הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 17-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
דפוסי החשיבה שלכם משתנים עקב דברים שאתם נחשפים אליהם במקרה. בחברתי וגם בתחום האישי, אתם צריכים להפיק לקחים מניסיון העבר ולא להתמקד על הטפל, כפי שלעיתים קרובות יש לכם נטייה לעשות. אתם מחפשים שליטה במקום תוצאות. חבל על זמנכם היקר. זהו יום מתאים לניצול הכישרונות הטבעיים לכיוון התפתחות רוחנית. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל מאזניים, וצריכים ללמוד ממנו כיצד להתבונן במטבע משני צדדיה או כיצד להיכנס אל נעלי הזולת.

שור
צפוי יום מעורפל. פעמים רבות אתם מקדימים את זמנכם ומעלים רעיונות מהפכניים. האטימות סביבכם גורמת לכם לפקפק האם באמת הכיוון הוא נכון. אל תרימו ידיים למרות שאתם קצת ירודים ונוטים לקבל גם את הדברים שמוציאים לכם את הרוח מהמפרשים. בחברתי, המצב לא ברור. האווירה משונה והמסרים שמגיעים אליכם ניתנים לפירושים שונים. נתיב הגורל כבר צופן את הצלחתכם, אך סגירה סופית מותנית ביכולתכם להקרין אהדה ואנושיות.

תאומים
אתם רגישים מידי לביקורת ומגיבים בתוקפנות. נסו לפעול בצורה אחרת מלבד תגובה אוטומטית. קחו אחריות גם על הרגשות שלכם למרות שנראה לכם שזה לא בשליטתכם. דפוס התנהגות זה רק מחזק את מי שמתנגד לכם ומוכיח, כביכול, שאינכם שקולים מספיק. מצב הרוח הרגיש מתחלף בהמשך היום. בשעות הערב צפויה לכם פגישה מרתקת. גם אם ליבכם נוטה אחר אנרגיות גשמית, הרי שעתה כדאי שתתמקדו בהיבטיה הרוחניים של המציאות. שם ממתין לכם המזל.

סרטן
הדימוי עצמי שלכם משתפר אחרי שעבדתם קשה מאוד על הנושא. מגיעה לכם טפיחה על השכם. אין ספק. זה הזמן לשקול אם כדאי לפצוח בקריירה חדשה, גם אם בתחילה זה יהיה במקביל לדברים קודמים שאתם עסוקים בהם. אל תפחדו לשקול להתחייב. באופק ממתין מישהו שרוצה לתת לכם הזדמנות של ממש על סמך הרושם המצוין שעשיתם. אל תדחו על הסף.

אריה
יש לכם תחושה שאתם לא עומדים בקצב ההתרחשויות ושמישהו אחר מנהל את זמנכם. לא כל כך ברור לכם מה בעצם קורה ואתם שרויים בחוסר וודאות. אין צורך להיחפז ולהפליג למסקנות מרחיקות לכת בגלל כמה עיכובים ותקלות. אל תתנו לאירועים חיצוניים להפריע למהלך התקין והטבעי של החיים. התאפקו קצת ותראו מה קורה. הרקיע קובע כי זה הזמן להפסיק עם החיוך הציני וללכת על אהבה טהורה, כנה ואמיתית. הרקיע צופה מזל גם לשותפויות שעשויות להוביל אל זוגיות.

בתולה
היום נראה כי תתעוררו עם הרגשה נהדרת. יום לטיפוח הבית שמתאים בדיוק לתחושה שלכם. אתם מפזרים אופטימיות סביבכם, וסוחפים איתכם אנשים אחרים. היום אתם במיטבכם. לכן, אירועים ובילויים שתשתתפו בהם יזרמו מעצמם ואתם תצליחו להקסים את הנוכחים. היו בטוחים בעצמכם. הפגינו והחצינו רגשות חיוביים. כך או אחרת צפויה פרשייה עסיסית ותוססת, כמו גם הצלחה בהישגים חברתיים.

