הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 07-12-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
ניסיתם מספר דרכים להשיג את תשומת ליבם של הסובבים אתכם אבל היום לא ממש הולך לכם בקטע הזה. יש לכם הרגשה שאתם מוזנחים ואילו אתם כמהים לחמימות ותשומת לב הניתנים לכם במשורה ובקמצנות. טכניקות רכות יותר יעשו את העבודה הרבה יותר ביעילות מאשר ויכוחים קולניים. יחד עם זה, זכרו כי כל סיום הוא רמז לתחילתה של פרשייה חדשה. אין טעם לשחזר את אכזבות העבר.

מזל שור
הראיה החודרת שלכם מקשה עליכם בהפוך על הפוך, כי אתם לא מקבלים את השטויות שאנשים אחרים מנסים 'למכור' לכם. הגיע הזמן לתת ביטוי למה שאתם באמת חושבים. התחושות הפנימיות לא טועות. הצביעות מקוממת אתכם ויתכן שבסופו של דבר, כשלא תצליחו להתאפק יותר- זה יקרה בצורת התפרצות קולנית. אתם צריכים להציב גבולות גם לאנשים המנסים לעורר את רחמיכם.

מזל תאומים
החלטות פזיזות עלולות להביא אתכם למצבים לא נעימים. לא שזה אופייני לכם אבל אתם נוטים לעיתים להתפתות. מצב הרוח מתדרדר בהתאם. גלו סבלנות! אל תיכנעו לסיפוק יצרים מיידי. למרות תחושת הדחיפות, באמת ששום דבר לא בוער ואל תנסו להשיג דברים בכל מחיר. אתם עלולים לגלות שעשיתם עסקה ממש לא כדאית. הרקיע צופה לכם הצלחות בתחומים העוסקים בנפש האדם.

מזל סרטן
יום של חוסר שקט בו הכל מסביב סוער. אינכם יכולים להשתחרר ממחויבויות שונות שבחלקן לפחות, נראות לכם מיותרות. צצים עימותים עם אנשים שלדעתכם אינם ממלאים את חובתם החברתית ומשאירים אתכם בעמדת המתנה. הריכוז ירוד ולכך מתווספת תחושה שאינכם מצליחים לעמוד בקצב. הרקיע מייעץ לכם ליטול פסק זמן כדי לשקול מחדש את יחסכם לפרשיה שמעיקה עליכם.

מזל אריה
צרות חברתיות מדירות שינה מעיניכם. לא לדאוג. המצב יקבל תפנית מפתיעה שתעזור לפתרון הבעיות או לחלקן לפחות. למרות שהדברים אינם זורמים קצב שקיוויתם וייחלתם לו, הרי שבסך הכול יש סימנים להצלחה. שמרו על ראש פתוח ואל תגבילו את עצמכם מבחינת אפשרויות בילויים. אדם מרתק יציע לכם הצעה שנראית, על פניו, מוזרה אך אל תדחו על הסף. אתם מתחילים לחשוד באדם שמצליח לשבות את לב כולם. האינטואיציה שלכם רומזת כי הוא לא ממש אמיתי.

מזל בתולה
מצב הרוח משתפר לאחר שאתם מקבלים מחמאות ותשומת לב מאדם מרתק. עם זאת, אל תכנסו לאופוריה. המצב רחוק מלהיות תקין ויהיה עליכם לעשות מאמץ רב בימים הקרובים כדי לתרום ולהחזיר את האמון שהופר. יש לא מעט אנשים שמחכים לצעד הראשון. אם תנהגו בדיפלומטיות, תזכו בפידבק חיובי שיעזור לכם להמשיך בכיוון הנכון. המאמץ בהחלט כדאי.

מזל מאזניים
הרקיע משגר מסר שופע וממוזל כלפי גזרת מזל מאזניים. צפוי לכם יום מוצלח בענייני חברה וחברים. נוכחותו של אדם מקסים מעודדת אתכם לנקוט בצעדים מעשיים לקידום המצב. שימו לב לאדם שהגיע ממרחקים ומנסה לסקרן אתכם בנוגע לכיוון חדש ומרתק. הימנעו מהוצאות פזיזות. תקשורת עם מקצוען היא בעלת משמעות עליונה ותסייע לכם לעבור בצורה טובה את האתגר המסתמן.

מזל עקרב
יום לא קל בו נדמה לכם שקצות העצבים שלכם חשופים כמעט לחלוטין. רגישות יתר עלולה לגרום לעימותים אבל זה לא יקרה בהכרח אם תשכילו להתכונן לבאות. התאימו את עצמכם לאירועים המתרחשים מסביב ותהיו מוכנים עם תשובות הולמות לכל מיני מצבים. תגיבו רק אם זה הכרחי ובזמן הנכון עבורכם. צפויה לכם הצלחה בתחומי עולם התקשורת על כל גווניו.

מזל קשת
אירוע קוסמי ייחודי עלול להוביל לחרדות שווא. חפשו שיטות אלטרנטיביות לפתרון הבעיה שמקורה, כך נראה, פסיכוסומאטי. חיי האהבה מתפתחים יפה. אומנם זה לא בדיוק מה שציפיתם לו אבל אין ספק שיש התקדמות משמעותית. צפויה אווירה חמה ומפרגנת גם בבית. התוקפנות שהרימה ראש בתקופה האחרונה פשוט נעלמה. קשר שאתם רוצים בו ממשיך להישאר סתום ומעורפל.

מזל גדי
נראה כי אנרגיות קוסמיות מבלבלות אתכם ומקשות עליכם. קשיים בתקשורת ממשיכים להעיב על מצב הרוח שלכם. בתחום הביתי אתם מרגישים די מנותקים. במקביל, בחוץ, הקשרים החברתיים שלכם פורחים, מה שנותן לכם תקווה והרגשה שעדיין יש לכם שליטה יחסית במצב. למרות שיש לכם תוכניות להמשך היום, כדאי לשנות אותן לטובת שינוי האווירה. מצב הרוח ישתפר לפנות ערב בעקבות מחווה לא צפויה.

מזל דלי
עומס רב נופל על כתפיכם ואתם לא ממש מסתדרים עם הרעיון של האצלת סמכויות לשאר בני המשפחה. צפויות התפתחויות חיוביות באווירה לאחר שתדרשו את היחס המגיע לכם. בקשר הרומנטי עליו שקדתם לאחרונה מתפתחות בעיות שלא קשורות אליכם. אם תנקטו בעמדה לפני שאתם בטוחים, אתם עלולים לפספס. הרקיע קובע כי הגיע הזמן להסיר את הכפפות ולהשיב ליריביכם מנה אחת אפיים.

מזל דגים
אתם חולקים עם אחרים את המחשבות הכי כמוסות שלכם ונתקלים בתגובה צוננת. אל תתנו לאף אחד להשפיע עליכם בצורה דרסטית כל כך. שיקלו הצעות מעניינות לגופן ואל תתחשבו בהמלצות שתקבלו על האנשים המעורבים. חזקו את האסרטיביות. יש מי שטוען כי העקשנות שלכם מחפה בעצם על חוסר ביטחון פנימי. כל מה שלא נראה כך כלפי חוץ- עלול לבלבל למדי. הרקיע קובע כי יש לכם סיבות להיות אופטימיים, אך נותר לקשור מספר קצוות בעניין שמטריד אתכם.

Back to top button