הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 03-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הנטייה שלכם לחלום בהקיץ ולרחף בעולמות שמעל ומעבר, עלולה להיות בעוכריכם כאשר נחוצה פעולה ממוקדת ודחופה. ההתלבטות עלולה לגרום לכם לפספס הצעה שעומדת על הפרק. יום מתאים לעשות משהו שונה ומהנה, למען עצמכם. טיול על חוף הים או ביקור בספא על מנת לאזן את האנרגיות הפנימיות הן אפשרויות טובות. היום כדאי לאסוף את המחשבות ולמלא את המצברים באנרגיה חדשה.

שור
היום צפויה הפתעה בתחום הקריירה. זאת תגיע בעקבות פגישה עם אנשים שיקדמו אתכם לכיוון הנכון. אתם עשויים לנחול הצלחה בקשר עם מישהו מעבר לים. התחום החברתי בפריחה. נסו להיכנס לעומק הדברים וללמוד את כל הרבדים של בן/בת הזוג ואל תסתפקו בראיה שטחית, אשר אינה מובילה ממילא לכיוונים של היכרות מעמיקה ורצינית. אם אתם שוקלים הצעה שקיבלתם, בקשו התחייבות ברורה. אל תברכו על המוגמר כל עוד לא נחתם הסכם.

תאומים
כדאי שתקשיבו לעצה של חבר/ה שיפגיש אתכם עם אנשים חדשים. מה שנראה לאנשים מבחוץ כשמרנות ואיפוק מיותרים, גורם לכם לעיתים להפסיד חוויות נפלאות שאתם כמהים אליהן בסתר ליבכם. גלו כנות כלפי עצמכם וגם כלפי אחרים ורק תרוויחו. מצב הרוח משתפר במידה ניכרת אחרי שאתם מצליחים לשבור את הכלים. מצב הנדמה כאשלייתי והזוי, עשוי להיות הפתרון לכל בעיותיכם.

סרטן
צצה הזדמנות נהדרת למצות את היכולת הרומנטית שלכם ולהקסים כל מי נמצא ברדיוס קרוב. כל מה שאתם צריכים ללמוד לעשות זה לחלק טוב יותר את זמנכם ולא להתפזר על מאה ואחד תחומים בו זמנית. הרושם שאתם יוצרים אצל אחרים לא מממש עוזר לכם להתקדם. מיקוד וריכוז ישנו את פני התמונה כולה. צפויה לכם עזרה נדיבה מצד גורם המושך בחוטים.

אריה
השמש השולטת בכם עורכת עתה ביקור בגזרת רקיע השייכת ליסוד המים. התופעה הקוסמית יוצרת צורך להשקיע יותר בזוגיות שלכם. זה לא אומר בהכרח שכל המאמץ צריך להגיע מצדכם אולם ברור כשמש שיש מה לשפר ובהקדם. היזהרו מחתימה על ניירת שקשורה בענייני נכסים, החלטות נמהרות עלולות לגרום לכם לנזקים. העמקת היכרות עם אדם חדש ומאוד בלתי שגרתי, בעבודה, תקדם אתכם.

בתולה
תופעה קוסמית מעודדת אתכם למקם את מרכז הכובד של היום הזה בבית דווקא. עניינים דחופים דורשים את מלוא תשומת לבכם. חשוב לפעול מתוך יעילות ולהקפיד על אסרטיביות, במיוחד בקשרים עם בעלי מקצוע. בתחום האישי- יש מי שעושה רושם כאילו מנסה להתקרב אליכם אך בעצם הרעיון הוא להשתמש בכם לצרכים אישיים. חשוב שתראו את המגבלות ותבחרו רק את מה שבאמת מתאים לכם.

מאזניים
נראה כי קשיים בתקשורת ממשיכים להעיב על מצב הרוח שלכם. בתחום הביתי אתם מרגישים די מנותקים. במקביל, בחוץ, הקשרים החברתיים שלכם פורחים, מה שנותן לכם תקווה והרגשה שעדיין יש לכם שליטה יחסית במצב. למרות שיש לכם תוכניות להמשך היום, כדאי לשנות אותן לטובת שינוי האווירה. מצב הרוח ישתפר לפנות ערב בעקבות מחווה לא צפויה.

עקרב
אתם מוצאים את היכולת להתאהב בעצמכם מחדש וזאת לאור העובדה שאתם קוצרים הצלחה בתחום חדש לחלוטין. האינטימיות מגיעה גם היא למקומות טובים עוד יותר מאשר בעבר. אתם מצפים להרבה מאוד ממערכת היחסים ובדרך כלל יש לכם ביקורת. היום, אפשר לומר, אתם חשים כי הבנתם כיצד לגעת באושר. גם אם אינכם מאמינים בקיומו של עולם הנסתר, כדאי לכם להצטרף לחוג אנשים העוסק בנושא.

קשת
צפוי שיפור של ממש בתחום הרגשי והנפשי. אתם מאפשרים לעצמכם לזרום וקורים לכם דברים נפלאים. היכולות שלכם נמצאות בטווח נגיעה ומחכות שתשחררו את המחסומים שעוצרים אתכם. מישהו שאוהב אתכם ממתין ממש מעבר לפינה. תמצאו זמן למה שחשוב לכם. את הדברים הפחות חשובים פשוט תדחו ליום אחר. כל עוד לא הגיע הזמן לפעול, יש להתכונן תוך טיפוח הסגולות הפנימיות והדרך בה הן באות לידי ביטוי חיצוני.

גדי
חוויה של חוסר מנוחה. אתם מנסים לגלות מה מטריד אתכם אבל ללא הצלחה יתרה. חבל לסבול! תנו לעצמכם רשות לשחרר רגשות על ידי פעילות ספורטיבית או טיפול מפנק כגון עיסוי. אם תשקיעו, תמצאו מקום בטוח בו תוכלו לפרוק את המועקה שיש לכם על הלב. לאחר מכן, תוכלו להמשיך לתפקד כרגיל, גם אם יש עדיין הרבה מה לעשות. דעו כי האושר יבוא אליכם ביום בו תוכלו לומר לאחר כי אתם מקשיבים לכל מילה היוצאת מפיו, אך אינכם מושפעים ולו ממילה אחת.

דלי
אתם מוצפים ברעיונות נפלאים שנראה לכם שיכולים להוות פתרון. כשאתם מעלים את הרעיונות הגרנדיוזיים שלכם, אתם נתקלים בהתנגדות נמרצת של אנשים קרובים לכם. אלה פוסלים אותם אחד אחד בגלל חוסר המעשיות. אתם מרגישים מותקפים וכועסים. במקום להתווכח קחו עוד זמן לחשיבה. אם יש לכם אמונה כלשהי, אך החיים אינם תואמים לה – נראה שאתם מנסים לדחוס את החיים אל תוך אמונותיכם. אם אכן זה כך, היפטרו מאותה אמונה.

דגים
יש תסבוכת שאתם לא יודעים איך בדיוק לצאת ממנה. שיבושים בתוכניות הביאו אתכם למצב של אי נעימות מול אנשים בעלי השפעה. ביקורת ששמעתם מתבררת כלא נכונה וגורמת לכם לבלבול לגבי תכנון עתידי. יש לכם נטייה לראות את הדברים באור חיובי ואופטימי. בדקו אם 'כללי המשחק' שלכם תואמים לאלה של האנשים, מולם אתם פועלים. אל תעכבו החלטה חשובה, החליטו מיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button