הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 02-10-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

יש לכם הרגשה שלא שמים לב אליכם מספיק? רק חבל שאתם נוטים להסתגף וכאילו להעניש את עצמכם (חומר למחשבה). יש מי שמציע לכם עזרה אבל אתם מסרבים באופן אוטומטי. האם אתם מנסים להפגין עצמאות מיותרת? או שאולי אינכם רוצים ליצור תלות באחרים? כך או אחרת, המחיר גדול מידי וחבל. הקלה בהרגשה הכבדה מסתמנת לקראת סוף היום. אנרגיה קוסמית רומזת על ישות עליונה השומרת עליכם מכל רע.
בשיטת קבלת מסרים מרובדים עליונים באמצעות "ספר החלומות", הופיעה לטובתכם דמות של אדם בעל כנפיים [מכונף]: המסר הוא – התשובות לבעיותיכם אינן מצויות בעולם החומר, אלא ברבדים רוחניים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

יום של התחברות למקורות הידע. מידע חשוב מגיע אליכם בדרכים עקלקלות. חלה התפתחות של ממש ביחסי קירבה ואינטימיות עם בני המין השני. קטע מעניין מתחיל להתפתח ביניכם לבין דמות ממזל תאומים. אל תעסיקו את עצמכם בדאגות שווא. לימדו לשמוח במה שקורה לכם והתמקדו בצד החיובי. נומרולוגיה יומית צופה לכם קשרים טובים וממוזלים עם אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 4 (לאחר חיבור ספרות התוצאה).
בשיטת קבלת מסרים מרובדים עליונים באמצעות "ספר החלומות", הופיעה לטובתכם דמות של אדם מעונב והדור בלבושו: המסר הוא – גם אם אתם משתוקקים לנהוג בעממיות ובפשטות, הגיע הזמן להצטרף אל חוגים בעלי מעמד זוהר ונוצץ.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

הזמנה לאירוע חגיגי מאפשרת לכם לצאת מהשגרה, מה שמגיע, עבורכם, בדיוק בזמן הנכון. נצלו את המומנטום ואת ההזדמנות לאסוף ממספר רב של אנשים, מידע בעניין חשוב שקשור אליכם עצמכם. אווירה קלילה מאפשרת לכם לבלות וליהנות מכל הלב. כמו שקורה לכם בדרך כלל, אתם מוצאים במהירות אנשי שיחה מעניינים ולא משתעממים אפילו לרגע. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך להתנתק מהבלי החומר ולדאות אל הרוחני.
בפתיחת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם בשיטה של קריאת העתיד בעלי-תה, הופיעה בגורלכם צורה של סוס: המסר הוא – מיזם שאתם שקועים בו זקוק לניעור ולדרבון, ייתכן שאתם מגלים גישה פרפקציוניסטית יתר על המידה.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

היום צפויה פגישה מפתיעה עם מישהו מהעבר הרחוק שלכם. אתם עשויים לקבל מאותו אדם הצעה מפתה. כדאי לבדוק היטב את תוקף העניין ומי בדיוק עומד מאחורי התוכניות הגרנדיוזיות כדי שלא תמצאו את עצמכם, תוך זמן קצר, ניצבים בפני שוקת שבורה. הרקיע מרעיף עליכם אנרגיות מהסוג היציב, המעשי והממוסד. נראה כי הוא מסייע לכם להיפטר מפרשייה הפכפכה.
בפתיחת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם בשיטה של קריאת העתיד בעלי-תה, הופיעה בגורלכם צורה של עץ נושא פרי: המסר הוא – האושר הנכסף נמצא ממש כאן ועכשיו, אל תצאו לחפש אותו במקומות אחרים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

היום תעסקו יותר מידי בקטעים שבינו לבינה. נראה כי עליכם לקבל החלטה ובהקדם! הזוגיות במצב של לא-מי-יודע-מה וכדאי מאוד לנסות לפתור את ההתלבטות המתמשכת כמו מסטיק אשר גורמת לכם להיות עוד יותר מותשים. קשה לכם לקבל את המציאות אבל זה עדיף על פני הנדנדה הרגשית בה אתם נמצאים כבר זמן רב. אל תשכחו כי הסמל שלכם הוא אריה הבא לסמל את מלך היער. הסמל רומז על יוזמה, כוח, הוד, הדר ומלכותיות.
בפריסת חיזוי העתיד ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בשיטת המזרח הרחוק, עלה בגורלכם המסר הבא – גישה סבילה עשויה להיות הטובה ביותר להבסת מתחרים, הניחו להם לחשוב שהם שולטים במצב.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

נראה כי אתם מתכננים נסיעה ומרבים להתרגש מהחופשה הצפויה. בן משפחה מתרכך כלפיכם. כדאי שתנהגו בעדינות ובטקט כדי לא לאבד את היתרון היחסי שהשגתם. הימנעו ממאבק כוחות שלא רק שאינו תורם לכם אלא אף מקלקל. השתדלו למצוא זמן למנוחה ולבילוי אינטימי שקט. קחו בחשבון כי אדם נאור יודע שהשגרה משבשת את הדעת, על כן הוא אינו חושש משינויים ותהפוכות. הסמל שלכם הוא נערה אוחזת אלומה של שיבולים. הסמל רומז על טוהר ועל ניקיון רוחני.
בפריסת חיזוי העתיד ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בשיטת המזרח הרחוק, עלה בגורלכם המסר הבא – יש לגלות גמישות, הרמוניה ופייסנות וזאת גם אם נדמה שאחרים נוהגים בחוסר היגיון.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

