הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 19-09-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

תיתכן אווירה של מתח עקב שינויים סביבתיים. נראה כי עם כול הרצון הטוב למנוע מאנשים קרובים לכם את כאב ההתפכחות מול המציאות, יש דברים שאינכם יכולים לבצע. אל תנסו לשחק אותה 'סגני אלוהים'. חשוב שכול אחד יתמודד עם הניסיונות שהחיים מזמנים לו. אתם נוטים לקחת על עצמכם יותר מידי. פשוט תפסיקו. זה לטובת כולם. אל תתייחסו לזוגיות שלכם כמובנת מאליה. אם רצונכם כי תאיר לכם פניה, מהרו להשקיע בה.

מזל טלה והאות "הא": תורת הקבלה רואה באות "הא" [ה] מעין אות קדושה משום שבאות זו נברא העולם, שנאמר- "אלה תולדות השמיים והארץ בהבראם", אך ניתן לקרוא פסוק זה גם אחרת, כלומר "אלה תולדות השמיים והארץ ב – "הא" בראם. כלומר – ברא אותם באות "הא". כך גם מזל טלה באשר היותו ראש וראשון בגלגל המזלות ואשר ממנו נבראו כל השאר והיתר.
תחזית שנתית לראש השנה
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אתם משקיעים זמן רב בקטעים של חשבון נפש עם עצמכם. יש מי שמפריע לכם לזרום עם הדברים ומעביר בקורת נוקבת על דרך ההתנהלות שלכם. הקשיבו רק לעצמכם! אל תתפתו להצדיק את מעשיכם. שמרו על עצמאות רגשית וכללית. מבחינה רומנטית- לאמיצים וליוזמים שביניכם צפויות התחלות חדשות. הידע שאתם צוברים, חייב להפוך לנחלתם של רבים. נסו להגות רעיון שיאפשר לכם להעביר להם אותו.

מזל שור והאות "וו": תורת הקבלה רואה באות "וו" [ו] מעין עמוד או מגדלור הנטוע על צוק של סלע. זו הסיבה לפיה הם מכנים אות זו בכינוי "עמודו של עולם", ומכיוון שהקבלה רואה את העולם כעומד על מידת הרחמים, הרי שהאות וו היא זו שמתווכת בין העולם לבין מידת הרחמים. מכאן עולה כי אות זו, כמו גם מזל שור, מעניקים ליקום את מידת הרחמים.
תחזית שנתית לראש השנה
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

נראה כי זמן רב מדי אתם שבויים בכבלי העבר. הגיעה העת למהלך מקורי שאינו מושפע מן ההיסטוריה שלכם. אל תיצמדו אל זיכרונות סרק. ייתכן כי אתם מעניקים אשראי גדול מדי למישהו שלא מספר לכם את כל האמת. יש מקום להציג שאלות שעלולות להביך. אל תעשו חשבון. ייתכן כי מישהו מטריף את חייכם ומאלץ אתכם לתרץ ולהסביר. אם אכן זה מה שקורה, כדאי שתסיקו את המסקנות הנכונות.

מזל תאומים והאות "זין": תורת הקבלה רואה באות "זין" [ז] מעין כלי נשק כדוגמת כידון או רומח, ולכן היא מקשרת אות זו אל תכונות כגון כוח ועוצמה. האות ז' נחשבת לבעלת אנרגיות זכריות וגבריות והיא מופיעה לפני האות ח' הנחשבת לבעלת אנרגיות נקביות ונשיות. גם מזל תאומים נחשב לבעל אנרגיות זכריות וגבריות ואף הוא מופיע לפני מזל סרטן שהינו בעל אנרגיות נקביות ונשיות. הקבלה רואה בזה מערכת יחסים בין הכוחות הזכריים הפולטים לבין הכוחות הנקביים הקולטים.
תחזית שנתית לראש השנה
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

האנרגיה הקוסמית מזהירה אתכם מפני רגשנות שעלולה להוליד אשליות שווא. הגורל ממליץ להקשיב לרציו ולא לאמוציות, כלומר, להיגיון ולא לתעתועים. זה הזמן להאט את הקצב ולהירגע במקצת. מספר נושאים העומדים על הפרק יזכו לדחיפה בעקבות שיתופי פעולה עם בני משפחה. אלה שיצאו אל הפועל – יניבו תוצאות משביעות רצון. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון כי עדיין יש מעצורים בשטח ואסור לקחת שום דבר כמובן מאליו.

