הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 23-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם קצת עסוקים יותר מידי עם עצמכם ולא רואים מה קורה סביב. גלו ערנות והתמקדו בצד המעשי של הדברים. בעובדות ולא בפרשנויות האישיות. אתגר מסוים שעליו אתם חושבים ואפילו חשים בחרדה מסוימת, הוא בעצם משהו שמתאים לכם לקחת בידיים ולבצע. קטן עליכם! אם תצליחו להשתחרר מעכבות- הדרך פתוחה והמזל מחכה. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים-"עוזו אליך אשמרה כי השם משגבי". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.

שור
אתם מלאי אופטימיות. הצעה מצוינת בעלת פוטנציאל עסקי, בדרך אליכם. שיחת טלפון שתגיע אליכם היום תגרום לכם להתלהבות רבה. התחום החברתי קצת הוזנח לאחרונה. מומלץ להתגבר על הרצון להישאר בבית ולצאת לבילוי. מפגש מקרי עם בן/ת המין השני, באירוע רב משתתפים, יניב שיתוף פעולה. התעלמו מחלום שממבט ראשון נראה נבואי, המציאות תוכיח שלא כך הוא.

תאומים
יום גדוש רומנטיקה וחיזורים. הטלפון יצלצל היום לעיתים קרובות ואתם תרגישו מאוד מחוזרים ורצויים גם במקומות מפתיעים. בעבודה, העניינים מתקדמים, אבל לאט מידי לטעמכם. אין טעם להיכנס ללחץ. כדאי לעשות תוכניות פעולה ולהכין תוכנית מגירה חלופית למקרה הצורך. מומלץ להתאזר בסבלנות ולתת לדברים לזרום בקצב רגוע. שימו לב למי שנראה כאחד האדם, בעוד שהאמת היא שהוא שולט בכוחות נשגבים.

סרטן
הרקיע מזרים אנרגיות פיסיות תוססות הישר אל הירח שליטכם. אהבה חדשה עומדת על הפרק לפנויים שביניכם. יש לכם תחושה שאנשים הכי קרובים אליכם לא ממש מבינים אתכם ולכן אתם נפתחים כלפי חוץ, מה שמביע שפע של אפשרויות חדשות שכדאי לבדוק לעומקן. יום בו מאוד מתחשק לכם לפנק את עצמכם. זה מותר ואפילו רצוי בתנאי שלא תגלשו לבזבוזים חסרי אחריות.

אריה
יום עם פעילות רבה בנושאים הקשורים לכסף ולכלכלה. אתם נכנסים ללחץ עקב התפתחויות לא צפויות שגורמות להוצאות לא מתוכננות, מה שלא נלקח בחשבון מראש מגיע אליכם כבומרנג. אל תבקשו עזרה במקומות הלא נכונים. הדבר רק יעלה את רמת התסכול והחרדה. נסו להסתדר לבד! הפנימו את הרעיון לפיו ידע רוחני הוא משאב, וכמו כל משאב אחר, הוא מוגבל בגודלו. עשו הכול כדי להקדים את האחרים בהשגתו.

בתולה
יום נהדר. קשר חדש מזרים המון אדרנלין למערכת וגם נותן לכם הזדמנות להתגבר על מצב הרוח השפוף. יש לכם הזדמנות של ממש וכדאי לעשות מאמץ עילאי לא לקלקל את ההתחלה היפה שמתרחשת כאן ועכשיו. בתחום העבודה, אתם שוקלים הצעה חדשה. יש לכם מספר ימים לתת תשובה. מומלץ להתייעץ עם חבר קרוב ולקבל עוד חוות דעת. לפעמים, כדאי לשחק את השוטה, כך אתם מסירים מעליכם את חשדותיהם של הסובבים אתכם. בעצם, מה איכפת לכם???

