הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 26-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום מתאים להפגין את כישרונותיכם. אתם חייבים להרבות בתנועה ולצאת מהפסיביות שתקפה אתכם לאחרונה. שיפור התנאים הסביבתיים מקנה לכם ביטחון להמשיך. אתם צפויים לקבל סכום כסף לא מבוטל. השתמשו בו בתבונה. אל תתרגשו מתגובות של אנשים שממילא אין לכם שום תוכניות להיות במצב של קירבה אליהם, בטח לא לאורך זמן. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה לפעילות פיננסית המגלגלת כסף שהופקד בידיכם. כמו כן צפויות בשורות טובות לאלה מכם שתחום עיסוקם קשור במדעי ההתנהגות.

שור
חוסר וודאות מכניס אתכם למצבים של דאגנות יתר. תחושה לא טובה במיוחד. אתם מתלבטים זמן רב מידי לגבי מספר נושאים שמעסיקים אתכם מימים ימימה. הגיע הזמן להחליט החלטות ולעמוד מאחוריהן. התבוננות מציאותית ומחיקת האשליות והפנטזיות, הכרחית להמשך התהליך הרגשי שאתם עוברים. הרקיע מבשר על תקופה בה יש לעצור ולברר פרשיות רומנטיות המרחפות בחלל ללא מטרה מוגדרת. מומלץ לבחון דברים לעומק, גם אם יאשימו אתכם בגישה תכליתית וחסרת ספונטאניות.

תאומים
אנרגיות ברוכות ממשיכות לזרום בין כוכב מרקורי השולט בכם לבין כוכבים בעלי אופי קליל וידידותי. זהו יום מתאים להוציא עבודות או לבצע קניות שדחיתם זה זמן מה. הנסיבות מושכות אתכם לפעילות חיצונית וטוב תעשו אם תתמסרו לתחושות הפנימיות הללו. חיי הרגש שלכם זקוקים לרענון והדרך הטובה ביותר לעשות זאת הוא לבצע דברים בלי תכנון מוקדם. כדאי להיות ספונטאניים.

סרטן
יש לכם חשק לעשות שינוי רציני כמו לעבור דירה או להחליף מקצוע. לפני שאתם 'משתוללים' באופן אימפולסיבי, כדאי לחשוב פעם נוספת. אתם יכולים לנצל וליישם את הכישורים והכישרונות הרבים בהם ניחנתם למספר רב של תחומים. כרגע אתם עסוקים בשיקום המצב הכלכלי שלא ממש היה בשיאו לאחרונה. מומלץ לשמור על דבקות במטרה והתמדה. הרקיע רומז כי יש לפסוע בנתיב הרוחני, גם אם צצים גורמים שאינם שבעי רצון מזה.

אריה
השמש השולטת בכם מחליפה אנרגיות עם גרם רקיע האחראי על התקשורת המילולית. פירוש הדבר הוא כי גם אם יש לכם לא מעט ביקורת כלפי בן/ת הזוג, טוב תעשו, לפני שאתם מתפרצים, אם תבררו מה קורה. הניסיון לפתור את כול הבעיות בבת אחת יכול רק להזיק לכם ולקשר שנמצא עכשיו בנקודה רגישה במיוחד. שגרת היום יום לא עושה לכם טוב ואחת הדרכים להשפיע ולשפר את האווירה הכללית היא בפעילות לא שגרתית שתרכך את העמדות.

בתולה
כוכב מרקורי השולט בכם נמצא היום בהיבטים נפלאים כלפי גרמי רקיע המסמלים את עולם הרגש. נראה כי מה שמעסיק אתכם רוב היום- זה פינוק עצמי. סוף סוף יש לכם קצת זמן להקדיש לעצמכם ואתם עושים זאת בכול דרך אפשרית. אתם חולקים עם עוד אנשים את מצב הרוח הטוב שירד עליכם. עיתוי מתאים לחופשה או לבילוי זמן איכות עם אהובים. אחרי אגירת הכוחות תוכלו לחזור לעבודה בשיא המרץ.

