הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 15-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
התחום הפיננסי מעסיק אתכם גם היום. מחשבות ועוד מחשבות.. נסו להשתחרר לעסוק בעניינים אחרים. תקשורת בין אישית חשובה לכם מאוד וכדאי שתקדישו זמן ותובילו את המיקוד למקום הזה. שינויים בבית עשויים לשפר את מצב הרוח, במיוחד כשמדובר על שילוב של חפצים מעוררי השראה ואווירה. אל תחפזו לדלג על שלבים בתחום שאתם מתמחים בו: רק השקעה אינטנסיבית, תוביל אל תוצאות מיוחלות.

שור
אתם מתקבלים בזרועות פתוחות בכל מקום אליו אתם מגיעים והדבר גורם לכם להרגיש נפלא ומעניק ביטחון ויציבות. המשמעות שאתם נותנים לחלק מההצלחות נעוצה בכיוונים שלחושניות ורומנטיקה אך אין הדבר כך, בהכרח. אתם פשוט מקסימים והיום, מבחינים בזה הרבה יותר אנשים מהרגיל. תיהנו משפע המחמאות! למה לא! הרקיע מנבא הצלחה לפעולות פיננסיות מהסוג המתוחכם והמניפולטיבי, כמו גם לעיסוק בתורת הנסתר.

תאומים
אתם שואפים לחשוף משהו שמתרחש מאחורי הקלעים בעבודה אולם אינכם בטוחים שתוכלו לסיים את המהלך על הצד הטוב ביותר ולכיוון הנדרש לכם לקדם את ענייניכם. הדיווחים והרכילות הלוהטת שמגיעה לאוזניכם מבלבלים אתכם. אתם לא בדיוק הטיפוסים שיודעים לנצל הזדמנויות בערמומיות ובמניפולטיביות. רצוי לתת למישהו אחר לעשות את העבודה הזו. הרקיע צופה התחדשות כבירה בתחום שהעיק עליכם לאחרונה, אך רומז על הצורך בגישה פתוחה יותר ומתירנית.

סרטן
יש לכם נטייה מוזרה להתרחק ממי שרוצה את קרבתכם ולנסות להתקרב למי שלא. הגיע הזמן לעשות סדר בבלגן ולמצוא את המעגל החברתי שמתאים לכם על פי בחירתכם ולא בלית ברירה. יוזמה ובררנות הן מילות המפתח, הפגינו ביטחון עצמי ואל תסמכו על אחרים שיעשו עבורכם את העבודה.– צפוי לכם קשר קליל ומשעשע, אך אינכם צריכים להסיק מכם כי אינו יכול להפוך למשמעותי ומחייב. אתם נמנים עם יסוד המים והפלנטה השולטת בכם היא הירח. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר. ביתיות, משפחתיות, מופנמות, חמלה ועזרה לזולת.

אריה
ייתכן כי אתם מחליטים להפסיק קשר כלשהו שגורם לכם הרבה כאב ראש וטרחה מיותרת. אולי בגלל שלא נעים לכם לומר את אשר על ליבכם, אתם מנסים להתחמק ולהפעיל מניפולציה. זה לא ממש עובד ובמקום להתפתל, כדאי לנקוט בגישה הישירה, לומר את הדברים ולשאת בתוצאות. תגלו שזאת הדרך הפשוטה ביותר לצאת מהפלונטר ואף אחד גם לא יכעס עליכם יותר מידי.

בתולה
אתם שואלים את עצמכם אם יש סיכוי ליחסים שעברו כל כך הרבה תהפוכות. הכל תלוי בסגנון המערכת שאתם בעצם מחפשים. היו כנים עם עצמכם ואל תבואו בטענות לאחרים על משהו שבעצם אינכם באמת רוצים בו. בא לכם לקבל תשומת לב ופינוקים בלי סוף. האמת, קצת קשה לעמוד בקצב. גלו נחמדות כלפי יריביכם, בדרך הזו הם יחשפו בפניכם את נקודות התורפה שלהם. אתם נמנים עם יסוד האדמה והכוכב השולט בכם הוא מרקורי. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר. חריצות, סדר, קפדנות, משמעת עצמית וביקורתיות.