מאזניים
יום יפה. אתם מתעוררים עם תחושה טובה והעולם מחייך אליכם בחזרה. המערכת הזוגית יציבה ואתם מקבלים המון תשומת לב ואהבה, מה שמכניס אלמנט של יציבות שכל כך חשוב לכם. אתם מרגישים אהובים ושמקבלים אתכם כמו שאתם. למרות שהסטנדרטים שלכם גבוהים באופן מיוחד, הרי שהדברים מסתדרים על הצד הטוב ביותר. אל תבטחו באנשים האומרים לכם שהם יודעים להדריך אתכם אל האור. זכרו את הרעיון הקובע כי אלה שיודעים, אינם מדברים – ואלה שמדברים, אינם יודעים.

עקרב
העולם הפנימי שלכם סוער עדיין אולם כלפי חוץ נראה שהדברים מתחילים להיכנס לתלם. מופעלים עליכם לחצים מכמה כיוונים וגם מאנשים קרובים שאתם סומכים עליהם. הכוונות שלהם אומנם טובות אבל אתם חייבים לשים גבולות ברורים למי שמנסה לנהל לכם את החיים. טיפ: אל תסכימו לשתף פעולה עם מניפולציות זולות מתוך רצון לרצות את הסביבה. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 8 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 2 או 4.

קשת
היום הוא יום בו הרומנטיקה חוגגת. בן/ת הזוג נוקטים בצעד שמפתיע אתכם וגורם לכם להתרכך. שינוי משמעותי מסתמן כאפשרות סבירה. איש עסקים יפנה אליכם עם הצעה מעניינת במיוחד. רצוי לשתף את בן/ת הזוג בשיקולים ולא להחליט לבד, על פי נטיית הלב. יש אפשרויות לצמיחה והתפתחות משותפת, אך זאת במידה ותצליחו לשתף פעולה בכל הלב. התבוננו היטב באנשי שררה, אם אתם חדי עין, הרי שמיד תבחינו שהם רחוקים מן האושר – האם יש ברצונכם ללכת בעקבותיהם ????

גדי
התפלספות מהווה עבורכם תירוץ שלא לעבוד על מערכת היחסים שלכם. דרושים מאמץ וכנות כדי לוותר על חלקים מסוימים מהעבר, שכבר אינם מתאימים להווה. הקשר שלכם זקוק לראורגניזציה ומוטב שתהיו פעילים בתכנון העניין. העיקר, השתחררו מהכבדות ומהכללים הנוקשים. הפעילו קצת הומור, זה יכול לעזור הרבה. אתם רגישים מאוד לכל הסובב אתכם ונפגעים בקלות. טיפוסים עקומים ינסו לנצל זאת כדי לעורר גל של רכילויות.

דלי
גרם רקיע האחראי על התקשורת, משגר היבט מאתגר ומעצבן אל גזרת מזל דלי. נראה שאתם מוטרדים מרכילות ונתקפים בחששות וחרדות בקשר לעתיד. ברור לחלוטין שאתם נמצאים במצב מסובך למדי מבחינה אישית ומתן לגיטימציה על ידי אדם קרוב, עדיין לא אומר שאתם יכולים להתלבט עד סוף כל הדורות. קשרים חברתיים עומדים לקדם את הקריירה שלכם. אם רק תבקשו, אדם רב פעלים יעניק לכם את חסותו.

דגים
כוכב נפטון השולט בכם סופג אנרגיות ממוזלות ונראה כי התרחשויות סוף השבוע מסמנות שיפור בתחום העבודה והקריירה. פניות של גורמים חיצוניים מאפשרים לכם לראות עד כמה הדרך פתוחה לפניכם, ויש לכם אפשרויות רבות. החשוב מכל הוא להתמקד. אל תנסו להיות מתוחכמים מידי. בסופו של דבר אתם עלולים להפסיד, התפשרו רק במידה שמאפשרת לכם לחוש מכובדים וראויים. רעיון שנראה לקוח מסיפורי אגדות, עשוי להכניס לשפר את מאזן הבנק שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button