הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 01-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
חדשות טובות שמגיעות אליכם הודות לאווירת החג, מעודדות אתכם להמשיך ולפעול בכיוון שבו התחלתם. הנושא החברתי בו אתם מטפלים מתחזק. אפשרות של הרפתקה חדשה עולה על הפרק. אל תדחו את ההצעה לפני שתבדקו אותה לעומק. חשובות גם הנפשות הפועלות בשטח- לא רק היעד! אירוע שקשור לתכשיטים יוביל אתכם לכיוון שלא היה בתכניותיכם. כאשר המזל קורא, הקשיבו לו.

שור
יום עצבני. למרות האווירה החגיגית, אתם מתוחים לקראת הבאות. יש באוויר תחושה של שינוי וכמה שתאם מחכים לזה, יש גם הרבה פחד וחששות מפני הלא ידוע. צפויים ויכוחים שבעקבותיהם יגיעו רגשות אשמה וחרטה. יום לא ממש מתאים לקבל החלטות או לנקוט בצעדים בלתי הפיכים. אל תשברו את הראש בנוגע לתוצאותיה העתידיות של פעולה שברצונכם לבצע, עשו את הצעד הראשון.

תאומים
הודות לאווירת החג אתם נמצאים במצב רוח מרומם (יחסית). במקום 'לשבור את הראש איך להגיע לתוצאה המשתלמת ביותר, מבחינת מבחן הכוח, אולי כדאי לנסות להתחבר פנימה ולבדוק מהמקום הכי נקי וטהור- מה באמת אתם רוצים. בתחום הזוגי, יש מישהו אשר לא מגיב אליכם למרות כל הניסיונות ולמרות האווירה החגיגית. אולי אתם לא מעבירים מסר ברור. במקום להתלונן תגידו מה אתם רוצים. דברים הנובעים מכישרון שניחנתם בו יביאו לכם אושר והצלחה.

סרטן
למרות האווירה החגיגית, צפוי יום רגיש ומתוח. אתם מותשים ועייפים וזה משליך גם על תחום הזוגיות. המתח משפיע על מצב הרוח גם בבית. יש לכם צורך במנוחה ובהתנתקות מעומס הטלפון ומהמטלות. אתם זקוקים להרבה תשומת לב אבל לא בטוח שתמצאו מישהו שיקפוץ לדום, בדיוק היום. זאת עדיין לא סיבה להחליט שאתם לבד בעולם ושאף אחד לא אוהב אתכם. משהו הקשור בעונות-השנה או בחיק הטבע יביא לכם מזל גדול.

אריה
מה שקרה – לא ניתן לשינוי חרף האווירה החגיגית. אתם רק יכולים ללמוד מכך לגבי העתיד. אינכם מראים נחישות ורצינות לגבי קשר רומנטי ויש מי שנעלבים מכך עד עמקי נשמתם. זאת נקודת זמן קריטית גם עם חברים. המשמעות של מעשיכם תהיה לטווח רחוק. המתינו להזדמנות המתאימה כדי לצאת עם הכרזה בומבסטית. דוגמה אישית תכתיב לאחרים לאיזה יחס אתם מצפים בחזרה. קחו בחשבון כי אדם רוחני אינו מתייאש לעולם ואינו מניח לנסיבות חיצוניות להפריע לו בביצוע משימותיו. הוא יודע כי רק הוא עצמו אחראי לגורלו.

בתולה
למרות האווירה החגיגי, היום, יותר מתמיד, אתם תלויים בתגובות הסביבה. כמיהתכם לרומנטיקה אינה ניתנת לכיבוש ואתם עושים כול מה שביכולתכם וזה ממש בסדר. השקעה אישית מצד אחד ושמירה על 'דלת פתוחה' תאפשר נגישות. אתם נראים ומרגישים נהדר ובטוח שהאנרגיות הללו יזמנו לכם את מה שאתם רוצים. קחו בחשבון כי ישנם זמנים בחייו של אדם בהם רצוי שיקריב קורבן כלשהו במטרה לנצל את ההזדמנות העומדת בפניו.