מאזניים
אנרגיה מאתגרת במיוחד מגיעה הישר מן הרקיע ומציפה את הווייתכם. לא פלא שצפויה תחושה של חוסר מנוחה. אתם עסוקים בנסיעות, מה שמתאים למצב הרוח הסוער שלכם. בגלל התוקפנות שנמצאת ברקע, עליכם להיזהר יותר מתמיד שלא לפגוע באחרים או לחלופין ברושם שאתם עושים על עמיתים לעבודה ובשמכם הטוב. גם אם לא ממש מתחשק לכם עכשיו להתעסק עם דיפלומטיה- זאת הדרך היחידה לעבור את היום.

עקרב
כל היום אתם מנסים להיות "בסדר" כדי לקבל חיזוק ופרגון קטן, אך ללא הצלחה. בסך הכול רציתם ליטוף לנשמה וכמה מילים טובות. זה לא קורה משום שאתם משדרים מסרים כפולים. נסו לברר מה רוצים מכם האחרים, במיוחד כאשר מדובר בבני משפחה. היום כדאי להתרחק מאנשים תוקפניים ולא מפרגנים. ממתין לכם אות הרומז על זכייה בלתי צפויה.

קשת
אתם מוצפים באנרגיות יציבות גם אם הראש שלכם בכיוון הרפתקני. כדאי לתעל את הדברים אל תוך מסגרת. בעבודה אתם נכנסים לקטע של עימות עם מישהו ש – 'מחכה לכם בפינה' מזה זמן רב. אל דאגה. אתם תצאו מחוזקים מכול העניין במידה ותשמרו על איפוק ועקביות. בשעות הערב והלילה תבלו היטב בחיק המשפחה ותגלו יכולת מפתיעה לתמרן ולגשר בין כמה דעות וגישות שונות ומנוגדות לחלוטין.

גדי
יום חביב בלי התרחשויות מיוחדות. על פניו, אין לכם על מה להתלונן. אתם אולי מרגישים קצת מתוסכלים כי חיי האהבה שלכם זקוקים ל'מתיחת פנים'. אל תטילו את האשמה והאחריות למצב על אנשים אחרים. עכשיו בואו ונראה אתכם יוזמים פעולה ישירה לשיפור המצב. הרקיע רומז כי צפויים לכם מסרים רומנטיים שבעבר העדפתם להתעלם מהם. יש מי שמשים עצמו כאילו שכח הבטחה שהעניק לכם. אם לא מדובר בקטע עקרוני, כדאי שתרדו מזה.

דלי
אין לכם יותר מידי סבלנות עבור אדם רגשני שמנסה למשוך את תשומת לבכם. מצד שני, באופן מפתיע, אתם נכנעים למניפולציות של אדם אחר שמנסה 'להלביש' עליכם סממנים מאורח חייו. הראיה החודרת שלכם אינה עוזרת לכם היום לראות את הדברים בצורה שקופה וברורה. להתייעץ עם חבר/ה קרוב, יכול להקל עליכם מאוד. הרקיע רומז כי כשחוטבים עצים, עפים שבבים – אין דרך אחרת להגיע אל הפסגה.

דגים
הכללים שקבעתם לעצמכם בעבר, כבר לא כל כך עובדים. אירועים בשטח שמתרחשים במהירות מסחררת, גורמים לכם לשנות את דעתכם בנושאים חשובים. אתם עסוקים בפתרון בעיות אישיות. יום לא קל. הפעילו את היצירתיות וההשראה. למרות העומס נסו למצוא זמן גם עבור אנשים קרובים שמבקשים את עזרתכם. הפנימו את האמרה 'אהוב את רעך כמוך' אך לא יותר ממך. הכוונה היא – היו טובים אל זולתכם, אך לא יותר מכפי שאתם טובים אל עצמכם.

Back to top button