מאזניים
יום של חוסר מיקוד. אתם סובלים מפיזור הדעת ולא מצליחים להחליט מה לעשות קודם. הלך רוח זה עלול לגרום ללא מעט עימותים עם אנשים חסרי סבלנות. היזהרו לא לאבד חפצים אישיים יקרי ערך שאתם מתעקשים משום מה, לסחוב אתכם. חציו השני של היום מאוזן יותר. אתם מצליחים לנוח ולהירגע. בערב, יש מצב לבילוי. אל תסמכו על חברים. צאו לבד! להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם על גבי בדיל את הקמע הבא: להגנה אלוהית חורטים על הקמע את האותיות: אאא המייצגות את הפסוק: אהיה אשר אהיה.

עקרב
יום מתאים לכל מה שקשור בחו"ל. היכרויות חדשות צפויות במקומות מפתיעים. אתם מצליחים לתמרן היטב בין הקטע החברתי ובין הצורך שלכם להקדיש זמן לעצמכם. אתם חשים תשוקה בלתי ניתנת לריסון להרחיב את ידיעותיכם וללמוד עוד דברים חדשים. הקטע הזה מעורר עימות בבית, שם יש מי שמתנגד לרעיון שתיעדרו מהבית עוד יותר. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל שור, וצריכים ללמוד ממנו תכונות כגון: סבלנות, התמדה ועקביות.

קשת
אין לכם יותר מדי סבלנות לאנשים אחרים. אתם עלולים לגלות שפתיל קצר לא ממש תורם למערכות יחסים. עימותים עלולים להתעורר בשלב מוקדם יחסית. לקראת החלק השני של היום, הרוחות נרגעות. היכולת שלכם להכיל את המתח הפנימי משתפרת ואתם מתחילים להתנהג בצורה ראויה יותר. בן/ת זוג יפתיעו. אם אתם חשים רגשי אשמה והרהורי חרטה, כדאי שתפטרו מכל אלה באמצעותו של גורם שלישי.

גדי
אירוע חברתי רב משתתפים שיתרחש בערב, גורם לכם להתרגש ולהתכונן במהלך כל היום. תוכניות קודמות נדחקות לקרן זווית. יש מי שנפגע משינוי סדר היום ואתם, שהינכם מרוכזים יותר מידי בעצמכם- שוכחים להודיע לכל מי שצריך על מה שקורה. מצב הרוח האופטימי שלכם גורם לאחרים לסלוח לכם על חוסר ההתחשבות. אל תהפכו את זה למנהג קבוע. היו בטוחים בכוונותיו הטובות של אדם זקן ובא בימים.

דלי
אתם מרגישים עייפים במיוחד אחרי כמה ימים של עומס. אין לכם מה להתבייש בכך שאתם רוצים להישאר בבית. תלמדו לומר 'לא', גם אם יש מי שמנסה להפעיל עליכם רגשי אשמה ולהאשים אתכם במצבו. את תפקיד 'וועדת תרבות' מסרו למישהו אחר. ממילא כבר מזמן התעייפתם מהעניין הזה. ידידים בעלי השפעה מפלסים לכם דרך. האנרגיה האחרונה שאתם זקוקים לה היום היא של אדם כפייתי. השתדלו להתנער ממנו מבלי לפגוע ברגשותיו.

דגים
לא יזיק לכם להאט במידה מסוימת את הקצב. אתם מוצאים את עצמכם מבלים די הרבה זמן בנסיעות. גלו משנה זהירות ואל תתנו לאירועים חסר חשיבות להסיח את דעתכם. אתם עסוקים במחשבות על בני הבית. מישהו אשר בשמו מופיעה האות מ' נמצא במועקה, ולמרות כל ניסיונותיכם, אתם לא מצליחים לעזור יותר מידי. לעיתים דרושה דווקא עזרה מקצועית מאדם אובייקטיבי. ייתכן כי החשש שלכם מפני אובדן שליטה, אינו מוצדק: אל תחששו לזרום עם מה שיש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button