ריפוי בצבעים אורה-סומארפואה משלימה

פירוש בחירת הצבע

אבחנת האורה-סומא מתבססת על בחירת המטופל של ארבעה בקבוקים מסדרת-האיזון. המסרים של הצבעים הם המפתח להבנת בחירת הבקבוקים.

אבחנת האורה-סומא מתבססת על בחירת המטופל של ארבעה בקבוקים מסדרת-האיזון. כל בקבוק מסדרת-האיזון מחולק לשני חלקים בעלי צבעים שונים. המסרים של הצבעים הם המפתח להבנת בחירת הבקבוקים. כל בחירה של צבע מדברת על ההכרה העל-מודעת של התפתחות הנשמה, ייחודית לרגע הזה, סימן היכר של צופן הצבע.

יש משמעות רבה למיקום הצבע בחלק העליון או התחתון ולמיקום שילוב הצבעים בהתחלה או בסוף הבחירה, ומתוך ניסיון שנצבור אנו יכולים לרכוש הבנה על המיקום בתוך הבחירה. אפשר להשוות את הפירוש של בחירת סדרת-האיזון לשזירת סיפור, סיפור הזורם דרך הסמליות של הצבע שבתוך הבקבוקים.

הבקבוק הראשון
הבקבוק הראשון, זה שאנחנו נמשכים אליו ביותר, ידוע כבקבוק האורה האמיתית. הוא מייצג את הדרך בה הנשמה רואה את עצמה במישור העמוק ביותר. בחלק התחתון נמצא הצבע של מהות הנשמה, זה שעובר מחיים לחיים. החלק העליון מייצג את האנרגיה שהנשמה חוקרת ושדרכה מתבטאת בחיים האלה. דמיין לך שהנשמה, המתגלה בחלק התחתון, הגיעה לחיים האלה כדי לצעוד בדרך מסוימת.
החלק העליון הוא הצבע של אותה דרך, האנרגיה והחוויות שהוא מעלה. כשלם, בקבוק האורה מייצג את לקח החיים, את השליחות ואת משימתו.
זהו בקבוק הייעוד.

הבקבוק השני
הבקבוק השני מייצג דבר מה מן העבר, דבר הרובץ מאחורי הנשמה בדרכה. בקבוק זה ידוע כבקבוק המכשול, הקושי או האתגר, כי הוא מראה היכן היה הצורך בריפוי בעבר. כאשר כל האנרגיות הכלולות בבקבוק השני שולבו במלואן, אז הקשיים הופכים למתנות – דבר המעשיר את הנשמה ומעמיק את הבנתה.

הבקבוק השלישי
הבקבוק השלישי הוא בקבוק הכאן ועכשיו: נקודת המבט של הנשמה כפי שהיא עומדת בדרכה בהווה. מאד יתכן שהוא יכיל בתוכו מרכיבים של הבקבוק הראשון והשני. כמו בכל הבקבוקים, החלק העליון מייצג את המודע, והחלק התחתון מייצג את האנרגיות והסוגיות הנמצאות מתחת לפני הקרקע.
זהו הבקבוק מראה את הנתיב בו אנו מובילים את עצמינו.

הבקבוק הרביעי
כאשר הנשמה עומדת בדרך בהווה, תודעת העל שלה – בידיעה של מה שהיא היתה בעבר והיכן היא נמצאת בהווה – יכולה להראות מהם האנרגיות שאנו מושכים אלינו. אנרגיות אלה מיוצגות על ידי הצבעים בבקבוק הרביעי. מאד יתכן שבתוך הבקבוק הרביעי תהיה השלמה, עמידה על הדעת של מה שהיה קודם. בקבוק זה תמיד מקבל פירוש חיובי.

בתוככי תהליך פירוש הבקבוקים, מתגלה לא רק תמונה אחת, אלא עולות מספר תמונות. צבע מהדהד עם כל הרמות של קיומנו: פיזי, רגשי מנטלי ורוחני. מכיוון שכך, יש הצפה של מידע ממספר רמות המתגלה דרך הצבעים. אפשר לבצע פירוש ברמת הנשמה, הנפש, הרגש וברמה המנטלית והפיזית. עם זאת, למעשה, בזמן ההתייעצות בדרך כלל מתפתחת זרימה בין כל הרמות.

סדרת-האיזון של האורה-סומא מגיעה מעבר לחיבור המסרים של הצבעים שמעל ומתחת. לכל בקבוק יש סגולה העולה על שני הצבעים מהם הוא מורכב, מסר המגיע מעבר לסכום כל חלקיו.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button