הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 17-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

למען האמת הנטייה הטבעית שלכם להתעסק היום רק עם מה שמוכרחים. איכשהו, יש לכם הרגשה שאתם לא נמצאים במקום הנכון. היום מתנהל בעצלתיים עד שאתם מוצאים סיבה להחיש את העניינים. אתם רק צריכים סיבה להחיש את זרימת האדרנלין. הפעם זה עניין רומנטי שמזמן רציתם לממש. לכו עם זה עד הסוף. מה כבר יכול לקרות? אל תחששו, אתם נצחיים. אתם טיפה מתוך האור הגדול של האל ומכיוון שהוא עצמו נצחי, הרי שכך גם אתם.
בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הפרק העליון שבאגודל ששמו "פרק האקשן": אם פרק זה הוא דומיננטי יותר מן הפרק התחתון, הרי שהתופעה מייצגת מזג אימפולסיבי.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אירועים בעלי משמעות רוחנית יתרחשו היום. אלמנטים אלה מגיעים כדי לבשר על פתיחת תהליך שיוביל אתכם למקום טוב יותר מבחינה אישית ומודעת. למרות הנטייה הרציונאלית שבאה לידי ביטוי ביום יום שלכם, אל תחפשו הסבר לכל דבר. קבלו את הדברים כמו שהם ואל תשקעו בהסברים מסובכים לגבי משמעותם הנסתרת. תשואות ושבחים יפנו את תשומת ליבכם אל האנשים הנכונים.
בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הגבעה השוכנת בהמשכו של האגודל ששמה "גבעת וונוס": אם גבעה זו היא תפוחה ודומיננטית, הרי שהתופעה מצביעה על יכולת טובה להוציא רעיונות אל הפועל.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אתם מתביישים להודות שיש לכם בעיה מסוימת הדורשת טיפול. יהיה קצת מסובך להתמודד לבד עם העניין ורצוי להיעזר בחבר/ה קרובים על מנת לצאת מהמקום הלא בריא, מבחינה רגשית, שנכנסתם לתוכו. קודם כול, תפסיקו להעביר על עצמכם ביקורת ותלמדו לפרגן לעצמכם. אחרי כן, החליטו על תוכנית פעולה. הרפתקנות אינה מלה גסה ובלבד שאינכם נוטלים סיכונים מיותרים.
בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הזרת ששמה "אצבע מרקורי": אם הזרת היא ארוכה הרי שהתופעה מצביעה על יכולת תקשורתית טובה עם הסביבה. זרת קצרה מצביעה על חוסר ביטחון עצמי.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

הירח השולט בכם נלחץ היום בין אנרגיות סותרות המגיעות אליו מן הכוכבים. הנסיבות מלחיצות ואתם מרגישים צורך עז לעזוב הכול ולברוח. תסכולים צפים על פני השטח ולא ברור לכם איך אפשר לפתור את הבעיות המעיקות עליכם. ייתכן כי הגיע הזמן לשנות סגנון חשיבה. עם השינוי הראשון יגיעו שינויים נוספים. כל מה שעליכם לעשות זה להתחיל לזוז.
בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הגבעה הנמצאת בבסיסה של הזרת: אם גבעה זו היא תפוחה, הרי שהתופעה מצביעה על נטייה למופנמות והסתגרות, כמו גם צורך אקוטי בחום ואהבה.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אתם מושפעים היום מאנרגיה תזזית וסוערת המגיעה אליכם. הקשר המשמעותי הקיים בחייכם מלא סתירות. אתם צריכים לנסות חזק יותר לראות את המציאות ולא דרך פריזמה של אנשים אחרים. הבעיות שאתם חשים הן אמיתיות ולא יבואו על פתרונן בלי 'טיפול שורש' במהלכו תוציאו החוצה את כל מה שאתם אוגרים במשך תקופה ארוכה מאוד ומנסים להסתיר, ללא הצלחה יתרה, משאר בני המשפחה.
בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הקמיצה ששמה אצבע אפולו: אם הקמיצה היא ארוכה ודומיננטית, הרי שהתופעה מצביעה על הגשמה עצמית ועל כישורים דרמטיים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אתם נותנים צ'אנס ועוד צ'אנס לאנשים שבאמת לא מגיע להם. יחס של כבוד הוא 'משחק' הדדי. אם אחד הצדדים לא מקיים את החוקים הבלתי כתובים, אולי כדאי לשקול את מהות הקשר. שיפור הקשרים בתוך המשפחה המורחבת לא מחפה על התחום הרומנטי שזקוק לעבודת מודעות פנימית רבה. התוכנית המתאימה ביותר עבורכם היום היא לחרוג ממנהגכם ולהישאר בבית. הרקיע רומז לכם להיכנע למאוויי הלב ולהעדיפם על פני שיקולים חומריים או מעשיים.
בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הפרק התחתון שבאגודל ששמו "פרק השמרנות": אם פרק זה הינו דומיננטי ומשמעותי יותר מן הפרק העליון, הרי שהתופעה מצביעה על היגיון ועל שיקול דעת.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

