הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 16-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אל תחכו ואל תתלבטו יותר מידי. החלטות חשובות עומדות על הפרק והנטייה שלכם לחפש את המושלם גורמת לכם לפספס. כדאי מאוד להזדרז ולסגור קצוות ולא לחכות שאנשים אחרים או אירועים בשטח יגרמו לשינוי ולהחלטות שיורים מהמותן. בעצם יש לכם צ'אנס להפוך את הקערה על פיה ולראות, במה שקורה, אתגרים הניצבים לפניכם. הרקיע קובע כי אם החלטתם להמר על התחדשות בתחום הרומנטי, כדאי שתשמרו בסוד את תכניותיכם.

שור
מטריד אתכם המצב הכלכלי. הקריירה ומקום העבודה, גם הם תורמים למתח. חסרה לכם תחושת וודאות וביטחון. אתם מתקשים לקלוט את השינויים שבדרך. האמת היא שיש לכם תעצומות נפש לא מבוטלות ובבוא הזמן תיישמו תוכנית מגירה שמתאימה לכם ביותר. אל תתישו את עצמכם עם חיטוטים פנימיים מיותרים, האמינו בעצמכם. להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם על גבי בדיל את הקמע הבא: לאנרגיות טובות חורטים על הקמע את האותיות: דלמאע המייצגות את הפסוק: דע לפני מי אתה עומד.

תאומים
מצב הכוכבים מראה כי גם ביום החופשי תקבלו רמזים בנוגע להצעה בתחום העבודה. יש כאן הזדמנות אמיתית להגדיל את ההכנסה ולגלוש לתחומי עניין חדשים. בדקו כל עניין לגופו ואל תשכחו לקרוא היטב את האותיות הקטנות לפני חתימה על מסמכים. העניין שלכם באנשים מרתקים גורם לכם לעשות שטויות. תחום הזוגיות מדשדש עדיין אבל המצב קרוב לשינוי. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל קשת, וצריכים ללמוד ממנו כיצד לגלות פתיחות גם כלפי רעיונות שאינכם שלמים עימם.

סרטן
אירוע שיתרחש היום יגרום לכם להיות שותפים במהלך שלא תכננתם. זה הזמן לפתח אסרטיביות ולהעמיד אנשים מסוימים, גם אם הם בני משפחה קרובים- במקומם. הוצאות בלתי צפויות מכניסות אתכם ללחץ ולגל של מחשבות רעות. אתם חשים בודדים במערכה. יש לכם אתגר לא פשוט להתמודד איתו. אין קיצורי דרך, פשוט תצטרכו לגייס את כל היצירתיות שלכם כדי לאת מהבוץ. להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם על גבי בדיל את הקמע הבא: לבקשת עזרה משמיים חורטים על הקמע את האותיות: תיל המייצגות את הפסוק: תהי ידך לעזרני.

אריה
לאורך כל היום ייתכנו קצרים בתקשורת והתפרצויות. מגיעים אליכם מסרים סותרים מאדם ייחודי שנותן לכם את ההרגשה שמנצלים אתכם. אתם חייבים לשמור על קור רוח דווקא בנסיבות המלחיצות האלה. נסו לברר מי באמת החברים הנאמנים לכם ובמי אי אפשר לבטוח. כדאי למצוא זמן לפעילות שתאפשר לכם להירגע. להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם על גבי בדיל את הקמע הבא: להצלחה וברכה חורטים על הקמע את האותיות: שייאיא המייצגות: שמע ישראל השם אלוהינו השם אחד.

בתולה
ההתלבטויות מוציאות אתכם מדעתכם וגם גורמות לכם להעביר מסרים לא ברורים לסביבה. החופש האישי חשוב לכם מאוד וגם רמת ריגושים גבוהה. מצד שני, אתם נמשכים למסגרות מסוימות בהן אתם מקבלים תחושה של יציבות. בחיים האישיים, כל מה שלא מושג או מוזר או שונה – הופך למאתגר. אז באמת, עם כל הבלגן הזה שיצרתם- איך אפשר להישאר רגועים? יש לנטרל אדם שלשונו נוטפת ארס.

