הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 06-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
היו נאמנים לעצמכם ולרגשות שלכם. התחום האישי דורש תשומת לב. אל תזניחו את עצמכם על חשבון נתינה לאחרים. היזהרו בתהליכים של קבלת החלטות הקשורות בבני משפחה אחרים. הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לסבך אתכם. הקפידו לא להיסחף לבזבוזים מיותרים. הרקיע רומז על פסק-זמן, התבודדות, שיקול דעת, חשבון נפש. הוא דורש זהירות ואיטיות.

שור
הצורך הכפייתי להיות בשליטה ולהימנע משינויים גורם לכם לבלגן גדול ביחסים האישיים. צפויה חופשה קצרה, ממנה אתם יכולים ליהנות במידה רבה, אם תצליחו להרגיע את עצמכם ולשנות גישה. נסו להימנע מעימותים וויכוחים מיותרים, במיוחד בנושאים שכבר דובר עליהם בעבר- ללא תוצאות. פוטנציאל כספי טמון בפגישה שתתקיים מחוץ למסגרת העבודה. הקלף שלכם בסדרה המיסטית של קלפי הטארוט הוא קלף הכוהן הגדול: הקלף מייצג את הממסד הרשמי, כמו גם ענייני דת ועצה מאדם נשוא פנים.

תאומים
פניה מגורם חדש תשפר את מצבכם הכלכלי. צפויה התפתחות בתחום הזוגי בעקבות היכרות מפתיעה. המפגש הזה יקרה באירוע חברתי אליו תוזמנו ברגע האחרון. מישהו מבני המשפחה מתכונן לצאת לנסיעה ארוכה והדבר מעורר בכם סערת רגשות. המעגל החברתי שלכם הצטמצם לאחרונה. זהו שינוי מבורך. קחו זמן למנוחה. הקלף שלכם בסדרה המיסטית של קלפי הטארוט הוא קלף האוהבים: הקלף מייצג התלבטויות תכופות בין קולו של הלב לבין קולו של ההיגיון.

סרטן
זה יום מוצלח מבחינה חברתית. ההשקעה שלכם במישהו קרוב משתלמת ואתם נהנים לקטוף את הפירות. אווירה נעימה משפרת את המורל ותורמת גם לזוגיות. המצב בבית רגוע אם כי עדיין יש מקום לשיפור. קשה לכם להאמין שבאמת אוהבים ומקבלים אתכם. הקלף שלכם בסדרה המיסטית של קלפי הטארוט הוא קלף המרכבה: הקלף מייצג מצבים מוגנים ויציבים, אך קובע שהמושכות הן בידיו של אדם אחר.

אריה
יום נחמד. הכוכבים מאירים לכם את הדרך ואתם באמת יכולים לחוש את השינויים המתקרבים. מצב נהדר של התחדשות ופריחה. בתחום הרומנטיקה נראה כי הצד השני ממתין שתעשו את הצעד הראשון. הגיע הזמן שתרשו לעצמכם ליהנות בלי חשבון. יש לפתוח את הלב ולא לפחד כלל. הרקיע קורא לכם ללכת בשביל הזהב ולהימנע מהקצנת עמדה בכל כיוון שהוא. צפויה לכם הצלחה הודות לשיתוף פעולה מצד עמיתים ומעסיקים. נראה כי הדברים רק ילכו וישתפרו.

בתולה
מתיחות בעבודה מביאה אתכם לסוף היום הזה במצב של עייפות רבה. כדאי מאוד לנצל את הזמן הפנוי למנוחה ולבילוי מהנה. אל תתפתו להזמנות של אנשים שלא ממש מעניינים אתכם. זה לא הזמן לנהוג בנימוס. תעשו את מה שבא לכם באמת, בין אם מדובר בבילוי שקט בבית או יציאה למועדון ריקודים. תהיה לכם הזדמנות לשחרר מתח. היכרויות חדשה בהחלט באה בחשבון. המסר היומי רומז על נישואין אפשריים.

