הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 30-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
היפטרו מהמתחים העודפים על ידי תרגול מדיטציה. האחריות שלקחתם על עצמכם כבדה למדי ולא פלא שאתם מרגישים עייפות נפשית. הנכם מחכים להערכה, שלצערכם לא מגיעה. שינוי משמעותי יתרחש לאחר שאתם תחליטו לנקוט במדיניות חדשה. פרצו גבולות קיימים, התלבשו אחרת ושדרו ליקום שיש לכם מה לתת. מי שישקיע בכם, רק ירוויח. אל תנסו לשנות סדרי עולם אצל אנשים אחרים. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 11 [מבלי לחבר את ספרות התוצאה].

שור
מותר לכם לפרגן לעצמכם. אתם מסתפקים במועט… מעט מידי. בתכל'ס הגיע הזמן לחיות את החיים ולא להתייחס אליהם כאילו היו חזרה גנראלית. החלטה שעשיתם בעבר, מתגלה כלא נכונה. אל דאגה, הכול, כמעט, ניתן לתיקון. אולי זה כדאי ואולי לא. זאת כבר שאלה אחרת! אתם צריכים לסמוך רק על עצמכם. זה יהיה ממש מיותר להתייעץ עם מי שלא מבין לליבכם. שיחה מעין זאת רק תגביר את המועקה הפנימית. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 8 [לאחר חיבור ספרות התוצאה] לדוגמה: 35=3+5=8

תאומים
אתם חושבים יותר מידי ובעצם מה שיגרום לכם להרגיש הכי טוב שבעולם זה להיות ספונטאניים ופשוט ללכת אחרי הרגש. המגבלות שאתם חשים אינן קיימות במציאות. אתם מציבים לעצמכם חוקים ומערימים קשיים גם במקומות שהכול פתוח. נצלו את היום הזה לתרגל עשייה של דברים שונים מהרגיל, למען עצמכם. כדאי שתקבלו על עצמכם אחריות מסוימת [מטלה נוספת], שהצלחתם לחמוק ממנה עד כה. ההתנדבות הזו תיזקף לזכותכם ביום בו ידונו על קידום ושכר. במקביל, למישהו בסביבתכם יש קשרים עסקיים, שכדאי לכם לנצל לטובתכם.

סרטן
יום מעניין. תקבלו יותר מהצעה אחת לבילוי בערב ותצטרכו להחליט במהירות לאיזה כיוון אתם הולכים. עם כל הכבוד והנטייה הטבעית שלכם להיות מחוברים בטבור לבני המשפחה מומלץ להתנתק ולצאת למקום חדש בו לא ביקרתם עדיין. יש אנשים שמנסים להיצמד ולהיטפל אליכם בכוח. ההמלצה היא לבחור ביתר קפדנות את החברים שלכם. שלא כרגיל מקננים בכם רגשות סותרים ומנוגדים. מופיעה נטייה להרפתקנות, אך בצידה אי-חשק לשלם את המחיר.

אריה
נסיעה ארוכה צפויה להתבצע היום. אתם מרגישים עייפים וזה הדבר האחרון שבא לכם לעשות. בתחום הזוגי חל שיפור מסוים אבל הדרך לאידיליה שאתם רוצים להגיע אליה, עדיין ארוכה ומפותלת. לחצים ומתחים עלולים לגרום לכם תסכול. עליכם ללמוד לתרגל מדיטציה, זה יכול להועיל לכם מאוד. רבים מכם מרגישים בשלים די הצורך כדי לשלוף מן המגירה יצירות שהוחבאו בה. מזל והצלחה צפויים לאלה מכם המבקשים לבטא עצמם במישור יצירתי ואמנותי. צצות הזדמנויות המאפשרות לשלב בין עיסוקים רוחניים לבין רווחים חומריים.

בתולה
המזל מאיר לכם פנים היום ואתם יכולים להשיג הרבה. בזוגיות צפויה לכם הפתעה, בין אם אתם בקשר קיים או בתהליך של חיפוש. יום מתאים במיוחד לבלות באירועים חברתיים, ולמפגשים עם חברים וותיקים וחדשים. גם אם יש כאלה שכבר פגשתם בעבר ולא חשבתם שהם שווים יותר מדקה מזמנכם היקר, כדאי שתתנו עוד צ'אנס. המתרחש משפיע על הנפש וכתוצאה מכך אתם מוכנים להמר על רומנטיקה שבעבר הסתייגתם ממנה. ההעזה יוצרת התחדשות ביחסים הבין-אישיים ואף מסלקת עכבות במישור האינטימי.

