הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 27-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הקשיבו לאדם צעיר מכם המנסה להעביר לכם מסר חשוב במיוחד. המסגרת בתוכה אתם פועלים אינה המקום האופטימאלי עבורכם. נראה שכבר הפנמתם עובדה זאת. הפעילו את הצד המעשי כדי לחפש פתרונות בשטח. עיתוי- אומר הכול, תזמון טוב יבטיח הצלחה. בשעות הערב, מחשבה יצירתית תפתור בעיה טכנית שעומדת על הפרק. הרקיע מבשר על תקופה בה לנשים סמכותיות במשפחה תהיה השפעה משמעותית על אורחות חייכם.

שור
אתם נוהגים ביושר ובכנות כלפי אדם סמכותי ובעל השפעה, אולם יש לכם הרגשה שלא לגמרי מאמינים לכם. אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה מביכה כיוון שאין לכם הסברים מלאים. עליכם לנקוט בצעד דרסטי או לפחות להעלות לדיון את הספקות שיש לכם לגבי איכות התקשורת. הרקיע מבשר על תקופה בה הרגשנות עולה על גדותיה ומופיעה נטייה לתת אמון במילים חלקלקות ובהבטחות שאין עימן ממש.

תאומים
הזדמנות מפתיעה לבילוי תגיע מכיוון בלתי צפוי. יחסי חברות עלולים להשתבש בגלל חוסר הסכמה לגבי תוכניות משותפות. אי הבנות ילוו גם את התחום הזוגי. שמרו על פרופיל נמוך והשתדלו להימנע מעימותים. הסיבה לחוסר התקשורת היא עייפות. היום מומלץ ללכת לישון מוקדם יותר מהרגיל ולדחות את הבילוי להמשך ימות השבוע. האסטרולוגיה סבורה שאתם מרפרפים בקלות על פני הדברים ומשדרים טונות של חינניות וקסם אישי.

סרטן
יום נעים שיעבור עליכם בסידורים והתחייבויות שונות ומשונות. כדאי שתקציבו גם מעט זמן לעצמכם. בשעות הערב צפוי שיבוש קל בתוכניות. אל תאשימו את עצמכם בכל דבר שקורה. יש אפשרות ליהנות מהחיים גם כשלא הכול מושלם. האסטרולוגיה סבורה שאתם מאהבים מופלאים, זקוקים להרבה חום ואהבה, רגישים ורגשניים, בעלי רגשות חמים, קשורים, ומאוד מזדהים עם ביתם ובני-משפחתכם.

אריה
שילוב של 'לוק נכון' והתנהגות שמבהירה לכול העולם שיש לכם בטחון, יכולים להביא למהפך של ממש בחיי החברה שלכם. הקפידו על הלבוש וההופעה החיצונית בכלל. יש לכם את כול הנתונים הטבעיים ואתם רק צריכים לעשות מאמץ קטן כדי לבלוט יותר ולא להיות 'שקופים' כלפי אנשים שחשוב לכם שאכן יבחינו בקיומכם. תוצאות יגיעו בקרוב. זו תקופה טובה לבילויים קלילים וחסרי התחייבות. נסו למצות את ההנאות של הרגע, מבלי להגות במחר. המחר ידאג לעצמו.

בתולה
יש לכם איזו תחושה פנימית של הזנחה וקשר שלא הולך לכיוון הרצוי לכם. למרות שאתם משקיעים מאמצים נכבדים כדי לשמר את מה שיש, זה לא ממש מספק אתכם. האמת היא שאין לכם למי לבוא בטענות. זה סוג 'החוזה' לו הסכמתם מהתחלה אז אל תתלוננו. יש לכם ברירה לשבור את הכלים והבחירה היא בידכם. אירועים מן העבר צצים ועולים. צפויה הצעה מלהיבה ממישהו שהקשר עימו נותק.