מזל סרטן והאות "חית": תורת הקבלה רואה באות "חית" [ח] מעין רמז גדול לחזרה בתשובה וזאת משום היותה מזכירה בהגייתה את המילה "חטא", ועל כך נאמר "במקום בו עומדים חוזרים בתשובה, צדיקים גמורים אינם יכולים לעמוד". האות ז' הקודמת לאות ח', נחשבת לאות בעלת עוצמה. האות ח' עצמה מורכבת [כלומר, בנויה] משתי אותיות ז' הצמודות זו לזו, ולכן בעלת עוצמה כפולה ומוכפלת. כך גם מזל סרטן הנחשב למזל ביתי ומשפחתי והרי ידוע הוא כי העולם כולו עומד על הבית ועל המשפחה.
תחזית שנתית לראש השנה
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יום של התרגשויות. אתם מכירים מישהו חדש שגורם לכם להרגיש פרפרים בבטן וריגושים, ואתם חשים בעוצמה רבה סערת רגשות שמזמן לא הרגשתם. הרומנטיקה 'מככבת' ללא ספק ביום זה, ומשפיעה עליכם. אל תייחסו חשיבות רבה מידי לנאמר על ידי אנשים אחרים שאינם באותו ראש כמוכם. צפויה לכם הצלחה עם ילידי מזלות האש: קשת, אריה (כמוכם) וטלה.

מזל אריה והאות "טית": תורת הקבלה רואה באות "טית" [ט] כאילו הייתה קשורה בצורתו של הנחש המייצג מאגיה וכוחות ריפוי, כדוגמת נחש הנחושת אשר ריפא את העם ממגפה. כמו כן היא מתייחסת אל אותו זו כרומזת על האור הגנוז וזאת בזכות הכתוב-"וירא אלוהים את האור כי טוב" – בפסוק זה מופיעה האות ט' לראשונה, ומכיוון שכך הרי שמן הראוי להעניק לה קונוטציות ואסוציאציות של טוב. כך גם מזל אריה שהינו כמלך רם ונישא הנוטה חן וחסד לנתיניו.
תחזית שנתית לראש השנה
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

יום מלא מרץ. אתם זורמים בכיף עם החג. שלא כהרגלכם אתם נוקטים יוזמה בתחום החברתי, עובדה שמתקבלת בהתלהבות. אתם מגלים תחום עניין חדש ויתכן שתתחילו להשתעשע במחשבה על שינויים בחייכם. נושאים ורעיונות חדשים צצים מכול עבר. אתם קצת מתקשים להתמודד עם הקצב המהיר של הדברים אבל מתמודדים. הרקיע רומז על אדם עתיר ניסיון העומד להדריך אתכם בדרך הנכונה.

מזל בתולה והאות "יוד": תורת הקבלה רואה באות "יוד" [י] כאילו הייתה ידו [יוד] הפשוטה של האלוהים המעניקה חיי נצח לצדיקים. האות י' הינה הבסיס לכל שאר האותיות וזאת משום צורתה שעשויה להיות כלולה בכל אות ואות. כמו כן משמשת האות י' הקטנה מעין דוגמה ומופת לתכונות כגון צניעות, ענווה ומוסר. ממש כך גם מזל בתולה הנחשב למזל בעל טוהר פנימי, כמו גם עניו וצנוע.
תחזית שנתית לראש השנה
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יום בסימן חברתי. יש לכם מצב רוח חיובי. אתם מתחילים את היום בתחושה אופטימית ומרגישים נוח להציע הצעות וחידושים בכל תחום. אתם מלאי אנרגיה וכל מה שתתחילו יצליח למצוא את הכיוון הנכון. זהו עיתוי מתאים לבילוי משותף. אם יש לכם בן זוג קבוע – הערב זה זמן לחגיגה. הרקיע קובע כי גישתכם אל המציאות מושפעת מהרהורי הלב ולא מקולו של ההיגיון. אגב, לא שזה רע.

