הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 24-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
דברי השכנוע שלכם לא נופלים על אוזניים אטומות. יש לכם קרקע פורייה לפעול. תהיו מספיק רגישים על מנת לשמוע את הנאמר וגם להגיב בעיתוי הנכון. חשוב להעלות למודעות את מה שמציק לכם. התפכחות מהירה מפנטזיות בלתי אפשריות להגשמה- תחסוך לכול המעורבים כאב לב מיותר- פשוט חבל על הזמן, זהו משאב יקר שאין לזלזל בו. אל תניחו לבעלי אנרגיות שלילות להפריע בהשגת מטרותיכם או בהגשמה העצמית שלכם.

שור
אתם נהנים ממצב רוח טוב, בעקבות תחושה פנימית של התחדשות. קיבלתם החלטות חשובות שעוזרות לכם להירגע. מה שהיה- נגמר ואתם יכולים לסמן "וי" ולהתקדם הלאה. כאן ועכשיו – זה הזמן להתחיל בדרך חדשה. עד כה התפשרתם יותר מידי, אל תעשו הנחות לאף אחד, גם לא לעצמכם! הגיע הזמן לשינוי ואתם ממש בשלים! בילוי ביתי לא מתאים לכם. יותר טוב לכם לצאת ו"לתפוס ראש" עם חברים. גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם.

תאומים
סוף סוף אתם מצליחים להיצמד לתחושת סיפוק ואפילו מעזים להצהיר שאתם מאושרים. הסוד הוא להיות ב"כאן ועכשיו". בלי לחשוב יותר מדי על העבר אלא להיצמד לאירועים המתרחשים בהווה וגורמים להם נחת רוח. בזוגיות- פריחה. בחברתי- המצב סביר אם כי בקרוב יהיה עליכם לשקול ברצינות אפשרות של שינוי כלשהו. צפויה אנרגיה קוסמית המזהירה מפני אויבים נסתרים.

סרטן
בדרך כלל אתם חיים באיזון אבל היום, משום מה, נכנסת בכם 'רוח לחימה'. אתם מפעילים לחצים על אנשים הקרובים לכם. הניסיון בשליטה ובחלוקת הוראות לכל הכיוונים לא מצליח וגורם לעימותים. תרדו מהעץ הגבוה עליו טיפסתם. עשו ניסיון אמיתי לתקשורת בגובה העיניים גם בחברתי וגם בבית. יסוד המים מזרים אנרגיה רומנטית גם אל האדישים שביניכם. עיתוי חלומי כדי לחזר בו ולהיות מחוזרים.

אריה
מצב הרקיע פותח בפניכם אפשרויות רגשיות חדשות. התחום החברתי מאיר לכם פנים וגם רומן של ממש עשוי להתפתח אם תגלו נכונות להיפתח לאתגר ולהשקיע משהו מעצמכם. השילוב של אדישות ועדינות מעוררים רגשי תרעומת אצל אנשים אחרים. יש מי שמטיל ספק אם אתם בכלל מעוניינים בקשר בגלל הקצב האיטי שלכם. תחליטו מה אתם מעדיפים, להירדם בשמירה או אולי אהבה.

בתולה
תופעה קוסמית מבשרת על אנרגיות ממוזלות. היום צפויים להתרחש שינויים אחדים במספר תחומים. היכולת התקשורתית שלכם עומדת היום להוכיח את עצמה ובגדול. אם תצליחו להתעלות על הצורך להגיב על כל גירוי, תצאו מנצחים מכול סיטואציה. צפויה אנרגיה טובה לאלה מביניכם שטרם נחלצו מפרשיות העבר. קחו את קצה החוט שהכוכבים מגישים לכם. יושר וכנות גורמים לכם לומר את אשר על ליבכם, גם אם הסובבים אתכם מנסים להשתיק אתכם.