מאזניים
הפנויים שביניכם נהנים מהצעות רבות, היכרויות והזדמנויות לקשרים חדשים ומעניינים. לא הכול הולך 'חלק' אבל אין ספק שיש לכם הזדמנות לבדוק מה נמצא בחוץ ומה ה'ערך' החיצוני שלכם. תנו לעצמכם לזרום- חשוב שלא תסכנו את עצמכם שלא לצורך, הדיסקרטיות גם היא גורם חשוב במיוחד. שמרו על דרך פתוחה חזרה. לא לשרוף גשרים ישנים בטרם בניתם חדשים. המטלה שלכם היום היא לזהות את הגורמים למתח.

עקרב
אתם מוצאים את עצמכם מתרגזים על אירועים שאינם תלויים בכם כלל. זה בזבוז זמן מוחלט וככול שתפנימו את העניין הזה ביתר מהירות, יהיה לכם קל יותר לתפקד. ישנם דברים שאכן מפריעים לכם אולם אינם קשורים אליכם בכלל. אינכם יכולים לשלוט על מעשיהם של אנשים אחרים ובוודאי לא על תחושותיהם. נכון שקשה לכם לקבל ביקורת, אז מה? מומלץ להירגע ולהקשיב. הרקיע מבשר על תקופה שופעת מזל והצלחה בהימורים ובקשרים עם מדינות שמעבר לים. כמו כן הוא צופה שמחות אצל הסטודנטים שביניכם.

קשת
יום עם תחושת הרמוניה. אתם מקבלים פרגון ומחמאות בכמויות. אכן, אהבה מביאה אהבה. חלקם הגדול של התרחשויות כבר לא אקטואלי. זה נשמע פתטי אפילו לדבר על זה. במקום לבזבז אנרגיה על הסתרת סודות, קבלו את המציאות כפי שהיא. מה לעשות עם האמביציות וכושר המנהיגות שלכם? תפנו אותן לתחום העבודה. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בספונטאניות ובאימפולסיביות. החלטות שתתקבלנה "על רגל אחת" ובספונטאניות, תתבררנה כמוצלחות יותר מאלו השקולות והמדודות.

גדי
אתם מתלהבים מהשינוי המקצועי שיזמתם. אתם מעורבים בתחום חדש שמרתק אתכם. הזוגיות עומדת למבחן, חשוב להקפיד על חלוקת סמכויות- יש גבול גם ל"ביחד", במיוחד בשבילכם. סיכמתם על חוקים מסוימים? קבעו גם לוחות זמנים. שמרו על האופציה לחזור בכם. התעמקו קצת יותר! יש עוד עולם שלם מתחת לפני השטח. מצד שני, אל תגזימו. שלא ייווצר הרושם שאתם מנסים לדחוק מישהו החוצה. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בקלילות, חינניות וקסם אישי. הוא פורץ מחסומים שהכבידו על המופנמים שביניכם.

דלי
צפויה נסיעה ארוכה. תוזמנו למפגש חברתי מעניין, שלא כדאי לוותר עליו גם אם אתם עייפים במיוחד. שמרו על איזון בין קשרים ישנים וחדשים. יש מי שרגיש מאוד לגבי מסרים סמויים עם אנשים אחרים. בשבילכם זה אולי כלום, אך הצד השני- נפגע. כדאי גם לבדוק את מושג הנאמנות וגם להפסיק לפחות בטווח הקצר את כול הקשרים ה'ידידותיים' עד שהאווירה תירגע. הרקיע מבשר על תקופה בה מומלץ ליטול פסק-זמן על-מנת לשקול מחדש קשרים שהפכו למעמסה. שיחת נפש עשויה לסלק משקעים שאתם גוררים עימכם זמן רב.

דגים
סוף השבוע רחוק אך מצב הרוח מתחיל להשתפר. אל תתפלאו אם יופיע אדם מהעבר הרחוק כדי להתנצל על אירוע שכמעט נשכח. בילוי עם בני משפחה רחוקים עלול להסתבך. כדאי להעריך מראש אם כול זה כדאי, מה המטרה שלכם, והאם ניתן לתקן את מה שאתם כול כך רוצים. נושאים חשובים יעלו לדיון אך יהיה קשה להגיע להסכמה. תבדקו, אולי עדיף לדחות את המפגש למועד מתאים יותר. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בפיתויים פיקנטיים ועסיסיים. כמו כן הוא מציע לכם להיפטר מרגשי-אשמה שמעכירים את איכות חייכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button