המסגרת המתאימה לכם. תפרגנו לאחרים, אבל בשום פנים ואופן אל תוותרו על מה שמגיע לכם. נצלו את זמן האיכות שיש לכם עם עצמכם בקריאת ספר טוב. צפויים מצבים לפיהם אתם מתלבטים בין ההיגיון לבין הרגש, כמו גם בין מצב יציב אך משעמם לבין מצב הרפתקני אך מסוכן.

דגים
דחיתם כל מיני בלגאנים לסוף השבוע וזה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות היום. הפיתוי לצאת מהבית ולשכוח את כל מה שמחכה לכם- גדול. לא כדאי לעשות את זה כיוון שהכול יחכה לכם ותאלצו לשלם את המחיר למחרת. אתם יכולים למצוא פשרה הוגנת בכך שתבקשו עזרה מאנשים אחרים שלא מהססים לפנות אליכם במצבים דומים. צפויים מצבים לפיהם אתם בטוחים ומוגנים מכל רע, אך גורם חיצוני כלשהו הוא זה אשר מכתיב את כללי המשחק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button