הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 30-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
בתכלס, יש לכם כוחות שמאפשרים לכם להתאושש מכל מצב, אבל גם לכם, יש ימים פחות טובים- כמו היום, למרות האווירה החגיגית. ברגע שאתם מאבדים תחושת שליטה בזוגיות, קשה לכם להתמודד עם זה ואתם מתחילים לשלוף ציפורניים ולהיות עצבניים. אם אתם באמת כל כך לא מרוצים, תמיד תוכלו לבחור להמשיך הלאה. אתם מתווכחים עם טיפוס שחייב להיות זה שאומר את המילה האחרונה. חבל על הזמן שאתם מקדישים לו.

שור
לאחר שהעננים יתפזרו תפציע עליכם שמש חמה, חגיגית ומאירה. יום מקסים וחגיגי. הכל הולך לכם בכיף. אנשים סביבכם מפרגנים ודלתות רומנטיות נפתחות כמו במטה קסמים. יום ממוזל ממש. נצלו את הכישורים האומנותיים והיצירתיים שלכם לכיוונים חברתיים. בתחום האהבה יש לא מעט הצעות וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור ולהתמקד. מישהו רומז כי אתם מפלים אותו לרעה. במקום להתעמת איתו, כדאי שתעניקו לו את מה שמכונה 'העדפה מתקנת'.

תאומים
אתם אוהבים את החיבור האינטנסיבי והאולטימטיבי במיוחד כאשר מדובר בענייני הלב, אולם לא תמיד הדברים קורים 'כמו בסרטים'. האטו את הקצב הבלתי מרוסן שלכם ותנו לאחרים להתבטא. אסור לכם לקבוע דברים רק בגלל ניסיונות 'דומים' בעבר. מה שהיה כבר חלף ונגמר. השיקולים שלכם צריכים להיות ענייניים. מיותר כמעט לציין שיש לפתח קשר עם המון סבלנות וקבלה הדדית. קחו בחשבון כי אדם רוחני מסייע לאלה הזקוקים לעזרתו. בצניעותו הוא מסתלק ונעלם מיד עם תום העבודה מבלי לצפות לגמול כלשהו.

סרטן
יום עמוס אירועים וחגיגי למדי ששיאו בשעות הערב במפגש מרגש. אתם מרוצים ומלאי אופטימיות והאנרגיה הזאת זורמת גם אל הסובבים אתכם. המצב החברתי משתפר גם הוא בין היתר, במהלך בילוי עם כמה חברים קרובים. כדאי להכין את עצמכם מראש למקרה של שינוי בתוכניות. אל תוותרו על עצמכם רק בגלל שמישהו מבקש מכם יפה לעשות משהו לא הגיוני. קחו בחשבון כי אדם רוחני אינו מתלונן כאשר שורר מצב של התנגדות, אלא אף משתמש בו על מנת לחזק את עצמאותו.

אריה
הימנעו מפנייה ובקשת עזרה מחברים. הרגלתם את כול העולם לראות בכם את 'הכול יכולים' והפגנת חולשה לא תתפרש כהלכה, בטח לא בעיתוי הנוכחי. יש לקבוע סדר עדיפויות. השקיעו יותר זמן בחשיבה ותכנון מוקדם. צפויה לכם הצלחה בדבר-מה שנראה כמו משחק. אל תופתעו אם דווקא הקרובים לכם לא ממש יפרגנו. קחו בחשבון כי הגשמה של מטרות גדולות נעשית תוך כדי התקדמות ונחרצות. במצב של נסיגה, ניתן להגשים "עניינים פעוטים" בלבד.

בתולה
עודף כנות אינו הדבר הנכון בשלב זה. חכו עד שהמצב יהיה בשל יותר ובמיוחד האדם אליו אתם 'הולכים לכבס את מצפונכם'. מעשה שעשיתם בעבר גורם לכם להרגיש כאילו היקום מעניש אתכם. ההמלצה היא להתמודד עם ההרגשה הזאת ולקחת אחריות אישית. לחשוף את העובדות בעיתוי הנוכחי אינו רצוי. אתם זקוקים למנוחה ובעיקר… לחשוב על התוצאות. קחו בחשבון כי אדם רוחני שומר על כבודו והגינותו לכל אורך הדרך ואינו משנה את אופיו גם בנסיבות קשות. כך הוא זוכה בהערצת הסובבים אותו על אצילותו.

