הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 29-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
אחרי תקופה ארוכה של בדידות, אשר אותה באמת הצלחתם להסוות בצורה מוצלחת, אתם מרשים לעצמכם לדבר בגילוי לב ולשתף מישהו קרוב אליכם במה שעובר עליכם. למרות החששות מפני ניצול גילוי הלב הנדיר, אתם מרגישים שזה הדבר הנכון לעשותו. התגובה הצפויה תהיה חיובית ותפתיע אתכם בעוצמתה הרגשית. במקביל יש להתפכח מאשליות שווא, כמו גם להמציא דבר מה מקורי.

מזל שור
יום מתוח בו אתם מנסים לחולל שינויים במערכות יחסים קיימות, ואם חשבתם שהעניין הזה יעבור מעצמו ובשקט, אתם נוכחים לדעת שזה ממש לא כך. אנשים קרובים אליכם לא רגילים לגילויי האסרטיביות שאתם מפגינים. לא להתייאש. זה ייקח להם זמן אבל בסופו של התהליך, כולם יהיו יותר מאושרים. ההשקעה כדאית, התמידו! הרקיע קורא לכם לכוון את מחשבותיכם אל מדינות שמעבר לים.

מזל תאומים
כוכב מרקורי שליטכם מקיים היום היבטים יוצאי דופן עם שאר גרמי השמיים, ומצב הרוח סובל מנפילה משמעותית. החרדות והחששות שלכם לא קשורים לאירועים חיצוניים. אתם מודעים לעניין אך בכל זאת נסחפים למלכודת. כדאי לבצע הפרדה ואפילו לרשום לעצמכם מה באמת מפריע לכם. זאת כדי שתוכלו לתפקד. קשר רומנטי ישן שמעולם לא התאים לכם, חייב להסתיים סופית. לא נעים? זה מה יש.

מזל סרטן
נוצרים ברקיע מאבקי כוחות בין הירח השולט בכם לבין כוכב בעל אופי מחוספס. הגישה הלוחמנית שלכם מיותרת. יש מי שמעיר לכם הערות עוקצניות אולם אין ספק שאתם מתייחסים לעניין בהפכפכות. אתם מוותרים בקלות רבה מידי במקרים מסוימים, ונכנסים ל'מלחמת עולם' של ממש במקרים אחרים. על אסרטיביות שמעתם? אתם חייבים ללמוד להתמודד בדרך אחרת כדי שלא תתישו את עצמכם לחלוטין.

מזל אריה
נראה כי מצב הרוח ירוד במקצת. במיוחד במה שקשור לתחום האישי. יש נפילה בהרגשה הטובה שחוויתם לאחרונה. אתם נוטים להתמקד יותר מידי בזיכרונות וזה גורם לכם ירידה באנרגיות. שיחה עם חבר קרוב עשויה להביא להקלה, במיוחד אם יעזרו לכם להתכוונן לכיוון העתיד לא לנבור בנבכי העבר. הפעילו את עוצמתכם במקום בו היא עשויה להניב פירות, ולא במקום בו היא עלולה לחולל ריב.

מזל בתולה
אתם מתקשים למצוא דרך להספיק הכל ומוצאים את עצמכם בין הפטיש לסדן, בין החברתי לבית, בין הילדים והזוגיות. קשה לכם להחליט מה דחוף יותר. כך מתפתח לו יום של 'כיבוי שרפות' בו אתם מטפלם במצבים המתעוררים תוך כדי התרחשות. יתכנו בעיות הקשורות לתחבורה ותעבורה. קחו בחשבון שתאחרו לפגישה אחת או שתיים לפחות.

מזל מאזניים
אתם עלולים למצוא את עצמכם בויכוח שכלל לא קשור בכם. אל תזדרזו להגן על אינטרסים לא לכם. לאחר דחיות אין סופיות, החלטתם שעליכם לסיים היום מטלה שדחיתם מזה מספר ימים. לא תהיה לכם שום בעיה להתמודד עם אי הנעימות הכרוכה בדבר. הרבה יותר גרוע למצוא תירוצים ולדחות את העניין שוב ושוב. היום אתם מרגישים חוסר רצון בולט להיות בחברה. הקדישו את שעות הערב לתחום הביתי ולכו לישון מוקדם.

מזל עקרב
אתם נפתחים לכיוונים חדשים ורעיונות מקוריים מציפים אתכם בכמויות. אף פעם לא חשבתם שיש בכם מעיין כזה של יצירתיות. נצלו את המצב לפעולה בכל השטחים, ובמיוחד בתחום הזוגי והחברתי. למי שמכיר אתכם כטיפוסים מרובעים למדי- צפויה הפתעה נעימה. אתם רוצים בטובתו של אדם שלא ממש יודע כיצד למכור את עצמו. אם אכן כך הדבר, כדאי שאתם תהיו אלה אשר מספקים לו את האנרגיה הדרושה.

מזל קשת
עלולים להתפתח עימותים עם שכנים או בני משפחה. בדרך כלל אתם סבלנים יותר מידי, ואילו היום נוחת עליכם מצב רוח תוקפני. לקראת הצהריים תשתנה האווירה וכדאי שתבדקו מה התרומה שלכם בעניין ותסיקו מסקנות. בערב צפוי לפנויים מפגש עם אנשים חדשים ומעניינים. תעברו חוויה שתגרום לכם להרגיש אנרגיה חדשה ורעננות זורמת. מישהו מנסה לטרפד את הצלחותיכם, אך אינו שוכח לציין שהוא נוהג כך בשמם של ההגינות והיושר. נראה שהפעם תצטרכו להסיר את הכפפות.

מזל גדי
יום טוב שבמהלכו מתקבלות חדשות טובות הקשורות בבני משפחה. למרות שאתם נהנים מפריחה בזוגיות, עדיין יש מספיק עבודה. עליכם להתגבר על משקעי העבר המפריעים לכם ליצור אינטימיות אמיתית ועמוקה. אם אתם פנויים ומחפשים אהבה- היום תהיה לכם הזדמנות מתאימה. שמרו על אופציות פתוחות וצפו להפתעות נעימות. טיפוס המציג את עצמו כמי שאינו שוגה לעולם, יאשים אתכם במחדליו. נראה שאין לו בעיה לוותר על כסף, ובלבד שכבודו לא ייפגע.

מזל דלי
המצב משביע רצון. מתחת ל'פוזה' הנוקשה שאתם מנסים להפגין כלפי חוץ יש המון רגשות של חום ואהבה. היום אתם זקוקים מאוד למילה טובה וללטיפה. התחילו בכך שתפגינו גישה חיובית כלפי חוץ – תתפלאו לראות את התגובה. למרות הקשיים והציניות שמלווים אתכם בדרך כלל, מתגברת גם התקווה. דברים הנובעים מעולם התקשורת [מדיה, טלפון, אינטרנט] מזמינים אירועים משעשעים, ויוצרים קשרים שלא היו יכולים להיווצר בדרך אחרת.

מזל דגים
התחברו לשפע. המון דרכים חדשות נפתחות לפניכם. זה יום מתאים לנסות דברים חדשים, בכל תחום, אך בזהירות. מישהו כוחני מנסה להשפיע עליכם להיכנס להתחייבות לטווח ארוך. כדאי שתבררו האם אתם מוכנים לצעד דרסטי. כדאי לבדוק את המצב הנוכחי לעומקו לפני שמתכננים תוכניות אחרות. מישהו שבשמו מופיעה האות ג' מפתיע עם הזמנה לאירוע חברתי חשוב.

Back to top button