מזל מאזניים והאות "למד": תורת הקבלה רואה באות "למד" [ל] מעין מאגר של אנרגיות שנועדו לכוון את האדם ולהדריכו בחייו עלי אדמות, וזאת משום שבאות זו מתחילות מצוות "לא תעשה" שבעשרת הדברות. קומתה הזקופה של האות ל' מעידה על נטייתה להוות מופת ודוגמה לשאר האותיות. כך גם מזל מאזניים הנחשב למזל שופע חביבות והרמוניה הבאות לכוון ולהדריך את שאר המזלות.
תחזית שנתית לראש השנה
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

הרקיע משגר היבט הרמוני אל גזרת מזל עקרב וקובע כי רגישות רבה שאתם מפגינים כלפי אחרים, זוכה בגמול מיידי. תחום היחסים האישיים עולה לדיון מול אדם שאיתו אתם מעורבים רגשית. יש לכם לא מעט מחשבות על שינוי בחייכם. חכו לזמן מתאים יותר. השקיעו את האנרגיה בתכנון מעשי ובצבירת ידע. עד שכל השינויים האלה יתרחשו עליכם להתעסק בבניית בסיס איתן.

מזל עקרב והאות "נון": תורת הקבלה רואה באות את הבסיס לנשמת האדם, וזאת משום שאות זו ניצבת בראש המילה נשמה. כמו כן היא [האות נ'] מביאה ליקום אור גדול באשר היותה פותחת את המילה נר. לאות ן' סופית מיוחסות תכונות של תיקון משום שביום הדין עתידה הנשמה ליתן דין וחשבון [יש לספור את אותיות ה- נ' וה- ן']. ערכה הגימטרי של אות נ' הינו 50 והוא מייצג את היובל הגדול בו כל הבריאה שבה וחוזרת אל מקורה ונולדת מחדש. ממש כך גם מזל עקרב המייצג התחדשות ולידה מחדש.
תחזית שנתית לראש השנה
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

צפוי מצב בו אתם נצמדים לאדם כלשהו [מדהים ככל שיהיה], ושוכחים מכל היתר. קיים מגוון עצום של הזדמנויות שאתם עלולים להחמיץ. אתם לא צריכים לסבול ולהתייסר. אל תפחדו להתעמת ואל תתביישו לבקש. אתם בכיוון הנכון. המלצות של קרוב משפחה עובדות אחת לאחת. אתם מיישמים וקוטפים פירות ב- מיידי. ההרגשה משתפרת למרות שלא כולם תמימי דעים איתכם. תחושת הערך העצמי עולה.

מזל קשת והאות "סמך": תורת הקבלה רואה באות "סמך" [ס] מעין "בית גנזים" לאוצר גדול, וזאת משום צורתה הסגורה. האות עצמה רושמת מעין עיגול החוצץ בין כוחות האור לבין כוחות החושך. יש מקובלים הרואים באות ס' מעין משענת סומכת ותומכת, ואילו מקובלים אחרים רואים בצורתה את המספר אפס [0] הנחשב לרוחני בשל היותו אין סופי ונטול גשמיות. כך גם מזל קשת – סומך אחרים ומוכן להקריב את עצמו על מזבח של אידיאלים נשגבים.
תחזית שנתית לראש השנה
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

