לוח ארועי גופ-נפש-רוח

סדנת מדיטציה וטיפול אנרגטי בכפר סבא- חגית מרום

מיקום: כפר סבא

בתאריך: 21.3.2020
בשעה: 10:00

שבת של שקט,סדנת מדיטציה וטיפול אנרגטי בכפר סבא
לפרטים מלאים על סדנת מדיטציה וטיפול אנרגטי בכפר סבא חייגו אליי: 072-2285871

פריחות של אביב כבר בכל מקום והיגיע הזמן לסדנה נוספת. אז מה בתכנית? לאורך השבת כולה נמדוט ונקבל טיפולים אנרגטיים אישיים שייקחו אותנו כל פעם עמוק יותר ורחוק יותר מעבר לגוף ולהכרה, מעבר לצריך ולמורגל, מעבר למצוקות ולחסמים, מעבר לכל הרעשים מבחוץ ומבפנים ויאפשרו לנו לפגוש את עצמנו בבהירות ובשלמות הולכת וגדלה.
השגרה הלחוצה שאנו חיות בה, כמו גם הטבע של ההכרה שלנו לחשוב ללא הרף, לוקחים אותנו רחוק מעצמנו ושולחים אותנו אל חרטות העבר, אל החששות מפני העתיד, אל ההתפקדות למה שאנו חייבות, צריכות, אמורות… המדיטציה משיבה לנו את החיבור לעצמנו, היא יוצרת את השקט שבעין הסערה ומאפשרת לנו להבין מה אנחנו באמת מבקשות לעצמנו ומתווה לנו את הדרך לשם.

מזמינה אתכן/ם לתת לעצמכן מרחב של הקשבה ופניות לעצמכן/ם, לקבל טיפולים אנרגטיים, המרפאים אותנו ברמת הגוף, הנפש והרוח ויוצרים את החיבור המיטייב והקשוב לעצמנו.
מזמינה אתכן/ם להצטרף אלי ולחוות על פני שבת שלמה את המפגש הנפלא עם עצמכן/ם ולתת לכן/ם את המתנה הכי נפלאה שלחיים האלו יש להציע אתכן/ם.
ספרו לי מי מגיע/ה.

תאריך: 21/3 בין 10-17
מיקום: בית נשים יוצרות כפר סבא
ציוד: משהו נוח לשכב עליו כרית ושמיכה
נאכל יחד אז מוזמנות להביא משהו צמחוני לארוחה משותפת.
שלכם, חגית מרום
טלפון:072-2285871
קישור לפרטים נוספים על חגית מרום :
http://index.alternativli.co.il/253.html

אשמח לראותכם!

* הקורסים והסדנאות באחריות המטפל / מנחה הסדנא / מכללה. הסדנאות בלוח ארועי גוף – נפש – רוח בישראל מתעדכנות באופן שוטף. נשמח אם תעשו לייק לעמוד, כך תוכלו להשאר מעודכנים בכל האירועים הקרובים. תשתפו עם החברים שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהעצמה אישית ויעשירו את חייהם באנרגיות טובות ובכלים שימושיים.

Back to top button