הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 06-12-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
מעברים ושינויים אופייניים לתקופה האחרונה ואלה מגיעים לשיא היום. עליכם לנקוט עמדה ברורה ולא לרקוד על שתי חתונות בבת אחת. המיקוד צריך להיות בעיקר בתחום האישי חברתי. העוצמה הפנימית שלכם בשיאה. עליכם רק להחליט ותראו איך היקום פועל בכיוון הנכון. זה הזמן להשיג את אשר אתם רוצים בו ולא להתפשר עם המצוי והנדוש.

מזל שור
אירוע מסוים שמתרחש היום גורם לכם להבין שלא הייתם קשובים מספיק לבני הזוג. אתם גם נוכחים לדעת שיש לכם הרבה רעיונות שאין להם כל אחיזה במציאות. עליכם לשנות גישה ולחפש יציבות וביטחון שחסרים לכם מאוד בחיים. פיקחו עין על אנשים שכביכול מחפשים את טובתכם. היום יש לכם צ'אנס ללמוד הרבה דברים על עצמכם.

מזל תאומים
יש לכם עוצמה גדולה ואם רק תאפשרו לעצמכם, התמונה יכולה להיראות הרבה טוב מכפי שנדמה לכם עכשיו. הפסיקו להבטיח הבטחות ולפזר מילים בכל כיוון אפשרי, אם אין לכם כוונת ליישם אותן. יש לא מעט אנשים שכועסים עליכם בגלל שאתם מאכזבים אותם שוב ושוב. אנשים הנחשבים למתחריכם עשויים להתברר כמי שמסוגלים לעזור לכם.

מזל סרטן
האנרגיה הקוסמית גועשת ומועידה אתכם לקראת יום של אילוצים שמעמיד את הסבלנות שלכם במבחן של ממש. אתם ממהרים מידי להתחייב למשימות שבכלל לא בטוח שתוכלו לעמוד בהן. כתוצאה מכך יש מסביב לא מעט מאוכזבים שטוענים ואף במידה מסוימת של צדק, שאתם לעיתים חסרי אחריות. אל תיקחו על עצמכם יותר מידי. יש לחשוב פעמיים לפני חתימה על הסכמים.


מזל אריה
מצב הכוכבים עוזר לכם להתפכח מאשליות. אתם מגלים בפעם המי יודע כמה שקשה לסמוך על אנשים או לצפות שכולם ינהגו על פי הקריטריונים המקובלים עליכם. אדם מסוים שניסיתם לעזור לו, מאכזב ובעצם נוצר הרושם שאתם מעוניינים להעניק יותר מאשר הצד השני מעוניין לקבל. אין טעם לחקור ולהתעמק בנושא. יש לדחות את כל העניין לזמן מה ואז לנסות שוב.

מזל בתולה
אינכם מודעים במידה מספקת לכוח שיש לכם ומושפעים יותר מידי מהסביבה. אתם חשים עייפות מסוימת הנובעת מרגשי אשם. השיפוטיות לגבי עצמכם רק מטרפדת את המאמצים שאתם משקיעים. המציאות עולה על כול דמיון ואתם צפויים להפתעה גדולה שתעורר בכם ציפיות לא ריאליסטיות. בסופו של דבר תגלו שזה לא מוביל לשום מקום, אבל חשוב לעבור את תהליך ההתפכחות.

מזל מאזניים
אתם מגלים שקשר וותיק אשר ייחסתם לו חשיבות רגשית רבה, היה מבוסס על אינטרסים משותפים ולא על יסוד יחסים בריאים של שיתוף וחיבה הדדית. טבעי להרגיש אכזבה בתנאים אלה, אולם אין טעם לבכות על חלב שנשפך יותר מידי זמן. אינכם יכולים להרשות לעצמכם את התענוג, במיוחד לא בעיתוי לחוץ זה.

מזל עקרב
הצעות שנתקלו קודם לכן בעוינות- מתקבלות. בתחום הרומנטי אתם נוקטים גישה עדינה ורכה שמוכיחה את עצמה כמשתלמת. המשיכו בכיוון זה. מישהו קרוב לכם יפתיע במחווה מרגשת. כדאי לכם לעשות מאמץ יותר רציני כדי להגיע לתוצאות. כדאי שתשמרו על ריחוק מסוים מאנשים שאתם נחשבים לחונכיהם. מכל מקום, אל תעניקו להם חירות שהם לא בשלים לה.

מזל קשת
אדם מניפולטיבי מרכל ומפיץ עליכם שמועות מרושעות. מצב הרוח שלכם ירוד ולא פלא. יש לכם הרגשה של חוסר אונים ושל חוסר שליטה. מצד שני, אתם יכולים לבחור לא להתייחס למעשים של אנשים אחרים, בעיקר אלה שאינכם מעריכים יתר על המידה ממילא. זו הזדמנות נדירה לתרגול העלאת הערך העצמי בלי תלות בעולם החיצוני.


מזל גדי
אם אין לכם משהו מיוחד לעשות, כדאי שתארגנו לעצמכם ערב שקט בבית. הצעה מעין זאת, המלווה במחווה כלפי בני הזוג, יכולה להבטיח ערב נעים ואינטימי שבאופן יוצא מן הכלל, יביא להתקרבות משמעותית הנחוצה כול כך בזמן האחרון. הנה לכם הזדמנות להגשים חלומות ישנים. נתקו טלפונים, הדליקו נר והתארגנו על מוסיקה טובה. השאר- תלוי בכם.

מזל דלי
תיתכן תחושה של חוסר נוחות בנוגע לאדם מסוים שמנסה דווקא להתקרב אליכם. אתם חשים רגשות מעורבים כלפי אותו אדם. החליטו מה אתם רוצים לעשות. כרגע, המסרים שלכם מבלבלים בגלל המשמעות הכפולה הצפונה בהם. אין כאן שום סיכון מלבד לאבד מישהו שבעצם ממילא אינכם מעוניינים בחברתו. צפויה בשורה טובה לאדם שאתם רוצים לקדם.

מזל דגים
אתם עוברים תהליכים שדורשים סבלנות רבה. מבחינה רגשית צפוי לכם (בסופה של תקופה זאת) משהו מרתק וחיובי במיוחד- מעין 'לידה מחדש'. הקטע הזה קשור לפנטזיה אישית שבסביבתכם לא כל כך מבינים. ההצלחה שלכם מובטחת אבל צריך להתקדם בזהירות ולבדוק כל צעד לפני הביצוע. צפוי פתרון אופטימי לבעיות המטרידות אתכם.

Back to top button