לוח ארועי גופ-נפש-רוח

טלוס למוריה ישראל – מסע ההתעלות קיץ 2020

מיקום: מסע להר שסטה, ארה"ב

בתאריך: 01.08.20

מסע ההתעלות קיץ 2020 היכונו!
את מסעות ההתעלות לשסטה התחלנו בקיץ של שנת 2011 , על פי מסע ההתעלות אשר נבנה בקפידה ע"י אורליה לואיז גו'נס.
כל מסע מרגש , כל מסע מעמיק ומשנה לשנה התרבה תודעתנו , למדנו עברנו חניכות .
משנה לשנה עוד ועוד מועמדים ייצאו להתעלות וקבלו את קידוד מתנות ונפלאות המסע אל הDNA , אל הווייתם האלוהית אשר התהוותה.
בכל שנה כשאנו יוצאים למסע , כל החברים בני המסעות מחוברים אל רשת הקריסטל, והם חשים מקבלים ונוכחים עמנו .
250 בני למוריה אשר חוו עמנו את האושר האלוהי – במסעות ההתעלות אל שסטה .
הקריאה נשמעת !
#המסע הראשון -שיצא מהארץ לווה באמון מוחלט, ונרקם כפליאה עם קבוצת חלוצות אשר התלוו וזכו להתעלות ולצמוח…זהו היה מסע בראשתי אשר כל אחת מאיתנו התעלתה לעבר מקומות מאוד גבוהים , עם החזרה קראתנו לקבוצה בשם אווטר..הבנו , קבלנו , למדנו את יכולותינו..והמסע אינו פוסק..
#המסע השני -מסע של 21 נשמות אשר קבלנו את הקריאה מההר, עברו חניכות רבות ויחד עם הרמוניה בלב , יצאנו למסע ההתעלות . מסע של הפרדות מהישן , ובנייה מחודשת של כל הגופים , מסע של תמיכה וחידוד הראיה , מסע של זרימה..כך קבלה הקבוצה את שמה הרמוניה…והמסע עודנו ממשיך.
#המסע השלישי- חש את ההר , את המסע העוצמתי והעמוק, חש את הרכות של הקבוצה, וכל אחד במסעו שלו, קבוצה זאת אשר הביע אהבה ללא תנאי , ותמיכה קסומה זה בזו, העניקה לעצמה את השם אהבה.
#המסע הרביעי – אשר יצא בימי האופל שהתקיימו בארץ , אל ההר העוצמתי , שם חזקנו עצמנו , התמלאנו ונשמנו את נשימות שסטה, לבנו התרחב, ושלחנו ריפוי עמוק, נשאנו בתוכנו את תדר השלום . מסע בו יצאו בוגרי המסעות הקודמים , אל חונכות ומעבר בשערי המאסטריות . מובילים עם ליבם את תדר למוריה, נושאים את אור האנושות החדשה.
#המסע החמישי- מסע של כהנות למוריה, זכרונות מקודשות עלו, שירת למוריה נשמע ורפאה , עוררה , חדשה ופתחה אותנו לרב ממדיות , אל מעבר לממד החמישי …
המסע השישי- מסע של אחדות הלב- מסע של חברות עתיקת יומין , של מורים ומורות בעלי ידע קוונטי , מסע של האנושות החדשה, הצועדת בביטחה אל הבריאה המחודשת .
#המסע השביעי – מסע של אחדות קוסמית – קבוצה מבורכת של מאסטרים אשר התמסרו באדיקות מרבית אל המסע , אל פנימה אל מעמקי רבדי הנשמה, אל על אל אור תמצית הבריאה.
#מסע חורף 1 – מסע בשרוול ההארה- 12 שליחי האור
מסדונה לשסטה נעים בין אדמה ואויר בשרוול ההארה מאירים …
#המסע השמיני – מסע ההארה- כמה שמחה ואהבה , חמלה ונתינה היו במסע זה, הלא זוהי ההארה של האנושות החדשה!
#מסע חורף- מסע של מאסטריות ומאסטרים מתוך הדממה נפתחו שערי עולם סמלים וחזיונות ריפוי ותעופה מעצי הרד ווד אל שסטה אדמה שורשית ואויר צמרות ..
#מסע התשיעי- מסע בשילוב השירות המגנטי עם לי קרול המתקשר את קריון , מסע של מורות ואחיות וותיקות אשר יחדיו המשכנו בצמיחה האין סופית , בשילוב של אחינו מובילי האור הפלנטריים, קריון , מרלין והסטרגייט.
מסע תשיעי של התעלות אל פסגת שסטה- מסע של 28 אחים ואחיות מישראל ספרד ואיטליה, בהתמסרות והקשבה מלאה , אל פסגות ההר הנשגב אל פורטלי האור והחיבורים הרב גלקטיים .
הודייה
אכן אהובים , אתם אשר חשים את קריאת ההר, את פעימות לבכם .
העניקו לעצמכם את מתנת חייכם , לצאת אל מעבר לזמן ולמרחב.
לצאת אל מסע ההתעלות .
אל מסע משנה חיים !
"זר לא יבין זאת לעולם " מסע ייחודי של טלוס למוריה ישראל השלוחה הרשמית בישראל אל תדר למוריה.
אכן הביעו כוונה כבר היום !
אתכם , מלב אל לב
איילת ונורית
וכל צוות המאסטרים הנעלים והכהן הגדול אדמה.
מסע ההתעלות מחזור עשירי 2020- מסע הבריאה הגדולה.

לפרטים והרשמה, טלפון: 072-2285522

קישור לפרטים נוספים על טלוס למוריה ישראל:
https://index.alternativli.co.il/654.html

נשמח לראותכם!

* הקורסים והסדנאות באחריות המטפל / מנחה הסדנא / מכללה. הסדנאות בלוח ארועי גוף – נפש – רוח בישראל מתעדכנות באופן שוטף. נשמח אם תעשו לייק לעמוד, כך תוכלו להשאר מעודכנים בכל האירועים הקרובים. תשתפו עם החברים שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהעצמה אישית ויעשירו את חייהם באנרגיות טובות ובכלים שימושיים.


Back to top button