מאזניים
החברים שלכם אינם עומדים בלוח הזמנים שנקבע. תגובתכם עשויה להוות את ההבדל בין יום מינורי אך רגוע, ובין יום סוער עם הרבה אקשן ורגשות סוערים. חוסר השליטה במצב מרגיז אתכם ומוציא אתכם משיווי המשקל, כשבעצם לא קרה שום דבר דרסטי. שמרו על גמישות. אף אחד לא חייב להיות שותף בהתקף המרץ הבלתי נדלה שאתם חווים. למדו לוותר. קחו בחשבון כי אדם רוחני מתייחס בצניעות ובענווה אל הבאים להתייעץ איתו ואינו נותן להם להרגיש כי הוא נעלה מהם.

עקרב
זה אולי נשמע בנאלי אבל אם אתם לא רוצים לשבת בבית, קחו את העניינים בידיים ותיזמו יציאה ובילויים. ההמתנה המתמשכת לא 'תנחית' אצלכם את ההזמנה לה אתם מחכים. "לאהוב את מה שיש" הוא כלל חשוב שכדאי ליישמו, במיוחד לאור העובדה שאין לכם ביטחון כי מה שרצוי לכם, בכלל יתגשם. תנו לדמיון ולשאיפות להוביל אתכם אבל עד לנקודה מסוימת. קחו בחשבון כי אדם רוחני פונה לאחרים כדי שיסייעו לו, אך אם הם אינם נענים – הוא חייב לבצע את המשימה בכוחות עצמו.

קשת
אל תרשו לעצמכם להיגרר למצבי רוח מלנכוליים. לאף אחד אין סבלנות לזה, וגם המציאות מכתיבה מצב שבו אתם נדרשים לתפקד במלוא המרץ. מישהו שמנסה לעזור לכם גורם לכם לתחושת מחנק הכרוכה בנטילת האחריות שכל כך חשובה לכם מצד אחד, וכל כך מכבידה עליכם, מצד שני. הרגשות שלכם סוערים מידי ולכן עדיף לחכות לפני שתנקטו בהחלטות גורליות. בכל נתיבי החיים, נראה שאתם משקיעים אנרגיה רבה מדי תמורת גמול זעום. אל תמכרו את עצמכם בזול.

גדי
חרף החג נראה כי זה יום של פריצת מסגרות. אתם מנסים לצאת מפלונטר רגשי. התנגדות תגיע מכל מיני כיוונים, אבל אתם נחושים בדעתכם לנהוג בצורה שונה מהמקובל. אל תטילו ספק בעצמכם ובהחלטות שלכם ופשוט תתקדמו קדימה לכיוון שקבעתם לעצמכם. מצב של תקיעות וחוסר יכולת להחליט לא מתאים לכם. צאו לחופשי מהמגבלות שלא מתאימות לכם. הגיע הזמן. אתם עלולים להתרשם מאנשים שצברו השכלה. נסו לזכור שההשכלה מטשטשת את הבורות, אך אינה מבטלת את הטיפשות.

דלי
אל תחכו יותר מדי ליוזמה של אחרים. הביישנות והפסיביות שתקפו אתכם היום, אינן מתאימות כלל לרושם שאתם יוצרים על אחרים. המסרים שאתם מעבירים רק מבלבלים את מי שנמצא לידכם. הכו על הברזל בעודו חם ואל תפספסו את ההזדמנות שנפתחה עבורכם על ידי היקום. הזמן הטוב ביותר לפעולה הוא ללא ספק- עכשיו! ייתכן כי אנשים כלשהם שאתם רואים בהם את ידידיכם, אינם כה נפלאים כפי שנדמה ואילו אלה הנחשבים ליריביכם, עשויים להתגלות כמי שמסוגלים לעזור לכם.

דגים
מערכת יחסים שהתחילה לאחרונה מקבלת תפנית. אתם מקבלים את השינויים בהתפעלות ובהפתעה. יתכן שתחושו בשלב מסוים מעין לחץ או חוסר נוחות, אך זאת בגלל שאינכם רגילים לתחושת הרוגע והשלווה שאתם מקבלים מהצד השני. אל תפרשו את האווירה בצורה לא נכונה. תעזבו את הפרטים והפרשנויות ופשוט תזרמו עם זה ובכיף. גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם.

Back to top button