הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 18-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
היום, מצב הרוח שלכם אינו ברומו של עולם, במיוחד כשמדובר בתחום האישי. קורים דברים שאתם לא יודעים לפרש אותם ובסופו של דבר אתם מרגישים מבוכה ובדידות. נסו לראות את המצב מנקודת מבט של אנשים אחרים. במידה ותצליחו להשתחרר מהכבדות שתקפה אתכם תגלו שהמצב לא כל כך גרוע והוא עומד להשתפר בקרוב! תצטרכו להתרגל לעובדה שרק מתי-מעט יצליחו להבין את הראש שלכם, וזה אומר שצפויים לכם לא מעט קצרים בתקשורת הבין אישית.

שור
היום תבוא לידי ביטוי אחת התכונות הדומיננטיות אצלכם והיא עקשנות. למרות שאתם בסך הכול אנשים נוחים למדי, הרי שלעיתים הנחישות הופכת למגרעת במקום למעלה. יש לכם רצונות שאתם לא מוכנים לוותר עליהם וגם אם המחיר גבוה- אינכם נסוגים. היום יש לכם בראש ענייני כספים. אל תנהגו בפזיזות ובחוסר שיקול דעת כי אתם עלולים להסתבך. תופעה קוסמית צופה ומסמלת הצלחה כספית בקנה מידה גדול.

תאומים
היום השאיפה שלכם היא להחזיר את המצב לקדמותו. נראה שהצלחתם להרגיז מישהו קרוב אליכם ועכשיו אתם מתחרטים על כל העניין. אין קיצורי דרך אלא לדבר על זה באופן הישיר והכנה ביותר. האינטליגנציה הרגשית והקסם האישי יעזרו לכם להתמודד. דרוש פסק-זמן ושיקול דעת. ייתכן שמדובר במצב רומנטי שאתם מבקשים לבחון מחדש. לאלה מביניכם הקשורים בצבא ובביטחון, מצפים כוכבים שופעי מזל.

סרטן
הרפתקה או רומן עשויים להתחיל היום. הקרקע כשרה גם להיכרויות רציניות, הכל תלוי במידת הרצון והנכונות שלכם בהשקעה רגשית. חשוב שתיקחו בחשבון שגם אם התוצאה היא לא בדיוק החלום רטוב שלכם, כדאי לתת צ'אנס לאנשים חדשים להיכנס לחיים שלכם. בכל מפגש יש מסר ויש מה ללמוד. מצב הרוח, בכל מקרה, משופר ואתם מרגישים מחוזרים. יום טוב לאגו. קחו בחשבון כי טרם הגיע הזמן להוציא את החתול מן השק, אם נגלה עכשיו את רעיונותינו, אנשים עלולים להתנגד להם.

אריה
אתם מנסים לבצע כל דבר בשלמות וכאשר זה לא קורה אתם חשים תסכול. רצוי להוריד את מפלס הביקורתיות ובמקום זה להעניק לעצמכם צל"ש על ההישגים שכבר השגתם. העיקר היא העשייה ולא התוצאה הישירה. בעבודה יש מי שמעריך את המאמצים שלכם למרות שלא תמיד זה נראה על פני השטח. קחו בחשבון כי דווקא כאשר הבעיות מכבידות עלינו, משהו ייפתח לפתע ויפרוץ את המבוי הסתום.

בתולה
תחום הרומנטיקה מלא סימני שאלה. אתם מנסים משום מה, לטרפד רומן חדש למרות שאתם נהנים מאוד. שווה לבדוק מדוע אתם מפעילים את מנגנון ההרס העצמי. אל תגבילו את עצמכם. קנאה היא תופעה טבעית אך תתנו לרגשות מסוג כזה לקלקל לכם משהו טוב. בתחום העבודה צפויה התפתחות מעניינת בזכות התערבותו של גורם חיצוני. קחו בחשבון כי אין להתקדם בעיניים עצומות. אם אין רואים דרך ברורה, יש לעצור ולבטל תוכניות.

מאזניים
אתם משקיעים תשומת לב רבה בנושאים הקשורים לעבודה וללימודים. סגנון הפעולה האלגנטי שלכם מקנה לכם יתרון על המתחרים ומצד שני מעורר קנאה מצד אלה שלא בדיוק מפרגנים. היו זהירים שלא לעורר יותר מידי מהומות. יש לכם מספיק הזדמנויות לעשות רושם חיובי בצורה כזאת שהמידע הרלוונטי יגיע אך ורק למקומות הנכונים. בתור התחלה תתרגלו לרעיון לפיו אנשים חדשים מצטרפים לחוג החברים הקרובים שלכם.

עקרב
השאלה שאתם שואלים את עצמכם היום היא מה המינון הנכון ביחסים האישיים שלכם. בני הזוג מתלוננים על חוסר תשומת לב ואתם לוקחים את העניין ברצינות תהומית. השותפות בנויה על אינטרסים הדדים ועליכם לבדוק מידי פעם מהן הציפיות. פנויים? הגדירו לעצמכם מה יספק אתכם ואז לכו על זה ובגדול. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם יש לפעול בשותפות עם מהלכו הטבעי של הגורל, מבלי להפריע לזרימה החופשית.

קשת
יום קליל ונעים שמשפר את מצבכם בכל התחומים ובמיוחד בתחום הכספי. הזדמנות לעשות עסקה גדולה מסתמנת באופק. צפויה נסיעה מעבר לים. התאריך לא נקבע סופית ולמרות שאתם מהססים, בסופו של דבר, העניין יצא לפועל על הצד הטוב ביותר. יום מתאים לשינויים ורכישת מוצרים לבית. תופעה קוסמית צופה ומסמלת יצרים מודחקים, כמו גם אנרגיות חושניות.

גדי
אתם מסתבכים בהצעות שונות ומשונות שגוזלות מכם אנרגיה וזמן יקר, כל זה במחשבות סרק שמישהו יעריך את תרומתכם ויגמול לכם מתי שהוא במחווה ידידותית. השתמשו בכושר הביטוי והיכולת התקשורתית הגבוהה כדי להסביר את עמדתכם, והגדירו בצורה מדויקת את הציפיות. תופעה קוסמית צופה ומסמלת את פריחתה של אהבה ישנה. תתכוננו לאפשרות של היכרויות שיהפכו להיות משמעותיות.

דלי
יום מוצלח וממוזל. לכל מקום שתגיעו – תתקבלו בברכה. אתם עושים רושם טוב ומצליחים להרשים גם את הממונים עליכם בעבודה. זה גם יום מתאים לצאת לראיון למקום עבודה חדש. לפנויים- הקסם האישי שנוטף מכם מתאים ללילה על העיר. צאו לבלות. תופעה קוסמית צופה ורומזת על סודות שיש להוציאן מן החושך אל האור. זו תקופה שופעת הצלחה עבור אלה מכם העוסקים במקצועות כגון: כלכלה או מנהל-עסקים. עכשיו, יותר מבעבר, יטו לכם אוזן קשבת.

דגים
יש לכם הזדמנות להשתתף באירוע חברתי גדול. כדאי לצאת מהבית לבלות ולא להסתגר בין ארבעה קירות, למרות שמצב הרוח אינו ברומו של עולם. מומלץ לקבל כל הזמנה שתגיע היום. דווקא הזוגיות מהווה מקור לנחת רוח, אם כי לא יזיק לכם להשקיע קצת יותר. בני הזוג שלכם זקוקים לחיזוקים. צפויות בשורות טובות הקשורות לצעירים במשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button