הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 27-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
אתם שבעי רצון ממה שקורה סביבכם. תחושת ניצחון ושליטה על המצב גורמת לכם לסיפוק ומעניקה שקט נפשי. קשר בעייתי עם שכנים משתפר בעקבות מחווה. נתינה לשם נתינה תמיד פותחת את הלב. אתם מתכננים שינוי במקום העבודה. אל תמהרו. קחו את הזמן. כדאי שתיעתרו לבקשתו של אדם המסוגל להעניק לכם עושר ותהילה. כדאי שתפקידו בכספת את סודותיכם. שימרו לעצמכם את שאינכם חפצים כי יגיע לאוזניי אחרים.

מזל שור
תופעה קוסמית יוצאת דופן מבשרת על עיתוי נפלא לפתוח את הלב לדברים חדשים. אתם עוברים שינוי משמעותי מבחינת תחושת הערך העצמי. התלהבות ושמחת חיים מציפות אתכם בגדול. התחברו לרגשות הפנימיים הנפלאים הללו ותנו לעצמכם ליהנות. העתיד אכן נראה מצוין והוא כבר כאן. חשיבה חיובית תסייע לעבור את המכשולים בדרך אל המטרה.

מזל תאומים
הרקיע משגר היום אנרגיות הפכפכות אל גזרת מזל תאומים וקובע כי עליכם לתכנן במשנה זהירות את המהלכים 'הפוליטיים' בעבודה. המצב עדין ויש לבדוק היטב את השטח לפני שפועלים. התרחקו מרכילות ומרכלנים- "אוזניים לכותל". מערכת היחסים המתוחה משפיעה עליכם גם במישור הביתי. יש לכם את היכולת לשפר, אך אין לכם מוטיבציה גבוהה להשקיע מאמצים במה שנראה לכם כמטרה קשה במיוחד.

מזל סרטן
אם יציעו לכם לוותר על תפקיד שהגעתם אליו בעמל רב, או להחליפו בג'וב אחר – כדאי לכם לדחות את ההצעה. עכשיו יתברר לכם מי הם ידידי האמת שלכם, לעומת אלה שנצמדו אליכם רק משום שזה שרת את האינטרסים שלהם. היחסים עם בני המין השני תופסים כיוון נכון, אבל עדיין כדאי לכם לדלג על כל אותם טיפוסים שמוכרים לכם צביעות במסווה של רוחניות. לעיתים יש להפקיד את המושכות בידיו של אדם אחר, מבלי לראות בזה פחיתות כבוד.

מזל אריה
אתם מוצאים את עצמכם בתוך מסגרות נוקשות בלי יכולת רבה מידי לתמרן. קשה לכם להסכים למצב זה שהרי אתם תמיד מצליחים להסתדר ולתמרן בין הפינות. עדיף להתנתק מכל מה שאינו ממש חיוני והכרחי ולהתמקד בבעיה אחת עד לפתרונה. כיוון שיש מתח גם בתחום הביתי, בין בני המשפחה, רצוי שתתנו לנושא זה דרגת חשיבות גבוהה. הכוחות הקוסמיים מוכנים לסייע לכם, אך אל תטילו עליהם את המלאכה כולה, כלומר עזרו להם לעזור לכם.

מזל בתולה
צצה התפתחות בלתי צפויה של מתח בעבודה על רקע שינויים צפויים. מומלץ לנקוט בצעדים, לקחת יוזמה ולהפגין נוכחות. זה עדיף מאשר להיות במצב של פסיביות, פחד וחרדה מפני הנחתות שמגיעות מלמעלה. עם זאת, יש לפעול בטאקט, עדינות וסבלנות כדי להשיג את המטרות הרצויות. צפויה להתגבש פשרה בעניין שכבר נואשתם ממנו. נראה כי איש לא יצא מן הסיפור הזה כשמלוא תאוותו בידו.