מאזניים
התרגשות נרשמת במהלך היום בכל מה שקשור לתחום הזוגי. תנו לבני הזוג לפנק אתכם. תוכלו להחזיר להם בפעם אחרת. תלמדו לקבל ולתת בלי תנאים ובלי חשבונות. השחרור רק יעשה לכם טוב! יש מישהו במשפחה שסובל ממצבי רוח וגורם לאווירה לא רגועה. נסו להתעלם והתרכזו במה שמתרחש בחיים שלכם. חדשות טובות מגיעות אליכם באמצעות כלי התקשורת.

עקרב
אם תתארגנו כמו שצריך, צפויה נסיעה לחופשה. יש לכם הזדמנות לזמן איכות עם מישהו שציפיתם לו מזה זמן. חדשות טובות יגיעו מאדם שבשמו מופיעה האות י'. אתם עסוקים מדי מכדי לחשוב יותר מידי על מערכת היחסים בה אתם מעורבים. אין התפתחות לשום כיוון וכרגע זה המצב הנוח לכם ביותר. להיות בהשהיה הוא הצעד החכם ביותר שיכולתם לעשות בנסיבות הקיימות. ייתכן כי גם אם אתם משתוקקים לנהוג בעממיות ובפשטות, הגיע הזמן להצטרף אל חוגים בעלי מעמד זוהר ונוצץ.

קשת
הרשו לעצמכם ולאחרים להשתחרר ולנוח. אל תיקחו יותר מידי ברצינות את תחושת הריקנות שמשתררת סביבכם ויוצרת אווירה כבדה. זה ישתחרר מאוחר יותר. קצב ההתרחשויות איטי מדי לטעמכם אולם זה בדיוק הקטע שעליכם ללמוד לשנות. הקדישו קצת יותר זמן לעצמכם. זכרו כי אדם המרעיף אור גדול סביבו, מושך אליו אורות גם ממקורות אחרים: כל מין מוצא את מינו.

גדי
קוצר רוח, חוסר סבלנות וסובלנות מאפיינים את היום הזה מתחילתו ועד סופו. אתם מבעבעים מבפנים וממש רוצים שמישהו ישים לב ויזרוק מילה טובה. זה לא קורה עד השעות המאוחרות יותר. חשוב שתיקחו לעצמכם את הזמן לפעילות שממנה אתם נהנים במיוחד כמו בילוי בחדר כושר או שחיה. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל סרטן, וצריכים ללמוד ממנו שמותר לוותר קצת על שאפתנות קרייריסטית לטובת הקן החמים והמשפחתי.

דלי
תחושת יציבות. סוף סוף יש לכם הרגשה שאתם מסוגלים להשתלט על כל מה שקורה סביבכם. מצב הרוח עליז. אתם מוזמנים להשתתף באירוע יוצא דופן ונענים בחיוב. אל תתנו לאנשים חסרי דמיון לטרפד תוכניות ששקדתם עליהן מזה זמן רב. הדרך אינה קלה אבל בעזרת התמדה תוכלו לנצח. מומלץ איזון ומיקוד במטרות. אנרגיה של שמש מעניקה לכם עוצמה פיסית שלא ידעתם כמוה. את המרגוע תמצאו בתחום האישי והרגשי.

דגים
אתם חייבים להקפיד ולצאת מהבית. נראה שכל מה שאתם עושים זה המחויבויות שלכם ולא יותר. החשש מפני אכזבה גורם לכם לרצון להסתגרות, אבל כך אתם יכולים רק להפסיד. עליכם להתגבר על המעצורים והעכבות ולהיות אמיצים יותר. דחייה אינה נעימה אולם אין פירושה – הפסד. לכן, נסו להסתכל על ההתרחשויות באופן כוללני ורחב יותר. גם אם החלטתם להסתגר עם עצמכם ולהתבודד, הניחו לאנשי הסוד שלכם לשהות בקרבת מקום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button