זהו יום אשר בו אתם נכנסים למצב רוח פילוסופי במקצת ומתלבטים בנוגע לאחריות שלכם בקשרים רומנטיים. כדאי לבחון מה אתם תורמים לעניין ומה גורם לצד השני לחרוק שיניים. זה יום שמתאים לשיחות נפש. נסו לאזן בין הצרכים שלכם לבין מה שמצפים מכם, מבלי לוותר על עקרונות ושאיפות אישיות. זכרו כי כאשר אדם נאור חווה תקופה טובה, הוא נשמר לא פחות מאשר בעת סכנה. הוא יודע כי האושר עלול להפוך לשאננות מכשילה.
בפתיחת קלפים לצורך חיזוי ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בחפיסה צוענית, עלה בגורלכם קלף ששמו נסיך המטבעות: הקלף מייצג מצבים של שגרה וחולין, ועל כן הוא רומז על הצורך לצקת קצת יותר ספונטאניות אל מסלול חייכם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

בתחום האישי, אתם מגיעים למצב הפכפך שנראה כאילו דורש פתרון מיידי. שיחה עם אדם שלא ראיתם מזמן, מאפשרת לכם לתפוס את הדברים בפרספקטיבה הנכונה ולא להילחץ יותר מידי. צעד מפתיע ובלתי מוסבר גורם לכמה אנשים סביבכם להיות מופתעים. הקשיים שאתם חשים יתפוגגו בקרוב. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בעצתו של אדם חכם ומלא בניסיון חיים.
בפתיחת קלפים לצורך חיזוי ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בחפיסה צוענית, עלה בגורלכם קלף ששמו ארבע מטבעות: הקלף מייצג מצבים אשר לפיהם אתם נצמדים אל זיכרונות העבר, ועל כן הוא מציע לכם לפרץ דרך בכיוון חדש ומרענן.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

זהו יום בו אתם נוטים להאשים אחרים בבעיות שיש לכם עם…. עצמכם. התשוקות והרצונות שלכם הם למעלה מכוחותיכם, לפחות בשלב זה. אז- פשוט תרדו מזה. אתם מתוסכלים ובעצם הייתם רוצים להסתגר ולהתנתק מכולם אבל יודעים היטב שזה בלתי אפשרי. כדאי מאוד שתקדישו זמן למחשבה כיצד אתם תורמים למצב שחוזר על עצמו שוב ושוב. אנרגיה קוסמית מצביעה על הצורך להוציא אל הפועל את שאיפותיכם הלא-מוגשמות.
בפריסת ניבוי וחיזוי שבוצעה למענכם בשיטה הלקוחה מספר התמורות הסיני האי-צ'ינג [מטבעות סיניות], עלה בגורלכם המסר הבא: האדם הרוחני מסיים דברים כאילו זה עתה פתח בהם, ופותח דברים כאילו זה יומו האחרון עלי אדמות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

כדאי שתעניקו מבט נוסף במי שאתם מתוודים בפניו. אם מדובר במישהו מבני המין השני, אין סיכוי שיירקם ביניכם קשר רגשי. תצטרכו למצוא מישהו שלא כל סודותיכם שקופים לפניו. אל תתאכזבו אם יתברר כי מקום שקיבלתם לגביו ביקורות נלהבות, אינו כה נפלא כפי שהתבשרתם. ייתכן כי דרישותיכם שונות מאלו של האחרים. הסמל שלכם היא צללית של עז-הרים הפוסעת עקב בצד אגודל עד שהיא ניצבת בפסגת הצוק. הסמל רומז על שאפתנות.
בפריסת ניבוי וחיזוי שבוצעה למענכם בשיטה הלקוחה מספר התמורות הסיני האי-צ'ינג [מטבעות סיניות], עלה בגורלכם המסר הבא: מי שאינו הולך בדרך הרוחנית, עלול למצוא את עצמו מתגושש עם כוחות הזויים שאינן להם אחיזה במציאות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

עניינים שקשורים לבית מעסיקים אתכם במשך חלק גדול מהיום. בני משפחה צעירים דורשים תשומת לב. אתם מרגישים כאילו כל העולם מעביר עליכם ביקורת. המשימה צריכה להיות להשתחרר מתחושות אלה כיוון שאין להן אחיזה של ממש במציאות. את הכעסים תצטרכו ללמוד לתעל ולפרוק בדרכים אחרות. נומרולוגיה יומית צופה לכם קשרים טובים וממוזלים עם אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 9 (לאחר חיבור ספרות התוצאה).
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של צפרדע. המסר הוא: קיימים כוחות שאינם ניתנים לחישה בחמשת החושים, אך אף-על-פי-כן הם קיימים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יום שמתאים לבילוי חביב עם המשפחה. ערנות ואופטימיות גורמות לכם להיות במצב רוח טוב ועם המון יכולת נתינה. גם אם תרגישו שאתם קצת נסחפים וכאילו מפצים על העבר, לא נורא. בסך הכול האנשים הקרובים לכם באמת, ירגישו שאתם עושים מאמץ אמיתי להביע את רגשותיכם החמים ולא ינצלו את הקטע לצרכים אגואיסטיים. הרקיע רומז על אירוע או סדרת התרחשויות, אשר יש בכוחם להקנות לכם ביטחון עצמי ושלווה פנימית.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של מטריה. המסר הוא: אתם זקוקים למממן או לשותף, על מנת להצליח בתוכניותיכם
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button