מאזניים
ביקור לא מתוכנן יעלה למודעות שלכם נושא שאותו ניסיתם להדחיק זה זמן רב. עליכם לקבל החלטות שנוגעות להווה אך מתבססות על ניסיון העבר. מומלץ להפריד בין המשקעים והאכזבות ובין העובדות. תנו צ'אנס לעצמכם, לאהבה ובכלל להזדמנויות חדשות. הולכות ומתפוגגות חרדות שווא ומתנדפות דאגות שלא היה להן הסבר הגיוני. צפויה תקשורת טובה ביחסים שנסדקו לאחרונה.

עקרב
יום מוצלח שמהווה נקודת ציון חשובה למבחן התמידי בו אתם מעמידים את הזוגיות שלכם. נוכחתם לדעת שאתם יכולים להסתדר נהדר גם כשאין אנשים נוספים מסביב. איכויות חדשות צפות ועולות על הפרק. למי שלא נמצא בקשר, מומלץ לחפש את התשובות בפנים ולאו דווקא בחוץ. המשפחה מפרגנת ואתם מרגישים שאתם מקבלים סוף סוף את היחס המגיע לכם.

קשת
האינטימיות ביחסים האישיים בסימן עליה למרות הקשר בו אתם עסוקים אינו ממש יציב. לגבי העתיד, אתם מלאים שאלות כמו רימון אבל לא מעזים להפנות אותם לכתובת הנכונה. מודעות עצמית היא מילת המפתח במצב העדין שנוצר. למרות ההסתייגות הראשונית, צפויה לכם השתתפות בפעילות מגוונת ולא שגרתית, ממנה תפיקו את מלוא ההנאה. יחסים שהתנדנדו ללא כיוון תכליתי, מגיעים עתה אל רגע האמת.

גדי
במסגרת נסיעה קצרה שתערכו היום תוכלו למצוא מספר שעות של שקט שכל כך חסר לכם באמצע השבוע. בדרך כלל אתם מחפשים ריגושים, אבל היום אתם נמצאים בקצה השני ורק רוצים שיעזבו אתכם במנוחה. השתמשו בחוש ההומור על מנת להסביר את הדואליות שאתם חשים. בן/בת הזוג יקבלו בהבנה את הדברים. גישתכם מרתיעה הרפתקנים, אך מקרבת אליכם את מי שיש להם מה להציע.

דלי
אתם חשים כי אין לכם מנוחה ומוצאים את עצמכם עסוקים מעל לראש. במקום לקבל מחמאות והערכה למאמץ, אתם עוד סופגים ביקורת. מצב עניינים זה מוריד את מפלס מצב הרוח. קחו את היוזמה לידיים ואל תצפו מאחרים לשום דבר. חציו השני של היום הוא שלכם ורק בשבילכם. אתם מושפעים כעת מן האנרגיות של כוכב נוגה הנחשב לכוכב היופי, האהבה והאמנות. צפויה תחושה פיסית תוססת מהרגיל, מעין שיפור במראה ובהופעה ללא צורך בהשקעה מיוחדת. האסטרולוגיה סבורה שאתם האנשים הכי מקוריים והכי לא שגרתיים: ידידותיים ביותר, לפחות כלפי חוץ, אף שבפנים אתם נותרים בודדים ומרוחקים.

דגים
התנהגות אימפולסיבית מכניסה אתכם לצרות צרורות עם בן/ת הזוג. אתם מתחילים להתאושש לקראת הצהרים. נסיעה למקום בילוי עם אנשים שאתם אוהבים ושגם מפרגנים לכם, תשנה את האווירה לחלוטין. בשעות הערב צפויה התפייסות. האסטרולוגיה סבורה שאתם יצירתיים, אמנותיים, ביישנים ומופנמים: טוב ליבכם הוא משהו שאפשר לעשות עליו אופרת סבון: מה שהכי מעניין אתכם זו האהבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button