האווירה בבית טובה מאוד. יש הרגשה שניתן ללבן גם נושאים שבעבר היו טאבו או היקשו מאוד על כול המעורבים מבחינה רגשית. מישהו מבני המשפחה או החברים הקרובים מגלה יוזמה ומציע לצאת לטיול מלהיב במיוחד. אל תתנו לטרדות מן העבר לעצור אתכם. אם אתם מוצאים את עצמכם שקועים בענייני לב ורגש, כדאי להתנער מאמוציות ולהעדיף את הגישה המעשית.
מזל גדי והאות "עין": תורת הקבלה רואה באות "עין" [ע] את האות הראשונה הניצבת בראש הפסוק מספר זכריה- "עיני השם המה משוטטים בכל הארץ". יש מקובלים הרואים באות זו את האור הגנוז השמור לצדיקים, וזאת בזכות הפסוק בספר קהלת "ומתוק האור וטוב לעיניים", ומכאן נובע כי לא נעלמה מהם צורת האות המזכירה את העין האנושית. הגדיים [מזל גדי] המשוטטים במצוקי עין-גדי, נדמו עבור המקובלים כשליחיו של השם וכאילו היו עיניו המשוטטות וצופות למרחקים.
תחזית שנתית לראש השנה
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

נראה שאתם שקועים יתר על המידה בעצמכם ובצרכים שלכם. הגיע הזמן לנער את האבק מעל הקשרים האישיים והחברתיים ולהפיק כמה תובנות חדשות שיעזרו לכם להתחבר טוב יותר לאנשים שחשובים לכם באמת. זאת חובתכם וזאת גם הדרך לשפר את איכות החיים שלכם. כך שבכול מצב, אתם יכולים רק להרוויח אם תסכימו לשנות דרכי פעולה. אנשים מחבבים את יושרכם ואת נכונותכם לומר בגלוי את אשר על ליבכם, אך יש מצבים שהשתיקה יפה להם.

מזל דלי והאות "צדי": תורת הקבלה רואה באות "צדי" [צ] את דמותו של ה – צדיק המשמש מעין כיסא ויסוד ובסיס למתרחש בעולמו של השם. יש מקובלים הרואים באות צד"י מעין ראשי-תיבות למילים צדיק דיין ישר. כך גם מזל דלי הנחשב לבעל תכונות רוחניות ומעניקות. מקובלים אחרים סבורים כי האות צ' מורכבת מן האותיות נ' ו – י' ומכיוון שכך הרי מדובר בשילוב בין כוחות נקביים המיוצגים על ידי האות נ' [נקבה], לבין כוחות זכריים המיוצגים על ידי האות י' המשמשת במקרא כאות הבאה להורות על עוצמתו של האל [יי].
תחזית שנתית לראש השנה
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

למרות הפעילות והאנרגיה הרבה שאתם משקיעים בתחום הרומנטי, יש עדיין לא מעט עיכובים שמונעים מכם להגיע להגשמה. עם זאת אתם מצליחים לשמור על מורל גבוה ולא להתאכזב יותר מידי גם כאשר התנאים אינם מושלמים מבחינתכם. התחושות מעורבות. תנו לעצמכם עוד קצת זמן ובינתיים תיהנו מההווה. אם החלטתם לקחת שותפים לחייכם, זה עדיין לא אומר שאתם צריכים לוותר על חופש הפעולה שלכם ועל ייחודיותכם.

מזל דגים והאות "קוף": תורת הקבלה רואה באות "קוף" [ק] מעין צורה הדומה לקוף של מחט, ואשר ככזו היא בעלת אנרגיה של הקפה, סיבוב וסגירת מעגל. גם מזל דגים, ממש כמו האות ק', סוגר מעגל של גלגל-המזלות אשר נפתח במזל טלה ומסתיים במזל דגים. יש מקובלים רואים בה אות בעלת עוצמה אדירה, וזאת משום שהיא ניצבת בראשה של המילה קדוש, ומכאן "קדוש – קדוש – קדוש השם צבאות".
תחזית שנתית לראש השנה
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button