הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 24-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

נורא בא לכם שמישהו ישים לב אליכם ויעניק לכם מלוא חופניים פינוקים ומילים טובות. העיתוי לא בהכרח מתאים למי שנמצא לידכם. אתם עלולים למצוא את עצמכם ממלאים את החלל החסר בנתיבים הרפתקניים או קניות לא מבוקרות. עניין של הימור. אם המזל יעמוד לצידכם- העניין יעבור בשקט. ואם לא- אתם עלולים להסתבך. זכרו כי אתם נמצאים בעמדה אשר לפיה אחרים מחקים את מעשיכם, וזו סיבה טובה לשקול את צעדיכם ביתר קפדנות.
במפה האסטרולוגית, ריבוי כוכבים [גרמי השמיים – שמש, ירח, מרקורי, וונוס ומארס] בגזרת מזל טלה מעניק – מרץ, שמחת חיים, תעוזה, יושר, גילוי לב, ספונטאניות, ווכחנות, חוסר סבלנות, צורך בהישגים מיידיים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אתם מוצאים את עצמכם במרכז פעילות בנושא שסחף אתכם לגמרי. נראה שמצאתם משהו שגורם לכם להתלהב באמת ואתם מוכנים להשקיע במשימה ה-'מקודשת' את מיטב זמנכם ומרצכם. המטרה ראויה בהחלט והפעילות, בשיתוף עם אנשים אחרים, תפתח בפניכם הרבה אפשרויות שכרגע עדיין אינן נראות לעין. זכרו כי שותפויות עשויות להיות הפתרון הנכון, אך בתנאי שקיימת התאמה בין המניעים של כל אחד מהצדדים.
במפה האסטרולוגית, ריבוי כוכבים [גרמי השמיים – שמש, ירח, מרקורי, וונוס ומארס] בגזרת מזל שור מעניק – סבלנות, התמדה, עקשנות, כישרון עיצוב. יציבות, היגיון, הליכה בתלם, אהבת מותרות ואמנות.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

יום טוב בו אתם מעניקים אהבה למישהו קרוב אליכם שבאמת זקוק לתשומת לב ומקבלים מלוא חופניים בחזרה. התקפה קלילה של קנאה יוצרת מתיחות עם בן/ת הזוג אבל מתפוגגת במהלך היום. הפיוס מתוק מתמיד ואתם חשים שיש התקדמות משמעותית בקשר. למי שפנוי, יש לכם רצון והנסיבות לטובתכם אך אל תפתחו ציפיות מוגזמות לאהבה יציבה.
במפה האסטרולוגית, ריבוי כוכבים [גרמי השמיים – שמש, ירח, מרקורי, וונוס ומארס] בגזרת מזל תאומים מעניק – קלילות, תקשורתיות, קסם אישי, צורך תמידי בתנועה ונסיעות, כושר הבעה בעל פה ובכתב, כישרון לשיווק ולתקשורת.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

היום צפויים לא מעט קשיים בתקשורת. אדם חדש הפורץ לתוך החיים שלכם, מרשים אתכם מאוד. עם כל ההתלהבות רצוי שתרסנו קצת את עצמכם. תנו לעניינים להתפתח בצורה שקולה. מצב הרוח ההפכפך גורם לכם להחליט החלטות שגויות. ניחנתם ביכולת נתינה והענקה. המזל הטוב יפגוש אתכם ברגע בו תקדישו חלק משעות הפנאי שלכם למטרות שעניינן סיוע לזולת.
במפה האסטרולוגית, ריבוי כוכבים [גרמי השמיים – שמש, ירח, מרקורי, וונוס ומארס] בגזרת מזל סרטן מעניק – ביתיות, משפחתיות, צורך בביטחון, במסגרת, בחום ואהבה, זיכרון נפלא, רגישות ומופנמות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

הרקיע מזרים אנרגיות אל גזרת מזל אריה ומתסיס אותה. צפוי יום עם דגש על התחום הרגשי. עם כל הכבוד לרגשות, מוטב לכם להפעיל גם את ההיגיון והחשיבה השקולה כדי לא לעשות טעויות. אתם לומדים מאירועי העבר ויש מי שמפנה את תשומת ליבכם לכיוונים הנדרשים. הפעילו את היצירתיות לכיוון של חשיבה עסקית. התכונות החיוביות והיתרונות שלכם בולטים ויהיה מי שייקח זאת בחשבון.
במפה האסטרולוגית, ריבוי [גרמי השמיים – שמש, ירח, מרקורי, וונוס ומארס] כוכבים בגזרת מזל אריה מעניק – אצילות, גאווה, כריזמה, סמכותיות, זוהר, צורך בהכרה ובתשואות, מנהיגות וכבוד עצמי.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

סך הכול עוברים עליכם ימים טובים וגם יום זה אינו שונה. למרות עליות ומורדות ביחסים האישיים, הרי שאתם שלמים עם מה שקורה ובסך הכול מרוצים למדי. היום אתם צפויים להשתתף באירוע שיענה על כל הציפיות. אדם שאתם מכירים מזה זמן רב מגלה בכם עניין, מעבר להתעניינות הרגילה. נהגו בזהירות כדי לא לפגוע ולא להיפגע! אבן (קריסטל) המזל השבועית שלכם היא אגת. העניקו אותה לאנשים המתקשים לפתח תקשורת טובה עם הסובבים אותם.
במפה האסטרולוגית, ריבוי כוכבים [גרמי השמיים – שמש, ירח, מרקורי, וונוס ומארס] בגזרת מזל בתולה מעניק – טוהר, דייקנות, ארגון, סדר, ניקיון, ביקורתיות, יציבות, מעשיות, יעילות ושאיפה לשלמות.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

