הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 19-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
עניינים הקשורים לקריירה ולתחום העבודה יעסיקו אתכם היום. בקרוב צפויה נסיעה שבה ניתן לשלב הנאות וגם ביזנס. קשר ישן עם חו"ל יתחדש ויתגלה כמניב פירות. התחום החברתי חי ובועט. בערב תוזמנו למפגש חברתי מעניין. שמרו על איזון בין קשרים ישנים וחדשים. אל תעוררו מהומות ורגשי קנאה. צפויה הצלחה גדולה לעוסקים בשיווק ופרסום. רעיונות הקשורים באיכות הסביבה יעסיקו אתכם יותר מהרגיל. ייתכן אפילו שתצטרפו לפעילות בה תעניקו לאחרים בלי לבקש תמורה.

שור
אתם מוצאים את עצמכם מתרגזים על אירועים שאינם תלויים בכם כלל. זה בזבוז זמן מוחלט וככל שתפנימו את העניין הזה ביתר מהירות- יהיה לכם קל יותר לתפקד. קשה לכם לקבל דעות שונות משלכם ובעיקר- ביקורת. כדאי שתהיו קשובים לאדם בן מזל דלי שמנסה לסייע לכם למרות שאתם בועטים. מומלץ להירגע קצת. צפוי להגיע אליכם מידע מפתיע ומועיל.

תאומים
צפויות להגיע מספר הזמנות לפעילויות חברתיות. יום מתאים ליציאה מהבית. אל תחפשו תירוצים ואל תתעסקו בפרטים. תהיו קצת יותר ספונטאניים. לא יזיק לכם ללמוד לזרום ולהתרגש. יחד עם זאת, שמרו על דיסקרטיות. אתם מתלבטים בקשר לאדם שבשמו מופיעה אות למד. תנו לזמן לעשות את שלו. כדאי לשמור על אופטימיות. תמיד! אורח יבשר בשורות משמחות, או יעניק עצה טובה.

סרטן
אתם פותחים אל הלב בפני מישהו קרוב ומגלים את כול מה שהחזקתם בפנים הרבה זמן. שאלות שאתם עונים עליהן בכנות וביושר עילאי, מאפשרות גילוי לב גם מהצד השני. אל תסיקו מסקנות ואל תעשו שום דבר. תנו צ'אנס למילים לשקוע ורק אחרי מספר ימים תוכלו לגבש את עמדתכם הסופית. זכרו כי השיטה שורדת הודות ליכולתה להתכופף ברוח הסערה, בעוד שהברושים והאלונים עלולים להישבר בה.

אריה
יום מצוין שמתאים לפנויים שביניכם לצאת לבלות. אם תחפשו במקום המתאים תמצאו אדם מעניין שהקשר איתו יכול להעשיר אתכם. בתחום הביתי חלה רגיעה אם כי אדם שאתם רוחשים לו רגש של כבוד וחיבה עמוקה, יתלונן כהרגלו. כדאי שתתנו מעט זמן למי שדורש את תשומת ליבכם. ענווה מביאה עימה הצלחה. זוהי דרכם של השמיים להאציל את השפעתם המיטיבה כלפי מטה ובכך ליצור אור וחום. צפויה הפתעה בשעות הלילה המאוחרות.

בתולה
צפויה נסיעה שאתם לא ממש רוצים לבצע. סעו בזהירות ונסו לנוח לפני שתצאו לדרך. העייפות המצטברת נותנת בכם את אותותיה ואתם מרגישים שכולם עולים לכם על העצבים ורוצים לנצל אתכם. הבעיה היא שהתחושה הדדית. צפוי עימות עם בני משפחה. שימו לב למסר הבא: האדם המואר אינו הולך במחשבותיו אל מעבר למצב בו הוא נתון.

מאזניים
סיומת השבוע היא בסימן שלווה ורוגע. היחסים האישיים- זוגיים במצב טוב מאשר אי פעם. חושניות ויצריות אופפת אתכם מכל עבר. תזרמו עם זה ותנו לעצמכם ליהנות. סוף סוף, לא כול יום מזדמן לו מין מצב רוח שכזה. בעבודה – עומס, אבל הפעם זה פחות משפיע עליכם מהרגיל. הרקיע מבשר על הצלחות לאלה מכם העוסקים בענייני צבא ובטחון, כמו גם על הישגים בחברת בני ובנות מזל טלה.

עקרב
פיתוח המודעות לגבי חוויות בעבר, יכול ללמד אתכם המון על עצמכם בהווה. משהו לא ברור קורה בקשר שאתם נמצאים בו בזמן האחרון. משהו נתקע או נעצר. ההתפתחות נבלמת בעיקר בגלל תקשורת לקויה, בעיקר מצידכם. זהו סוג של פינוק שלא מתאים לסיטואציה. הרקיע מעצים את האנרגיה הפיסית וקורא לכם להתייחס לדברים בקלילות ואפילו בילדותיות כלשהי. התחילו לעבוד על עצמכם לשנות גישה.

קשת
הפעילו את הנחישות שלכם. אתם זקוקים למלוא חופניים מרץ. לא קל לכם להיאבק ולהילחם על מעמדכם אבל פשוט אין ברירה. קצר ביניכם ובין מי שממונה עליכם בעבודה יוצר ויברציות שליליות. אין מה לעשות אלא להתייצב ולהפגין את מלוא שיעור הקומה שלכם. יש לכם מה להציע ועשו זאת בגאווה. הרקיע מבשר על הצלחות עם ילידי מזלות המים [עקרב, דגים וסרטן], כמו גם על הצורך לבטא כישרונות אמנותיים.

גדי
יום חביב למדי. אתם מצליחים להפוך את הנסיבות שאינן פועלות לטובתכם-להזדמנות. אירוע שניסיתם לארגן לא הצליח, אבל אתם יוצאים בכול זאת כמנצחים בגלל שרשרת של צירופי מקרים. אף אחד לא טורח להגיד לכם את זה אבל בפעם הבאה תשתדלו להתארגן ביעילות רבה יותר ומראש. לא כדאי לסמוך יותר מידי על המזל. אתם מצליחים לפייס אדם שנוהג לחולל מהומות. אז נכון שהוא לא מסוכן אך למה לכם לקחת צ'אנס.

דלי
אתם עסוקים במחשבות ומחפשים את עצמכם במקומות הלא נכונים. משמעות הדבר היא שיש לכם צורך בשינוי מתוכנן מראש וכמה שיותר מוקדם- יותר טוב. הנסיבות אינן משקפות את הפוטנציאל האמיתי שלכם. מפתה אתכם לחשוב שאתם יכולים להגיע לעמדה בכירה הרבה יותר, אבל לא לגמרי בטוח שיש לכם את האומץ לכת עד הסוף עם המחיר שתדרשו לשלם. התנהגותו של מכר חדש מכניסה אתכם למצב רוח של דז'ה וו, אתם יודעים, כאילו בסרט הזה כבר הייתם.

דגים
יום לא משהו. אתם מרגישים קצת אבודים נראה לכם שאתם נמצאים בתוך כלוב של זהב וחייבים להשתחרר ממשהו שמעיק עליכם. ההרגשה תחלוף לה במשך היום ומצב הרוח ישתפר בעקבות אירוע בו תשתתפו שייתן לכם פרספקטיבה מעניינת על מצבכם. אינכם בטוחים בעצמכם מספיק וזה כנראה מה שעוצר אתכם. אל תתנו לפחד לשחק תפקיד. אדם מופנם מתקשה לחשוף בפניכם את רגשותיו. במקום לנתח את חולשתו כדאי פשוט שתעזרו לו.

Back to top button