הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 02-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
מצבו ברקיע של כוכב מארס שליטכם, משפיע לטוב על המתרחש בתחום האישי. זהו יום מתאים לבילוי עם חברים. בערב קיים סיכוי גבוה למפגש בעל אופי רומנטי עם אדם יוצא דופן, ממש כמו שאתם אוהבים. כדאי להשקיע מעט יותר תשומת לב מהמקובל ולהקשיב לדברים הנאמרים וגם לשים לב מה קורה בשפת הגוף. יתכן שלא כל הנאמר הוא אמת לאמיתה. עליכם להיות זהירים שלא יפעילו עליכם מניפולציות. הדבר קשה אך אפשרי ואתם עלולים להיפגע רגשית.

שור
תחושת בלבול מלווה את היום הזה. לא ממש הצלחתם להתאושש ולחדש את הכוחות ונראה שהיכולת לשמור על מיקוד וריכוז- אינה גבוהה במיוחד. הורידו פרופיל ואל תתכננו תוכניות שאפתניות מידי לשעות הערב. מתאים לכם בילוי שקט ואינטימי. קחו זמן למנוחה ורוגע. הרקיע רומז על תסבוכת או בעיה אשר הפתרון לה יגיע אליכם כאילו בהבזק חשמלי, בהברקת ברק. במקביל, הוא מציע לכם להימנע מדעות קדומות ומהשערות המבוססות על נורמות מקובלות של התנהגות.

רוצה להכניס לחיים שלך אנרגיות טובות? לחצו לפרטים על תליון המזל שלך

תאומים
יום של ערפול וחוסר בהירות. אתם לא מתפקדים בשיא היכולת. יתכן והעניין קשור לבעיה רגשית שמלווה אתכם ודורשת טיפול. הביטחון עצמי שלכם, בנסיגה אף הוא ויש צורך להשיב לעצמכם ובמהירות את ההרגשה הטובה שמלווה אתכם בדרך כלל. האווירה שנוצרה סביבכם, לא בדיוק מעודדת אתכם אבל עד סוף היום תחלוף העננה השחורה. הרקיע רומז על אירועים בעלי גוון חברתי. אנשים מעריכים אתכם ומוכנים להגמיש את התנהגותם בשבילכם.

סרטן
הירח שליטכם נלחץ ברקיע על ידי אנרגיות המגיעות אליו משאר הכוכבים, והתופעה מנותבת לעברכם. צפוי יום מוטרף הכולל הכנות לתחילת השבוע הבא. אתם יכולים לבחור בין ביצוע המטלות השונות המוטלות עליכם לבין יציאה לבילוי עם חברים. עם קצת תושייה ויצירתיות, תוכלו לשלב בין השניים. אחרי שתתחילו להרגיש לחץ, צאו מהבית. הימנעו משיחות טלפוניות ארוכות שגורמות לכם לבזבז זמן יקר.

במפה האסטרולוגית, ריבוי כוכבים [גרמי השמיים – שמש, ירח, מרקורי, וונוס ומארס] בגזרת מזל סרטן מעניק – ביתיות, משפחתיות, צורך בביטחון, במסגרת, בחום ואהבה, זיכרון נפלא, רגישות ומופנמות.

רוצה להכניס לחיים שלך אנרגיות טובות? לחצו לפרטים על תליון המזל שלך

אריה
יש לכם צורך עז בתשומת לב וכל מה שאתם רוצים זה שמישהו יטפל בכם. מישהו שאתם לא מודעים לרגשותיו כלפיכם ייכנס לתמונה בגדול. כדאי שתציבו גבולות ברורים כדי למנוע אי נעימות בעתיד. צפויים מפגשים עם אנשים יוצאי דופן. היחסים איתם יובילו אתכם להיכרות עמוקה יותר עם עצמכם. רק כדאי שתיקחו בחשבון שמדובר בטיפוסים פופולאריים בעלי מעריצים רבים.

