הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 28-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הנחישות לשמור על רמת פעילות גבוהה, מנחה אתכם בתחילת שבוע זה. כבר היום אתם מתכננים מה לעשות מחר על מנת לא להישאר 'קרחים' מכאן ומכאן. בדקו את כל האופציות. במידה ויש לכם בן/ת זוג, חשוב למצוא את הפשרה המתקבלת על דעת שני הצדדים. למרות שמאוד מתאים לכם להיות מוקפים ב'קהל', שמרו גם מעט זמן לעצמכם. יש דברים בעולם הנסתר שאתם מודעים לקיומם, אך אל תצפו מן הסובבים אתכם כי ירדו לסוף דעתכם.

שור
הגשמת המטרות והיעדים שלכם הופכת להיות קשה מיום ליום ובמיוחד השבוע. דווקא עכשיו, זה הזמן שאתם רוצים לצאת לבלות ולשרוף כסף בלי הגבלה. בן/ת הזוג לא ממש משתפים פעולה בגלל מגבלות אישיות לוחצות. פעילות 'דיפלומטית' מאחורי הקלעים יכולה לגרום לסיום היום הזה בצורה מפתיעה ומוצלחת. אל תתייחסו לזוגיות שלכם כמובנת מאליה. אם רצונכם כי תאיר לכם פניה, מהרו להשקיע בה.

תאומים
ייתכן כי התסכול שתוקף אתכם עלול לייצג תקופה שיש לה גם אספקטים נפשיים ורגשיים. תחושות ריחוק ובדידות שאינן אופייניות עליכם, משתלטות על האווירה. אז הנה יש לכם הזדמנות בה תוכלו לאסוף את עצמכם ולמלא מצברים לקראת פרויקט חדש. יעוץ מאדם אובייקטיבי ושקול יסייע מאוד להחזיר את האיזון ושיווי המשקל. במקביל וכאילו מנגד, אתם צריכים לפתח את יכולת הריפוי שניחנתם בה, לתועלת הסובבים אתכם.

סרטן
אתם מקבלים חיזוק לגבי תחושות פנימיות. תחושה של חוסר שקט ממשיכה להוות את המרכז המניע אתכם להתרוצץ ממקום למקום ולחפש עיסוקים משך כל היום. מחשבות שחוזרות על עצמן והעלאת זיכרונות, ללא תכלית, לא מקדמות אתכם, גם אם נדמה לכם שמוטב להחצין את הרגשות. הכי טוב עבורכם זה פשוט לשחרר את העבר ולהמשיך קדימה עם הפנים לעתיד. הרקיע מייצג תקופה נפלאה למניפולציות פיננסיות. כמו כן הוא מייצג מזל הנובע מאנרגיות המגיעות מעולם הנסתר.

אריה
אתם נוטים לנהוג בכוחניות מול אנשים שלא שייכים ל'ליגה שלכם' ולא מתמודדים איתכם בהצלחה. המצב עלול לגרום לצבירת כעסים וטינה שיתפרצו במועד מאוחר יותר ועלולים להפתיע אתכם בעוצמתם. חלוקת הכוחות הלא נכונה עלולה לגרום לכם לרגשות מעורבים ולתשישות. תתקדמו בזהירות ובלי לסכן את מה שבניתם בעמל רב. כל האפשרויות פתוחות והכול לטובה. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "אלף".

בתולה
אולי אתם נראים שבריריים לעיתים אולם ב'שבריריות' ובעדינות שלכם אתם מפגינים המון כוח. מאידך, התחושה הנוסטלגית והאנרגיה שאתם מפזרים סביבכם, מעוררות אצל אחרים רצון לעזור לכם, ללא הרף. התחדשות כבירה תיטיב איתכם, אל תחששו מפניה. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות נ'. אל תניחו לאדם ביקורתי לשבש את תכניותיכם. אם הן לא בראש שלו, הגשימו אותן ביחידות.

מאזניים
קשר חדש עומד במבחן המציאות אך בהצלחה חלקית בלבד. אולי אתם צריכים לשנות את קנה המידה שלכם לממדים קצת יותר רציונאליים. אנשים משתפים פעולה ביוזמה שנקטתם למרות שאינם מסכימים איתכם. כדאי שתעריכו את המאמץ הכנה המגיע מהצד השני ובעתיד תנהגו באופן דומה. יום מתאים לטפל בעצמכם ולהתפנק. הרקיע רומז על פרשיות רומנטיות מהסוג המקורי, המהמם והמדהים או קשר עם אדם בעל תכונות דומות.

עקרב
מתח פנימי גורם לכם להיות בנקודת חולשה. היום אתם מרגישים במלוא העוצמה תחושות קשות למדי גם כלפי אנשים שהפרו, לפי הבנתכם, את האמון שנתתם בהם. כושר ההישרדות חסר הפשרות שלכם יסייע לכם להתמודד. תעזבו בצד את האגו הפגוע ואל תנסו להוכיח לכולם שהצדק עמכם. פשוט תעשו מה שמרגיש לכם הכי נכון. ניצחון הרכות. הרקיע רומז על הגשמה עצמית בסגנון הרפתקני ועצמאי שלא ממש עושה חשבון לאחרים.

קשת
יום חביב בו דברים טובים קורים לכם היום. מפנה חיובי גם בתחום המשפחתי. הרגשה של הדדיות ושיתוף פעולה בין אנשים קרובים שבדרך כלל לא מוצאים מכנה משותף. יום מתאים לפעילות ספורטיבית מאתגרת. אתם מלאי מרץ. נצלו את המומנטום. חדשות טובות מגיעות אליכם לפנות ערב. כדאי לצאת לבילוי. הרשו לעצמכם ליהנות. זה הזמן הנכון להשקיע בתחומים יצירתיים ובאלה המעשירים את הנפש.

גדי
ייתכן כי אתם שרויים באי וודאות. תשובות שמתעכבות בדרך אליכם גורמות לחוסר שקט. מתעורר מתח פנימי. הקדישו יותר זמן לעצמכם וקחו זמן לפעילות מרגיעה כמו למשל מדיטציה או יוגה. זהו שיעור בסבלנות ואם תיקחו את זה לכיוון טוב תוכלו ללמוד הרבה על עצמכם. אירוע חברתי שתשתתפו בו יצליח מעל המשוער. זהו עיתוי רב מזל והצלחה, אל תבזבזו אותו על דברים שבשגרה.

דלי
יחסי האנוש שלכם טובים למדי, בדרך כלל, אך היום אתם נתקלים במישהו שגורם לכם להגיב בסרקזם ובתוקפנות. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם קונפליקט היא לשמור על איפוק, לפחות בשלב התחלתי. מאוחר יותר, תוכלו להחליט מה חשוב לכם יותר- לנצח בוויכוח או לסיים את הקשר ולגרום לניתוק. נראה כי מתחריכם מצפים לעימות, אם אכן כך הם פני הדברים – ייתכן שהגיע הזמן להסיר את הכפפות.

דגים
העומס עליכם גבוה מאוד. אתם מתרעמים ומכריזים על כך בקול רם. הדבר גורם כמובן לתגובת שרשרת ויש מי שמפיל עליכם את האחריות לכל מיני דברים שלא שייכים אליכם כלל. גם אם זה לא נראה כרגע, יש לכם הזדמנות ללמוד הרבה על עצמכם ועל אחרים במצבי לחץ. אתם עומדים בזה בכבוד. מגיע לכם טפיחה על השכם! אין להמשיך בפרשיות רומנטיות שאינן מובילות אל דבר-מה תכליתי, יש לתרגם את הדברים למונחים מעשיים.

Back to top button