מאזניים
יש לכם המון אנרגיה חיובית ואתם לא מהססים לחלוק אותה. לעיתים קרובות אתם מוצאים את עצמכם מחלקים עצות ומעודדים אנשים שמגיעים אליכם ובעצם מבקשים מילה טובה. אתם בהחלט רוצים לעזור ויוצאים מהסיטואציה- מחוזקים. הרי הכל בחיים יחסי והסיפורים שאתם שומעים מסביב רק נותנים לכם פרופורציות על הבעיות שלכם. זה הזמן לתת מעצמכם מבלי להיתפס לחשבונאות קטנונית. קחו יוזמה ואל תתייחסו לצד השני כמובן מאליו.

עקרב
ידידים שתומכים בכם ומעודדים אתכם במצב החדש שנוצר, ומהווים מקור לתחושות של אושר וסיפוק רגשי. יש לכם הזדמנות של ממש לבטא את רגשותיכם מול אוזן קשבת. חשוב שתעשו זאת ותאווררו את כל מה ששמרתם בבטן זמן רב. נושא שיחה טעון עלול להעיק עליכם אולם הגיע הזמן לפתוח את העניין ולהבהיר אחת ולתמיד את דעתכם.

קשת
יום נעים במיוחד. שיחת טלפון המגיע אליכם מוקדם בבוקר מסמנת יום זה כמוצלח. זאת עקב תחושה טובה של פינוק, קבלה טוטלית ותמיכה על ידי אדם שחשוב לכם מאוד. יום מתאים לבילויים משותפים ולשיחות נפש שבדרך כלל אין לכם יותר מידי זמן עבורם. נסו לשתף בזמן האיכות שמתאפשר היום יותר מבן משפחה אחד. זכרו כי האמת אינה נחלתם של המשכילים, אלא של אלה אשר השכילו ללמוד מן הניסיון. התחברו עימם, וייטב לכם.

גדי
אתם מתחילים את היום באווירה תזזיתית. עליכם לקבל החלטות חשובות והדבר דורש מכם גמישות ורצון אמיתי לשינוי. אתם מעריכים מאמצים שמשקיע בן/ת הזוג ומתנהגים בהתאם. יש סיכוי לשיפור הקשר גם בטווח הקצר וגם לאורך זמן, במידה ותתמידו בהבעת רגשותיכם. זה חשוב מאוד לצד השני! זכרו כי אנשים המתעלמים מן העולם החומרי המקיף אותם, הם צבועים ומתחסדים. אנשים רוחניים משתמשים בחומריות על-מנת להביא מזור וסיוע לנזקקים.

דלי
קשה לכם לתקשר עם עצמכם. יום של בלבול וחוסר שקט פנימי. אתם מוטרדים ודואגים ואינכם מסוגלים להתרכז כדי להחליט מה הכי כדאי לעשות במספר תחומים חשובים. דרושה לכם מנה גדושה של סבלנות. כמו כן, כדאי שתפעילו תחכום ודיפלומטיה זהירה. אדם אשר אתם סומכים עליו, אינו מלאך צחור כנפיים. כדאי שתדברו פחות! הציבו לעצמכם מטרה כלשהי. מעתה ואילך כל אשר מקדם אתכם אל המטרה הוא טוב – גם אם יש בו מן התסכול, ואילו כל אשר מרחיק אתכם מהמטרה הוא רע – גם אם יש בו מן העונג.

דגים
אתם נמשכים כמו פרפר לאש למצבים שמסכנים אתכם ולעיתים מוצאים את עצמכם נדחקים לפינה. תחושה של חוסר ריגושים גורמת לכם לעיתים לנקוט בפזיזות לא מוצדקת. יש לכם נטייה לחפש פתרונות קלים והדבר אינו בהכרח לטובתכם. בסופו של דבר תרגישו איזון בין המציאות ובין החלומות. צריך רק למצוא את שביל הזהב המחבר בין השניים. אל תיצמדו אל עקרונות ואל תתגאו בהם: ההיצמדות אל עקרונות גורמת לאנשים שלא להפעיל שיקול דעת בכל מקרה לגופו, אלא להחיל עליו עקרון שאינו מצריך מאמץ מחשבתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button