מזל מאזניים
קחו בחשבון שאתם עלולים לשם מחיר על החלטות שגויות שעשיתם. אם משהו חשוב לכם מאוד, היו מוכנים לוותר על משהו אחר במקומו. כידוע אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה וזה בדיוק מה שאתם מנסים לעשות. הפעילו את היצירתיות ואל תתייחסו לכול אירוע ברצינות תהומית כול כך. נסו למצוא את הצד המצחיק.

מזל עקרב
אתם מודאגים במקצת בגלל עניינים הקשורים לתחום האישי. מידע יוצא דופן המגיע לאוזניכם- מפתיע. אתם רוצים מאוד לברר כמה שיותר פרטים וזה לגמרי לגיטימי. בתחום העבודה יש מי שמגלה בכם יותר מידי עניין, לפי אמות המידה שלכם. עליכם להציב גבולות המתאימים לכם. אם אתם מצרפים אליכם אדם כלשהו, כדאי שתבחרו במי שמסוגל לצלול יחד איתכם אל העומקים והתהומות שבנפש.

מזל קשת
חוסר הסבלנות שלכם בעוכריכם. חובות והתחייבויות צריך למלא גם אם לא ממש מתחשק לכם להתאמץ למען אחרים. האם לא למדתם כלום במהלך הזמן? ניסיון החיים שלכם הוכיח שכדי להצליח עליכם לגלות יתר התחשבות באנשים אחרים. נסו, בקצב שלכם, אך מתוך אמונה מלאה שזאת הדרך הנכונה. בהמשך תיווכחו לדעת שהיקום תומך בכם. הרקיע רומז כי פעולה התנדבותית שאתם עושים למען הכלל ולמען הזולת, תחזור אליכם עם אנרגיות ממוזלות כפל-כפליים.

מזל גדי
אל תסתמכו יותר מידי על המזל הטוב שיאיר לכם פנים. קחו בחשבון גם אפשרויות לא סבירות שעלולות לקרות. בהחלטות בעניינים עסקיים שיעלו היום על הפרק, אתם חייבים להתייעץ עם גורמים מוסמכים שיגלו לכם מידע חסוי אך חיוני. נכון שאתם מתלהבים. נראה לכם שהזדמנות של ממש התגלגלה אליכם אולם כדאי שתבדקו אפשרויות נוספות. הרקיע רומז כי אם רצונכם להכניע את מתחריכם ואת המקנאים בכם, עליכם לפעול במהירות ובנחישות. פעולה זריזה ומהירה תתברר כטובה יותר מזו השקולה והמחושבת.

מזל דלי
דלת חדשה שנפתחת מעוררת בכם חלומות רדומים. הגשמת שאיפות אישיות עשויה להיות אפשרית עכשיו, יותר מכל זמן אחר. רעיונות ויוזמה של אדם קרוב יכולים לעזור לכם בכיוון זה. נחוץ שינוי תדמית כדי לאפשר מעבר לממד אחר בחיים. הוכיחו את כישוריכם על ידי הכנת 'שיעורי בית' אך אל תחשפו מידע רב מידי. הרקיע רומז כי אנרגיות טובות במיוחד שמורות עבורכם בשעות החושך והלילה. עולם הנסתר פותח בפניכם את שעריו. השתמשו באינטואיציה שלכם.

מזל דגים
מפגש עם אדם שפעם הייתם איתו בקשר רומנטי, עלול לגרום למבוכה גדולה. אתם צריכים להתכונן לאפשרויות ולהחליט על התגובה האופטימאלית מבחינתכם. בכל מקרה, עצם המפגש או הערות עוקצניות שיכוונו אליכם, אינם סיבה ליפול לקרשים. תנו לזיכרונות לחלוף מעל הראש. כבר הייתם בסרט הזה ובאמת שאין טעם לדוש בעבר. הרקיע רומז כי עליכם להציב לעצמכם גבולות, בעיקר במצבים הקשורים באנשים רמי מעלה. הצטרפו אל החוגים הנכונים, אך שמרו על עצמאות מחשבתית.

Back to top button