מאזניים
צפוי עימות חריף עם אדם קרוב. עליכם לעבור תהליך שבו תיפטרו מאירועים ודמויות שהשפיעו עליכם לרעה בעבר. צללים אלה רודפים אחריכם וגורמים לכם להיות חשדניים כלפי אנשים בהווה וחבל. אספו כמה שיותר מידע ונסו לברר את עמדת כל הצדדים הנוגעים בדבר. הסליחה שתבוא, תאפשר לכם להתגבר על רגשות אשמה ותשחרר אתכם מכעסים מיותרים. הרקיע צופה מצב אשר על-פיו מתנהלת פרשייה רומנטית בעלת סיכויים רבים למימוש בעל תכלית. ייתכן כי הוא רומז על נישואין.

עקרב
תחושה של עייפות מלווה אתכם היום. ענייני הזוגיות מתנהלים בעצלתיים ונדמה לכם שלמרות כל המאמצים שלכם אין לכם מספיק משאבים להתמודד עם הדרוש. שינוי מהותי יתאפשר בעזרת גישה רוחנית שונה מהרגיל. מחלוקת בנוגע לרכישה מסוימת עלולה להסתיים עבורכם בצורה מאכזבת במיוחד. הרקיע דוחק בכם להפגין את עוצמתכם האישית ולנתק כבלים העלולים לגרום לתלות יתירה באחרים.

קשת
הנדיבות וטוב הלב הטבעי שלכם מצליחים להרשים מישהו שחשוב לכם מאוד ממנו. צורת הדיבור שסיגלתם לעצמכם מקדמת אתכם. המשיכו בכיוון זה. הימנעו מגילויי תוקפנות ומשיחות אגרסיביות, במיוחד כלפי אנשים מנוסים מכם. אל תעוררו התנגדות. מצד שני, אל תוותרו. המשיכו בדרך שבחרתם בלי לעשות יותר מידי רעש ובלי ויכוחים. הרקיע מציע לכם לבחון פעם נוספת הצעה שהלהיבה אתכם, אך הפעם בעיניים ספקניות וביקורתיות.

גדי
המיקוד שלכם הוא על ענייני הבית והמשפחה. תזרמו עם זה ואל תנסו להגיע מסקנות מרחיקות לכת. זה לא הזמן לעשות חשבון נפש. פשוט תרפו. החופש והעצמאות שאתם חולמים עליהם, תלויים בעצם רק בכם, גם אם בשלב זה קשה לכם לראות בצורה ברורה את מה שמתרחש. מומלצת סבלנות. המסר היומי הוא – היו חכמים ונבונים משאר בני האדם, אך אל תחשפו זאת בפניהם. צפוי לכם דיבור עם אדם שאינו שש להסגיר את צפונותיו, בעוד שמכם הוא דורש גילוי לב.

דלי
כוכב אוראנוס השולט בכם מושפע מאנרגיות רומנטיות אך חולמניות המגיעות אליו מן הרקיע. הסקרנות עלולה לדחוף אתכם לעשיית שטויות ומוטב שתיזהרו. יש לכם הרבה תקוות לעתיד וורוד יותר. עדיף שתתמקדו ותנסו לראות את חצי הכוס המלאה במקום להצטער על מה שאין לכם. בתחום האישי יש שיפור בגלל שהסבלנות שלכם עולה. העתיד נראה טוב אם תמשיכו לטפח את הגישה החדשה שאימצתם לעצמכם.

דגים
תופעה קוסמית שנוצרה ברקיע יוצרת מצב רגשי הפכפך. יש לכם לא מעט רעיונות יצירתיים במיוחד, אולם היישום שלהם לא קל. השתמשו באנרגיה החדשה שפורצת לכמה כיוונים בבת אחת. התחום האישי דורש יותר תשומת לב. אל תעסיקו את עצמכם במחשבות מה קורה אצל בני המין השני. תעשו מה שמתאים לכם ומי שרוצה להצטרף אליכם ל'מסע' שיעשה זאת. מי שלא – יפסיד. אתם בהחלט יכולים להמשיך לחגוג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button