הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 25-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום ידידותי. המזל מאיר לכם פנים ויש הזדמנות לחגיגות של ממש. משהו שהיה תקוע כבר הרבה זמן מתחיל להיפתח. תידרש מכם יכולת להתארגנות זריזה אם אתם רוצים לתפוס את הרכבת בזמן. מדובר בעיקר על התחום האישי. אל תחכו להזמנה מיוחדת אלא קחו את היוזמה בידיים. הזדמנויות מסוג כזה לא מגיעות כל כיום. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים-"כי חסדך לנגד עיני והתהלכתי באמתך". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.

שור
האנרגיה שלכם במצב עליה. נצלו את ההזדמנות לפעול אך הימנעו מצעדים פזיזים במסגרת גל של התפרצות הרגשות. כדאי לעשות מאמץ להתאפק ולא לתת לאימפולסיביות לסחוף אתכם למעשים שאתם עלולים מאוחר יותר להצטער עליהם. אל תאבדו שליטה ולכו על הכיוונים החיוביים של עשייה ופעלתנות. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 6 [בשותפות עם בני מזל מאזניים] שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 3 או 9.

תאומים
תחושה של הרמוניה וזרימה חיובית אופפות אתכם כמו ענן. תהיה לכם הזדמנות לבלות בילוי שקט בחיק המשפחה, משהו שכבר מזמן לא עשיתם. הערב יזמן לכם נחת רוח גם בגלל שיחה שתתפתח מסביב לשולחן. תיווכחו לדעת עד כמה אתם מוערכים על ידי אחרים. האגו שלכם מקבל את הליטוף שהיה כל כך זקוק לו. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים-"ביום קראתי ותענני תרהבני בנפשי עוז". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.

סרטן
יום נפלא בכל מה שקשור לאישי. העניינים מתחילים לזוז במהירות ובכיוון הנכון. אתם זוכים לגל של פידבקים מהסביבה הקרובה והרחוקה. אנשים שלא שמעתם מהם זמן מה, יצרו קשר ויציעו הצעות שונות ומשונות. אל תתלהבו יותר מידי. שקלו כל צעד לגופו של עניין. האפשרויות שהיקום מזמן לכם הן רבות וכל מה שעליכם לעשות הוא לבחור. אל תבטלו את אישיותכם מפניו של אדם אהוב, וזאת גם אם אינכם חוששים מן התוצאות.

אריה
מי שנמצא בזוגיות קבועה, צריך לעמוד על המשמר. יום בעל פוטנציאל להתלקחות. בן/ת הזוג עלולים ללחוץ על הכפתור הלא נכון ובכך לעורר חרדות שמבוססות על ניסיון העבר. נסו להשתלט על עצמכם ולסלק את גל הרגש והתסכול שאירוע חסר משמעות, יכול לעורר. הימנעו מתוקפנות, מרירות וביקורתיות שאינן במקומן. אין טעם לנהל מלחמה מול אדם עקשן, המפתח לפתרון יהיה באמצעות פנייה אל הסובבים אותו.

בתולה
היום האחרון בשבוע גורם לכם להרגיש אופטימיות. האמונה בכוחותיכם הפנימיים מתחזקת לנוכח פידבקים חיוביים מהסביבה. שינוי דפוסי המחשבה שלכם הכרחי בימים אלה על מנת שתוכלו להמשיך בדרך שהצבתם לעצמכם. בתחום הביתי, יש לדאוג לחלוקה של המטלות ולהגדרה של תפקידים. רצוי להימנע מעימותים שרק יחריפו את המצב. אנשים בודדים וגלמודים מצפים לתשומת לבכם, הכרת התודה שלהם תהיה מעל לציפיותיכם.

מאזניים
השאפתנות מובילה אתכם למקומות שאינם בהכרח מתאימים לכם. אל תסחפו בשאיפות שלכם. בדקו מה אפשרי ומה מתאים לכם בשלב זה. מצב הרוח שלכם טוב במיוחד ונדמה לכם שהשמיים הם הגבול. בעיקרון, זה נכון אבל… חבל שתציבו לעצמכם אתגרים שאינם מציאותיים ותתאכזבו, סבלנות מומלצת. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת ביציבות, קביעות, מסירות ונאמנות. הקלף מיטיב עם זוגיות ממוסדת, אך מתרה ומזהיר את ההרפתקנים שבחבורה.

עקרב
למרות הרצון העקרוני להתבודד ולעשות הכול בעצמכם, נראה שיהיה נכון אם תיעזרו באדם קרוב, אשר חווה בעבר את אשר אתם חווים היום. אפשרו לאחרים להתקרב ואל תפרשו מצב זה כחולשה זאת משום שהפוקוס צריך להיות כרגע, עליכם. אנשים יראו אתכם בצורה שתציגו את עצמכם. חוץ מזה, הגיע הזמן להשתחרר. באמת, מה איכפת לכם מה חושבים עליכם? הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בפיתויים פיקנטיים ועסיסיים. כמו כן הוא מציע לכם להיפטר מרגשי-אשמה שמעכירים את איכות חייכם.

קשת
כל מה שקורה לכם הוא בעצם לטובתכם. קשה לכם להפנים את התפיסה הזאת, כיוון שאתם נתקלים בקשיים לא מועטים וגם קצב הדברים אינו עומד בקריטריונים הגבוהים שהצבתם לעצמכם. כאשר אתם מצליחים לשחרר את עצמכם מהמוסכמות שהצבתם, מצב הרוח משתפר בעוצמה רבה. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בספונטאניות ובאימפולסיביות. החלטות שתתקבלנה "על רגל אחת", תתבררנה כמוצלחות יותר מאלו השקולות והמדודות.

גדי
יום טוב. אחרי לא מעט ימים שבהם חשתם מועקה פנימית, היום ההרגשה משתפרת בצורה משמעותית. האווירה בבית משתפרת וגם ביחסים עם בן/ת הזוג יש ירידת מתח ותחושה של תקשורת מתחדשת. אתם בתהליך של קבלת החלטות ויש בהירות מסוימת שגורמת לכם להרגיש אופטימיות. הפנימו את הרעיון לפיו היפוכו של אור אינו חושך!!! חושך אינו היפוכו של אור !!! חושך הוא היעדר אור!!! הביאו את האור, וממילא יתנדף החושך.

דלי
נורא בא לכם להשתחרר מכל ההתחייבויות והמשימות שאתם סוחבים בימים כתיקונם. יש לכם עכשיו הזדמנות למספר שעות שבהם אתם מוזמנים לפרוק כל עול ולחגוג. קדימה! עצה לפנויים- רוצים זוגיות? הפעילו שיקול דעת ולמרות שאתם לא רוצים לוותר על 'הקליק', כדאי מאוד לבדוק מה באמת מתאים לכם באישיות הפנימית של בן/ת הזוג. אל תעריצו את עקרונותיכם: הערצת עקרונותיכם פירושה שאתם מעדיפים את ה"אגו" שלכם על פני האמת.

דגים
אתם מרגישים כאילו אתם נמצאים על רכבת הרים או לפחות על גלגל ענק, בלונה פארק. שרשרת התרחשויות מהירה גורמת לכם לסחרחורת אך מצד שני אתם נהנים מהעשייה ומהפעלתנות של כל מי שנמצא סביבכם. אתם לא נדרשים לעשות שום דבר ובעצם הדברים מוגשים לכם על מגש של כסף. למרות שבתכל'ס אתם די חרוצים, נעים לכם להתמסר ולהתפנק. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים-"יגיע כפיך כי תאכל אשריך וטוב לך". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button