בתולה
אתם עסוקים במחשבות ובדיבורים בלי סוף. הנושא הוא כיצד לשפר את המצב בתחום החברתי. מלבד קיטורים, היה נחמד ויעיל יותר אילו הייתם מחליטים לנקוט יוזמה ולעשות משהו בנידון. הנושא החברתי מעסיק אתכם כל כך שכמעט ולא נותר לכם זמן בשביל המשפחה. אתם מתאכזבים ממישהו שבשמו מופיעה האות עין. אנרגיה תוססת מדרבנת אתכם להתעמת עם אנשים שהיה נבון להתיידד עימם.

רוצה להכניס לחיים שלך אנרגיות טובות? לחצו לפרטים על תליון המזל שלך

מאזניים
הרקיע משדר אליכם אנרגיה נפלאה. אתם יודעים להעריך איכות. יש מי שסומך עליכם בעניין זה. קחו אחריות ואל תנסו להפיל אשמה על אחרים ולזקוף ניצחונות לזכותכם. אתם ניצבים על סף פריצת דרך אישית וחברתית. אל תוותרו למרות הקשיים. התמקדו בצדדים החיוביים ותזכירו לעצמכם שאתם פשוט שווים ויש לכם המון מה להציע בתחום הרלוונטי.

עקרב
אתם מגלים נוקשות ועקשנות מה שגורם לאנשים להתקפל ולסגת לאחור. אל תתפלאו אחר כך שאתם חשים מבודדים ונטושים. כשאתם עוקצים, במילים או במעשים, זה לא בדיוק מעודד את הצד השני לנסות להתקרב אליכם ובוודאי לא לאהוב אתכם. יחס גורר יחס. זוכרים? אז נסו להירגע. מילה טובה בטלפון או מתנה סמלית יעזרו לטיהור האווירה. יחד עם זה, אל תפתחו רגשי אשם כלפי האהובים עליכם, שאם לא כן לא תוכלו לסלוח לעצמכם.

קשת
תחושה של חוסר אונים מלווה אתכם היום. זה לא שכל העולם נגדכם, פשוט העניינים יגעים והכול הולך באלכסון במקום ישר. יחד עם זאת, צפויות להגיע אליכם חדשות טובות בנוגע לעניינים אישיים. ייתכן כי תצטרכו לשחזר דבר מה חשוב מגלגול קודם. מצבו של הבית השמיני במפת הלידה שלכם, פותח שערים בפני אלה מכם שחלמו להצטרף לעולם המיסטיקה.

גדי
יום נפלא ונראה כי באמת הגיע הזמן. אחרי ימים לא קלים, אתם מצליחים להתאושש ולצאת החוצה כמו חילזון אחרי הגשם. פתאום הטלפון לא מפסיק לצלצל ואתם מרגישים שכל העולם מחפש את קרבתכם. התפתחויות והצעות מעניינות שמגיעות אליכם, משתפרות בהדרגה. בקצב הזה תוכלו להתאושש הרבה יותר מהר מכפי שחשבתם. הרקיע קורא לכם להגות בתחומים הקשורים בעונתיות ובחילופי עונות.

דלי
אחרי תקופה ארוכה של בדידות, אותה הצלחתם להסוות בצורה מוצלחת, אתם מרשים לעצמכם לדבר בגילוי לב ולשתף מישהו קרוב אליכם במה שעבר עליכם. למרות החששות מפני ניצול, אתם מרגישים שזה הדבר הנכון לעשות. התגובה הצפויה היא חיובית ותפתיע אתכם בעוצמתה הרגשית. יש להתפכח מאשליות שווא, כמו גם להמציא דבר מה מקורי. מזל והצלחה צפויים לכם ביחסיכם עם ילידי מזל שור.

דגים
יום מוזר בו אתם נלחמים על הפרטיות שלכם גם בבית וגם במסגרות אחרות. העניין הוא שאם תניחו לכוחניות, תגלו שהתוצאות שאתם מקבלים הן הרבה יותר טובות. כשלא מפעילים כוח- לא מתעוררת התנגדות. כך זה פועל בדרך כלל. במקרים קיצוניים של אנשים תוקפניים ונצלנים- פשוט כדאי לתפוס מרחק. זה לא המקום המתאים לכם ממילא. הרקיע מבטיח הצלחה אך מתריע מפני מצב בו לא אתם הם אלה האוחזים במושכות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button