מאזניים
אתם פוגשים מישהו שלא נפגשתם איתו מספר שבועות ומגלים מידע חיוני. החיכוכים וחילוקי הדעות הופכים להיות נחלת העבר ומכיוון שהאווירה מתנקה, אפשר להתחיל לבנות מערכת יחסים רעננה יותר ונקייה מאינטרסים. אתם מוצפים ברגשות חמלה ואהבה. תזרמו עם זה. אל תעצרו את עצמכם. רק דברים טובים יגיעו כתוצאה מהמצב החדש שנוצר. כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים ושמאניים המתקיימים לטובת ילידי מזל מאזניים, יתבצעו בכיוון מערב.

עקרב
את מרבית היום אתם מבלים בבית בסידורים ובהשלמת משימות שהוזנחו. בא לכם לקחת את היום הזה בקלות ולא לעשות יותר מדי, אבל אתם מצליחים בכך רק באופן חלקי. אורחים צפויים להגיע בשעות הערב. מתח עלול להתעורר במסגרת ההכנות. נסו להאציל סמכויות ולא לקחת על עצמכם יותר ממה שאתם מסוגלים. אתם נמנים עם יסוד המים והכוכב השולט בכם הוא פלוטו. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר. חושניות, עוצמה, תחכום ומסתוריות.

קשת
החולשה ואי הנוחות מתגברות ואתם מוצאים את עצמכם מבלים את היום בסטלבט. הצורך שלכם בפסק זמן עמוק מאוד ויש מי מבני הבית שלא ממש מבין מה קורה איתכם. הטמפרמנט הסוער הנצחי שלכם זקוק גם הוא להפסקה מידי פעם. פנויים לא חייבים לבלות את היום בבדידות מזהרת. אפשר בהחלט להזמין מישהו קרוב כדי לבלות את היום בצוותא. יופי של רעיון. כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים ושמאניים המתבצעים לטובת ילידי מזל קשת, יתקיימו בכיוון של 30 מעלות דרומה מן המזרח.

גדי
תפנית מעניינית ומפתיעה צפויה ביחסים האישיים. אתם מגלים דברים חדשים לגבי בן/ת הזוג. יש לכם הזדמנות פז לבלות זמן ביחד, בלי ספיחים. נצלו במלואה את האינטימיות שמתאפשרת. שמרו על עצמכם ואל תאכלו יותר מידי. היום הזה מאפשר לכם למלא את המצברים. טיפוס המציג את עצמו כמי שאינו שוגה לעולם, יאשים אתכם במחדליו. נראה שאין לו בעיה לוותר על כסף, ובלבד שכבודו לא ייפגע.

דלי
יום של ניגודים. ספר או סרט טוב וארוחה טעימה, יכולים בהחלט לספק לכם את מנת האושר היומית. רגשות עזים מתעוררים בכם דווקא על רקע השקט היחסי, לאחר כמה ימים שם פעילות חברתית סוערת. בערב, אתם שוב נכנסים למצב תזזיתי המעורר צורך להרים טלפונים וליזום מפגש חברתי. לא קרה כלום. מותר לכם! מישהו שאתם מחבבים, עשוי לייחס חשיבות רבה לטקסים ולרשמיות. קצת יותר תשומת-לב מצידכם והוא יהיה מוכן לקטוף למענכם את הירח.

דגים
אתם שומרים בבטן בקשה כלשהי שהתכוונתם להפנותה אל גורם סמכותי. זה הזמן לפרוק מהלב, אתם יודעים, גם אם תיענו בשלילה – לפחות תדעו היכן אתם עומדים. מחלוקת עם אדם קרוב מקלקלת את מצב הרוח. דווקא עכשיו כשאתם זקוקים לתשומת לב ותמיכה רגשית, אתם מוצאים את עצמכם לבד. הבלבול גובר כיוון שהחופש והביטוי האישי חשובים לכם לא פחות מהכמיהה לתקשורת וקבלה טוטלית. תוכלו למצוא פיצוי בקרב החברים או בן/ת זוג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button