הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 01-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם נהנים מיום נעים שבמהלכו תקבלו פידבקים חיוביים מכמה כיוונים. המצב בעבודה משתפר ואתם חווים תחושה של הערכה מקצועית שמחמיאה לאגו. בתחום המשפחתי חלה רגיעה. מישהו מן הסובבים אתכם נוקט בפעולה שמביעה את מסירותו ונאמנותו לכם, מה שגורם לכם להגיב בהתאם. הנתיב הרומנטי צופן שאלות שכלל לא ברור אם בא לכם להשיב עליהן. ייתכן שאתם מדחיקים דבר מה.

שור
היום חלה ירידה באנרגיה. חוסר שקט מלווה אתכם החל משעות הבוקר. הפער בין הרגש לשכל גורם לכם לנהוג בחוסר עקביות שמשגע את הסובבים אתכם. צפוי עימות בתחום הזוגי. תוכלו לייצב את המצב על ידי הגברת השליטה העצמית. קחו זמן למחשבה ונסו לברר מה באמת עומד מאחורי תחושת התסכול הפנימית. נראה כי זמן רב עשיתם למען הכיס ועתה יש לעשות למען הנפש. הצטרפו אל חוג יצירתי שהולם את כישרונותיכם.

תאומים
אתם מקבלים מתנה בעלת ערך חומרי וסנטימנטאלי ממישהו קרוב לכם. המתנה מעוררת אצלכם געגוע למסגרת חברתית רחבה יותר. מצב הרוח רומנטי. בן/ת הזוג משתפים פעולה וגורמים לכם להרגיש מוגנים ואהובים מתמיד. שמרו על אווירה הרמונית ונעימה. זה נחוץ לכם כדי לתפקד במיטבכם, גם בתחום האישי וגם בעבודה. יש מי שטוען כי מרוב עצים אינכם רואים את היער: הקשיבו לצו ליבכם והימנעו מעצות חינם.

סרטן
יש לכם הרגשה שבכל מקום שאליו אתם מגיעים, מאוד מתלהבים מכם ומקבלים את פניכם בשמחה ובהתלהבות אין קץ. לכאורה אין בכך רע, אבל נסו למתן את ההתלהבות שלכם ולהקשיב יותר לאחרים על מנת לשמור על חיבור מדויק יותר למציאות. יש לכם יכולות שטרם מומשו. כדאי לפתח רגישות ומודעות. ייתכן שהמשימה שנטלתם על עצמכם גדולה מדי. יש מקום לשוב ולבחון אותה מחדש.

אריה
זיכרונות לגבי 'אקס מיתולוגי' מציפים אתכם ויש לכם גל של 'הרהורי חרטה', למרות שבעיקרון אתם שלמים עם סיום הקשר. נסו לבדוק למה זה קורה בעיתוי הנוכחי. הרי לא ביליתם את מרבית הזמן בפסגת האושר, אחרת זה לא היה נגמר. אז מה עניין ההתקף הנוסטלגי הלא ברור? הגיע הזמן לצאת למסע לחקר ההיסטוריה האישית ולסגור מעגלים כמו שצריך. אם אתם יוצאים נגד יריביכם, הניחו להם את דרך הנסיגה. אל תשפילו אותם.

בתולה
התבוננות מעמיקה במה שעובר עליכם לאחרונה, יכולה להאיר את דרככם לעתיד טוב יותר. היום הרבה יותר ברור לכם מה אתם רוצים ומה לא. שיחה עם אדם חכם ומנוסה יכולה לקצר תהליכים, אך גם לבד אתם כבר בדרך הנכונה. להתפתחות רומנטית שתתרחש היום, יש יותר סיכוי מאשר בעבר. הרעיפו אנרגיות טובות על שכניכם ועמיתיכם, הטו שכם למען מטרה משותפת ללא הבדלי מעמד חברתי או כלכלי.

מאזניים
אתם מתעוררים הבוקר במצב רוח מפוזר למדי, כל זאת כתוצאה מהצטברות מתחים. קשה לכם להתרכז והדברים פשוט לא מסתדרים כהרגלכם, מה שמרגיז אתכם מאוד. אתם חייבים לנסות להתמקד. דווקא היום, יעלו על הפרק נושאים שבהם תדרשו לגלות החלטיות ונחישות. למרות העיתוי הגרוע הכול יעבור בשלום. הגות ומדיטציה ישיגו את מטרתן אך ורק אם תהינה ספונטאניות. אין כל תועלת בהגות שאינה ספונטאנית.

עקרב
אולי אתם מרגישים, לעיתים, בודדים במערכה, אך היתרון הוא שאתם גם לוקחים החלטות לבד ולא מוטרדים במיוחד מה חושבים האחרים. תחליטו מה עדיף לכם. שיתוף או פעולה בסגנון 'סולו'. הברירה בידיכם. חשוב שתפנימו את העובדה שלמרות הצורך שחוזר ונשנה להוכיח לכל העולם שאתם נפלאים, מותר לפעמים להיות פחות ממושלמים. זה ייתן לכם תחושה של חופש לבחור והקלה אין סופית. אם אתם מודעים לעובדה שהאגו שלכם עלול להיות המלכודת הגדולה מכולן, הרי שאתם כבר עתה במצב מודעות גבוה.

קשת
עליכם להתאזר בסבלנות. אין להתעלם מהצורך להתקדם הלאה למרות שהמצב הנוכחי נוח לכם במיוחד. ברמה הזוגית אתם נדרשים לשנס מותניים ולעשות מאמץ גדול יותר מאשר עד כה. נראה שסוף סוף אתם מוכנים לכך. קצב ההתקדמות תלוי רק בכם. הפיקו את המרב ממה שיש ואל תסתכלו לכיוונים השליליים. זכרו כי צריך להחזיר טובה תחת טובה.

גדי
יש לכם יכולת להקשיב ולעזור לאנשים אחרים. לעיתים על חשבון זמנכם הפרטי והחיוני. במסגרת הכישרון שלכם לייעץ לאחרים מה לעשות עם החיים שלהם ואיך לחלק את הזמן בצורה חכמה יותר, כדאי גם לכם ליישם את העקרונות החשובים הללו. תוכלו להפיק הרבה יותר מעצמכם ומאחרים כאשר יתקיים איזון בין קבלה ונתינה. צפויה ידידות מאושרת עם מכר חדש.

דלי
רומנטיקה לא בדיוק בראש שלכם, אך דווקא עכשיו כשאתם מורידים לחץ, ונרגעים- זה קורה. חשוב שתזכרו לא לכפות שום דבר על אף אחד ולא 'להפעיל שרירים'. אמצו גישה אובייקטיבית פתוחה ומאפשרת כדי לתת לדברים להתפתח בקצב שלהם. שינוי מיוחל מגיע לתחום הזוגיות וגם לתחום הרגשי. צפוי מידע מפתיע ומועיל. עדיין אתם תקועים בין שני נתיבים שאין ביניהם מכנה משותף. כדאי שתבחרו בזה שליבכם הולך אחריו.

דגים
היום צפויות להגיע אליכם חדשות טובות הקשורות בתחום הרומנטי. מישהו מהעבר יוצר קשר ומצהיר על כוונות רציניות לגביכם, מה שעלול להביך במידה מסוימת, במיוחד אם אתם לא ממש בפאזה הנכונה ומוכנים לשמוע 'יציאה' מסוג שכזה. אז תתכוננו וגם אם התשובה שלילית, תוכלו להתענג על הרגע. אורח יבשר בשורות משמחות, או יעניק עצה טובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button