הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 22-11-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

יום קצת מאכזב. אתם לא מצליחים לבצע את כל מה שיש לכם ב-'רשימה'. נכון שזאת רק תחילת השבוע, ובאופן תיאורטי אתם צריכים להיות רעננים ומלאי אנרגיות, אבל בפועל, אתם מתקשים להזיז את עצמכם. דרוש לכם עוד מעט זמן להתאושש. אז קחו את הכול ב-'איזי'. שום דבר לא יעשה לבד ולא יברח. אל תשתפו יותר מידי אנשים במה שעובר עליכם.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של יונק-הדבש: המסר הוא – קלילות ושובבות ינחילו לכם הצלחה, בעוד שרצינות וכובד ראש עלולים להרחיק אותה.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אתם כועסים על אדם שלא עומד בציפיות שלכם, למרות שברור לכם שאין לכך כול הצדקה. קשה לכם מאוד לדרוש מעצמכם לגלות אדישות למצב הקיים אולם אפשר להתייחס למה שקורה בצורה אחרת, בפחות עוצמה, מעורבות ואכפתיות. סערת הרגשות מעיבה על הראיה האובייקטיבית שלכם וחבל. מסר רוחני קובע כי רק מה שכבר ישנו יכול להיות שלכם. כל השתוקקות היא השתוקקות להבלים ומביאה עימה רק תסכול.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של רקדנית: המסר הוא – צצים ועולים דברים ואירועים מתקופת הילדות. נראה שמדובר בסגירת מעגלים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

שילוב מעניין בין יופי ואופי מהווה מוקד משיכה עבורכם. באמת הגיע הזמן לשחרר את העבר ולהתחיל ברגל ימין קשרים חדשים שאינם בהכרח רומנטיים, לפחות בתחילתם. עבורכם זה עניין רציני לחלוטין. חשוב לעשות רושם ראשוני טוב. אחרי שתגרדו קצת את ה-'שכבות העליונות', תוכלו למצוא תשובה אמיתית. בגלל הדמיון המפותח שלכם חשוב להקפיד להישאר מחוברים למציאות.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של פיל מריע: המסר הוא – אין די בכך שאתם יודעים את ערככם האמיתי. אל תהססו לערוך לעצמכם מסע של יחסי ציבור.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם הרבה בבית ואתם שמים לב שחסר לכם להיות בחוץ. תלמדו ליהנות מהאווירה הנעימה בבית על ידי סידור מחודש ושונה. יש לכם הזדמנות לעשות שינוי בעצמכם ולהתאהב מחדש, בבית שלכם. זה המקום בו אתם מבלים כול כך הרבה, אז למה לא? יוזמה ליציאה בשעות הערב, תמתן את בולמוס העשייה שתקף אתכם. מילת המפתח להיום היא איזון.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של איילה שלוחה בשדה: המסר הוא – המישור הרומנטי מאיר פנים לאלה מכם שאינם עסוקים בהתחשבנות עם העבר, אלא אך ורק עם יוזמות לגבי העתיד.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

מצב הרוח משתפר. אתם נראים ממש טוב וכולם מעירים לכם על כך ומחמיאים. תשומת הלב הרבה שאתם מקבלים גורמת לכם לפרוח. מצד שני עוד לא סיימתם עם מספר בעיות כספיות שמטרידות אתכם. חשוב שתקבעו לעצמכם תוכנית הבראה של ממש. הדרך לשקט פנימי הדרוש לכם כל כך היא לאזן בין הרצונות הכמוסים לבין מציאות.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה"פנג-שואי", עלה בגורלכם המסר הבא – נאמנות עלולה ללבוש צורה של מסירות עיוורת. אל לנו להאשים מראש את יריביהם של הקרובים לנו.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

יום של שינויים והתחדשות. אחרי תקופה של התאפקות אתם יוצאים לבלות. ההרגשה הכבדה נעלמה ואתם פנויים לחשוב על רומנטיקה. מי שנמצא בקשר זוגי (וגם מי שלא) מוזמן להפעיל את מקור היצירה ולהשקיע בבני המין השני לא פחות ממה שאתם משקיעים בעצמכם. עוד קצת מאמץ ותוכלו ליהנות מן התוצאות של מערכת יחסים מספקת!
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה"פנג-שואי", עלה בגורלכם המסר הבא – כדאי להפוך את הוותרנות והפתיחות לטבע שני, כך שנהיה מסוגלים להתמודד טוב יותר עם החיים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם מתלוננים כל היום על ירידה מוראלית ופיסית. הבעיה היא שהצבתם את כל העולם לפניכם ועל כתפיכם ועכשיו כשנמאס לכם, כולם כועסים עליכם. אתם מנסים לעזור לכל העולם ולעיתים קרובות שוכחים את עצמכם. כידוע הדרך לגיהינום רצופה בכוונות טובות. אתם מתנהלים בחוסר עקביות, מה שגורם לאחרים להתבלבל ולנהוג בכם בחוסר כבוד.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו שבעה גביעים: המסר הוא – זה הזמן להגשים את הפנטזיות שלכם, מבלי לתת את הדעת על "מה יגידו השכנים…".
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