מאזניים
עליכם להיות קצת יותר יסודיים במה שאתם עושים ולא להשאיר קצוות לא סגורים. היום והודות לאווירה החגיגית, בא לכם להתפנק ולקבל תשומת לב מאנשים קרובים אליכם. שינוי גישה יביא לתוצאות טובות יותר בשטח והתחשבות באחרים תגרום לתחושת קירבה שכבר מזמן לא הרגשתם. נסו לראות את הצד הטוב במצב החדש. אנרגיות רומנטיות מציפות את מסלול חייכם. נראה כי הן מנסות להעניק לכם דבר-מה שאתם זקוקים לו.

עקרב
הודות לאווירה החגיגית, מצב הרוח שלכם קליל הרבה יותר. אתם מתגברים על הביישנות ולא נעצרים בגבולות הרגילים שלכם. תחום המשפחה לא כל כך יציב היום, זאת במיוחד לאור העובדה שמתפתח ויכוח עקרוני שמסיבות שונות אינו ניתן לפתרון מיידי. הלחץ שאתם חשים עובר גם לאחרים וגורם למתח להתגבר. אם הגעתם לפרשת-דרכים ביחסיכם עם אדם אהוב, נראה שאתם זקוקים להכוונתו של יועץ ומגשר.

קשת
בזכות החג נראה כי היום אתם שקועים עמוק בענייני רומנטיקה. תחושות של כמיהה ורצון לאהוב ולהיות נאהבים מציפות אתכם. די קשה לכם לתפקד כאשר קופידון עושה לכם עיניים כל הזמן. היזהרו מפעולה תחת השפעות של אשליות ופנטזיות. התוצאה יכולה להיות פגיעה בביטחון העצמי השברירי שלכם. הפנימו את הרעיון לפיו היפוכו של אור אינו חושך!!! חושך אינו היפוכו של אור!!! חושך הוא היעדר אור!!! הביאו את האור, וממילא יתנדף החושך.

גדי
גם אם אתם חווים משבר בזוגיות, אין פירושו של דבר סיום מערכת היחסים הקיימת. הקשר עובר מטמורפוזה ועליכם להיות ערוכים לקבל את השינויים. משמעת עצמית משחקת במקרה זה תפקיד חשוב במיוחד. תעזבו את משחקי הכבוד. תפתחו את הלב ותנו להבנה, חמלה והתחשבות לעבוד שעות נוספות. אין ספק שתמצאו את הדרך הנכונה. אל תעריצו את עקרונותיכם. הערצת עקרונותיכם פירושה שאתם מעדיפים את ה"אגו" שלכם על פני האמת.

דלי
למרות האווירה החגיגית, תחושת בדידות מתגנבת ללב למרות שאין לכם על מה להתלונן בתחום הרגשי ורומנטי. יתכן שאתם שוקלים כדאיות המשך מערכת יחסים קיימת ושואפים בסתר לבכם לנסות משהו חדש. פרטנרים פוטנציאלים ש'נכנסו לתמונה' לאחרונה גורמים לכם למחשבות. אל תסמכו על הבטחות מילוליות. זה הזמן לפתות את יריביכם בשיטות מתוחכמות ואפילו ערמומיות, על מנת שיפסעו הישר אל המלכודת שאתם טומנים להם. אל תהיו כה גלויים ושקופים.

דגים
התחכום שאתם מפעילים 'לא עוזר לכם' חרף האווירה החגיגית. אתם מקבלים גלים של ביקורת וטענות וצריכים למצוא את הדרך להתמודד איתם בלי להיפגע. נכון שאתם רגילים למחמאות ופורחים כשאתם מקבלים פידבקים חיוביים, אבל עליכם ללמוד גם לקבל הערות. אל תדכאו את הצורך לביטוי של מי שנמצא לידכם על ידי סתימת פיות. חוש הומור והיכולת לצחוק על אודות עצמכם, עשויים לחלץ אתכם מכל מכשול ופגע. נסו זאת בפעם הבאה שאתם משוחחים עם המושכים בחוטים.

Back to top button