בדיקה פשוטה וקצרה תגלה לכם את המקור לעוגמת הנפש ששורה עליכם מאז שעות הבוקר. מבחינה פסיכולוגית נראה שעייפתם ועליכם רק להיות ערניים לעובדה זאת. אל תרפו עכשיו. לעיתים מתעורר בכם יצר הרס עצמי שעלול לטרוף את כול הקלפים ולהוריד לטמיון את כול העבודה הקשה שהשקעתם בבניית הביטחון העצמי. הרקיע מבשר על הצלחה ואושר אך מזהיר מפני התנשאות ושחצנות.
בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי השקע הקיים בבסיס שורש כף היד ששמו "נפטון": ככל ששקע זה עמוק יותר, כך קיימת נכונות רבה יותר לגמישות ולפייסנות.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

מוטב שתישארו בבית ותבלו את הזמן מול הטלוויזיה עם סרט או ספר טוב מאשר להשתולל ולהתרוצץ ממקום למקום. אתם זקוקים למנוחה. אל תיזמו מפגשי חברתיים רבי משתתפים. פשוט אין לכם את האנרגיות הדרושות. סתם בא לכם להתכרבל בלי יותר מידי מעורבות רגשית ומילולית. לכו על זה. הרקיע רומז על מסתורין, רז, סוד, תעלומה והתרחשויות מעורפלות מאחורי הקלעים. המזל הטוב מגיע עם הלא-נודע.
בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הגבעה הנמצאת בפאת כף היד בצד של הזרת ששמה " גבעת לונה": ככל שגבעה זו תפוחה יותר כך גוברים והולכים הסימנים המעידים על יצריות ועל יצירתיות.|
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יום בסימן נוסטלגיה. אתם נזכרים באירועים ואנשים מעברכם ומוצפים בגל נוסטלגי. המשקעים מהעבר מכאיבים ויוצרים תחושה של צער. גם התסכול והפספוס הכרוכים בצעדים לא נכונים מעכירים את מצב הרוח. בשעות הצהריים תהיה לכם הזדמנות לפרוק את התחושות ולהירגע. רק אחרי שתתרוקנו תוכלו להמשיך את היום ביתר קלות. אתם עוברים תהליך של שינוי מן החומר אל הרוח, אך גם כאן צפויים לכם רווחים גשמיים.
בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הגבעה הנמצאת מתחת האצבע המורה ששמה " גבעת יופיטר": ככל שגבעה זו תפוחה יותר כך הולכת וגדלה הנטייה לחופש אישי ולשחרור ממוסכמות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

תחום הקריירה מתחזק. אתם זוכים למחמאות ולהצעות. אל תתחייבו לשום דבר לפני שתבדקו לעומק מה באמת מצפים מכם. התבטאות לא מחושבת עלולה לגרום לנזקים. אז חישבו פעמיים לפני כל מילה. בערב, תרשו לעצמכם להתפנק במסגרת חברתית. אתם זקוקים לחום ותשומת לב ללא תנאים מוקדמים. אדם בעל ניסיון משתדל להדריך אתכם. אל תחששו לאמץ לעצמכם את שיטותיו.
בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי האצבע המורה ששמה "אצבע יופיטר": ככל שאצבע זו ארוכה יותר ודומיננטית, כך גם הולכים ומתרבים הסימנים המעידים על כריזמה וכושר מנהיגות.
|הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

הזוגיות השתפרה לאחרונה ואתם עושים מאמץ אמיתי כדי לשמור על המומנטום. היום יש לכם גם הזדמנות לדבר על רגשותיכם, השאלה היא אם תסכימו לקחת 'סיכון' ולהיחשף. הקושי הנפשי הטמון בבסיס היכולת שלכם לתקשר נעוץ בדברים שקרו בעבר הרחוק ובהחלט שהגיע הזמן להשתחרר מזה. אתם תצליחו להתחבר עם התהומות העמוקים ביותר של הנפש האנושית.
בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי אצבע האמה ששמה " אצבע סטורן": ככל שאצבע זו ארוכה יותר ודומיננטית, כך הולכים ומתרבים הסימנים המעידים על רוחניות, אינטליגנציה ונטייה לפילוסופיה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

מערכת היחסים האישית פורחת. אתם עלולים לקחת את העניין כמובן מאליו. בן/ת הזוג זקוקים לחיזורים וחיזוקים. אל תפסיקו לעשות את מה שעשיתם עד עכשיו. התחום החברתי נחלש לאחרונה. מישהו קרוב שבשמו מופיעות האותיות מ' ו – ל, מאכזב ובגדול. שינוי בעבודה דרוש לכם כמו חמצן לנשימה. קחו את הזמן לעשות תוכניות אופרטיביות. הרקיע צופה לכם מצבים הדורשים פסק-זמן ושיקול דעת נוסף עבור עניינים מכל סוג שהוא.
בתורת כף-היד [כירולוגיה] אתם מיוצגים על-ידי הגבעה השוכנת בבסיס כף היד בצד של הזרת ששמה "גבעת התהומות": ככל שגבעה זו תפוחה יותר כל הולכים ומתרבים הסימנים המעידים על יצירתיות וכישורים אמנותיים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button