צפוי יום נעים בסימן של תקשורת עם הסביבה. במהלך היום תפגשו מספר אנשים מעניינים. למרות שהקשרים אינם עמוקים במיוחד ואולי דווקא בגלל זה, אינכם מרגישים מאוימים וההנאה שלכם רבה עוד יותר. מעורבות רגשית גבוהה היא לא הקטע שלכם היום. יתכן מצב בו מישהו מפתח כלפיכם ציפיות לא הגיוניות ואתם תצטרכו להעמיד את אותו אדם במקומו הנכון.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו שישה גביעים: המסר הוא – אמנם יש נחמה בהתרפקות על זיכרונות העבר, אך אין פירוש הדבר כי עליכם להסתגר בתוך דלת אמותיכם.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יום נחמד שמתאים לפעילות ציבורית וחברתית. יש לכם המון מה להציע בתחום הזה אבל לא בא לכם להתאמץ. המסגרת החברתית חסרה לכם מאוד למרות שבת'כלס, אתם די מסודרים מבחינת הזוגיות. אתם מטילים את 'העבודה השחורה' על אחרים, מה שעלול לגרום לתרעומת ולמרירות. נסו להיות מעורבים יותר ואל תצפו לתוצאות.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 52: הקלף רומז על קשר חדש עם אדם אשר מצליח לקרוא את מחשבותיכם, מבלי לשפוט אותן לכף זכות או חובה.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

כאשר לא רוצים להתמודד עם המציאות, גם הבחירות שנראות מקריות- אינן כאלה מן הסתם. אתם מבזבזים הרבה מאוד אנרגיה חשובה כדי להתחמק מראיה אמיתית של מה שקורה סביבכם, במיוחד בתחום החברתי. חברויות וקשרים נבנים או לפחות אמורים להתייצב על בסיס שיתוף פעולה. אם זה לא קורה- זה פשוט לא שווה את המאמץ.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 63: הקלף רומז על תחרות כלשהי שאתם נוטלים בה חלק, וקובע כי מותר לכם לגלות רחמים רק לאחר הניצחון על היריבים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם מרגישים קצת לחוצים. יש מישהו שאתם לא בטוחים לגבי רגשותיו כלפיכם. נדמה לכם שהמצב לא בשיא אבל למעשה, מחכה לכם היום, בדיוק מאותו הכיוון, הפתעה נעימה. את כל הפחדים והחששות שלכם, אתם יכולים לזרוק החוצה דרך החלון. בעבודה אתם עושים מאמצים לרצות את כל מי שבא אליכם בדרישות אבל המגמה הזאת עלולה להתפרש כחולשה, אז אל תגזימו בקטע. חשוב לדרוש את מה שמגיע לכם בלי להרגיש אשמים.
בפתיחת ייעוץ וקבלת מסרים רוחניים שהתקיימה לכבודכם בסמלים המבוססים על תורת הזן, התקבל עבורכם המסר הבא: הציבו לעצמכם מטרה ולכו לקראתה, אך אל תשכחו לשאוב הנאה גם מעצם הדרך וההליכה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

זה יום בו תהיה לכם הזדמנות לבצע מהלך בתחום הקריירה שבעתיד ישפר את מצבכם הכלכלי. עליכם להתמיד ולהתנהל בצורה הגיונית ורצינית ולהביע אמונה ואמון במטרה ובדרך הפעולה שלכם. מכל מקום, כדאי להקפיד ולשמור על שתי רגליים על קרקע המציאות. תמיד יכולות להיות הפתעות אבל אתם תצליחו להתמודד יפה עם כל אתגר.
בפתיחת ייעוץ וקבלת מסרים רוחניים שהתקיימה לכבודכם בסמלים המבוססים על תורת הזן, התקבל עבורכם המסר הבא: אל תהיו שבויים בעקרונותיכם. עקרונות נועדו כדי לשרת אתכם, ולא כדי שאתם תשרתו אותם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button