חברים מציעים לכם בילוי משותף אבל אתם מתלבטים. לפני שאתם מסכימים רק בכדי לא להיות יוצאי דופן ולהשבית שמחה, הזכירו לעצמכם שזה עניין של זכות בסיסית וטעם אישי. אתם לא חייבים להיות תמיד חלק מאירועים חברתיים שאינם עולים בקנה אחד עם תחומי העניין שלכם. אבן (קריסטל) המזל השבועית שלכם היא טורקיז. העניקו אותה לאנשים שהמהומה שולטת בחייהם. נראה כי האבן תעזור להם להשליט סדר וארגון. כמו כן היא מעניקה תהילה ופרסום.
במפה האסטרולוגית, ריבוי כוכבים [גרמי השמיים – שמש, ירח, מרקורי, וונוס ומארס] בגזרת מזל מאזניים מעניק חביבות, אופטימיות, פייסנות, גמישות, רדיפת שלום, יכולת לראות את הדברים גם מנקודת מבטו של הצד השני.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

היכרות חדשה מרגשת ומעלה לכם את מצב הרוח. מצד שני, הפגיעות הרבה והאכזבות הרבות שהיו לכם בעבר תחום הרגשי, גורמות לכם התכנסות פנימית למצב של תוקפנות ורגישות יתר. תנאים אלה מפריעים מאוד לספונטאניות הנחוצה לרומן חדש כדי להתפתח. נסו להירגע. צפויים לכם מצבים לפיהם נסיעה משמעותית אל מקום רחוק, תביא לכם מזל וברכה.
במפה האסטרולוגית, ריבוי כוכבים [גרמי השמיים – שמש, ירח, מרקורי, וונוס ומארס] בגזרת מזל עקרב מעניק – רומנטיות, רגשנות, מסתוריות, כוח משיכה, עומק, חוכמה, יכולת התחדשות, פיקחות ותחכום.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יום חביב למדי. הכול מתנהל בעצלתיים ואתם לא כל כך מבינים לאן כולם רצים. מצב הרוח חולמני במקצת ובעצם אתם די מרחפים. אם הדבר אפשרי, נסו לבלות כמה שיותר בבית עם ספר או סרט טוב. יום מתאים לשיפור הקשר הזוגי. איך? למשל, הקדישו זמן להכנת ארוחה רומנטית. צפויים לכם מצבים של התפתחות רוחנית, כמו גם התרחשויות בהן החשיכה נעלמת ומפציע האור.
במפה האסטרולוגית, ריבוי כוכבים [גרמי השמיים – שמש, ירח, מרקורי, וונוס ומארס] בגזרת מזל קשת מעניק – הרפתקנות, אהבת חופש, פתיחות, ידע, אינטלקטואליות, שנינות, אהבה ללא גבולות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

נכון שאתם מוטרדים אבל מה שחשוב, כדי לצאת מהפלונטר הרגשי, הוא לפתוח את הלב והראש ולהיות קשובים למה שיש לאחרים לומר. התשובות לעניינים המטרידים אתכם נמצאות בהישג יד, לפחות באופן חלקי. אל תגזימו בתיאור רגשותיכם ובסערת הנפש שלכם גם לאנשים קרובים לכם. זה פשוט לא מתאים. דברים ואירועים המתרחשים במרחק רב מכם, עומדים להשפיע לטובה על מהלך חייכם.
במפה האסטרולוגית, ריבוי כוכבים [גרמי השמיים – שמש, ירח, מרקורי, וונוס ומארס] בגזרת מזל גדי מעניק – שאפתנות, צורך בקריירה ובהישגים, שמרנות, מסירות, עקשנות, עקביות, אחריות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם באמת מנסים להיות אוהבים וקשובים כלפי הקרובים אליכם אבל זה לא ממש הולך לכם. ייסורי מצפון שכביכול עוזרים לכם לכפר על מה שעשיתם לא בסדר או שלא עשיתם מספיק – לא ממש תורמים לשינוי המצב בשטח. האמת, הציפיות שלכם מעצמכם ומאחרים מוגזמות. מצד שני, חשוב שאת החובות הבסיסיים שלכם תמלאו כמו שצריך. אם אתם נמצאים במאבק כלשהו, נראה כי הגיע הזמן להסיר את הכפפות. יש מי שאינו מכבד טאקט ודיפלומאטיות.
במפה האסטרולוגית, ריבוי כוכבים [גרמי השמיים – שמש, ירח, מרקורי, וונוס ומארס] בגזרת מזל דלי מעניק – מקוריות, ייחודיות, חשיבה מבריקה, יצירתיות, אינטליגנציה וחוסר נכונות לפסוע בתלם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

השקעה בילדים או בקרובים מבוגרים גוזלת את מרבית הזמן הפרטי שלכם. אתם זקוקים לזמן כדי להירגע ולאסוף כוחות. גם התחום האישי, כמובן, ממשיך להעסיק אתכם. הכי טוב היה אילו הייתם 'תופסים' כמה שעות של שקט כדי לעסוק במדיטציה או כל אמצעי אחר שייתן לכם לגיטימציה להיות לבד! הקוסמוס מבשר על ניצחון המושג לאחר התגברות על יריבים ומתחרים.
במפה האסטרולוגית, ריבוי כוכבים [גרמי השמיים – שמש, ירח, מרקורי, וונוס ומארס] בגזרת מזל דגים מעניק – נטייה לאמנות, ביישנות, מופנמות, רומנטיות, צורך תמידי באהבה, סחף רגשי לחופים אבודים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button